Preutse mannen ; afknapper?

22-05-2016 16:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
anoniem_159638 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 17:20
98.64% gewijzigd
quote:tigerlily75 schreef op 22 mei 2016 @ 17:15:

Je bedoelt 'normale mannen een afknapper?', want er is echt niks preuts aan niet na een uur kletsen in de kroeg met iemand seks hebben.Of na vier Prive berichtjes op Viva!!!
Om heel eerlijk te zijn Wouter, ik vind het een verademing dat er blijkbaar nog mensen zoals jij bestaan.

Ik heb die tijd achter me gelaten, inmiddels getrouwd en moeder van een jonge dochter.

Echter toen ik zo oud was als jij was ik ook niet zo gemakkelijk met contacten van dien aard.



Ik kreeg overigens vaak te horen van het andere geslacht dat ik een bepaalde aantrekkingskracht had juist omdat ik niet zo gemakkelijk te strikken was. Ik ging veel stappen, deed veel contacten op, flirtte ook veel, echter ik ging me niet te buiten aan alcohol want ik wilde altijd weten wat ik deed en mezelf onder controle hebben. Het idee dat ik op een ochtend ergens zou wakker worden op een plek naast iemand die ik niet ken stond me totaal niet aan en wilde ik dus voorkomen.



Ik ging stappen met diverse meiden. Het gros was vrij easy, zoals jij beschrijft.

Heb eens meegemaakt dat eentje er na 1 uur ineens vandoor was en blijkbaar in het steegje naast de discotheek even had staan wippen met een gast.

Voor mij absoluut ondenkbaar. Niet uit preutsheid, maar gewoonweg omdat ik mezelf te veel respecteer en ik dat soort acties echt sneu vind.



Ik zeg: blijf lekker jezelf. Top!
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 22 mei 2016 @ 17:11:

[...]



Klopt, vrouwen die comfortabel zijn met hun seksualiteit en niet aan de maatschappelijke normen wensen te vol doen waar bij de vrouw kennelijk een slet is en de man een held, en zij verantwoordelijk is voor het gedrag van een ander



Is dat zo? Lijkt mij dat deze vrouwen net als andere vrouwen zijn, sommige zijn comfortabel met hun seksualiteit en sommige juist heel onzeker.

Sommige van deze vrouwen doen dit juist 'omdat het schijnt te horen', waarom zou je je bijv. afgewezen voelen als die kerel die jij scoort 'omdat je comfortabel bent met je seksualiteit en het alleen om seks gaat', voor hem zo tien anderen.

Comfortabel zijn met he seksualiteit is heel wat anders, losstaand van wel of niet vaak/snel/casual seks.
quote:tigerlily75 schreef op 22 mei 2016 @ 17:23:

[...]





Is dat zo? Lijkt mij dat deze vrouwen net als andere vrouwen zijn, sommige zijn comfortabel met hun seksualiteit en sommige juist heel onzeker.

Sommige van deze vrouwen doen dit juist 'omdat het schijnt te horen', waarom zou je je bijv. afgewezen voelen als die kerel die jij scoort 'omdat je comfortabel bent met je seksualiteit en het alleen om seks gaat', voor hem zo tien anderen.

Comfortabel zijn met he seksualiteit is heel wat anders, losstaand van wel of niet vaak/snel/casual seks.

Dat klopt, maar wilde maar even zeggen dat heel normale vrouwen ook gewoon one night stands hebben, en niet sneu zijn en zich zelf wel degelijk respecteren. Voor mij heeft sex bij voorbeeld helemaal geen zwaar intieme lading, en ik zie niet in wat casual sex te maken heeft met zelf respect, behalve dan in achterlijke culturen waar je als vrouw wordt gereduceerd tot je maagdenvlies.



Dat je je als vrouw afgewezen voelt zal komen door een verwachtingspatroon in clubs en café's. Als de voorgaande 20 keer een vent meteen mee wil, en wouter hier niet,dan denkt ze wellicht dat ze wordt af gewezen. Ik neem aan dat Wouter kan praten en het zo'n vrouw wel duidelijk kan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 22 mei 2016 @ 17:32:

[...]



Dat klopt, maar wilde maar even zeggen dat heel normale vrouwen ook gewoon one night stands hebben, en niet sneu zijn en zich zelf wel degelijk respecteren. Voor mij heeft sex bij voorbeeld helemaal geen zwaar intieme lading, en ik zie niet in wat casual sex te maken heeft met zelf respect, behalve dan in achterlijke culturen waar je als vrouw wordt gereduceerd tot je maagdenvlies.



Dat je je als vrouw afgewezen voelt zal komen door een verwachtingspatroon in clubs en café's. Als de voorgaande 20 keer een vent meteen mee wil, en wouter hier niet,dan denkt ze wellicht dat ze wordt af gewezen. Ik neem aan dat Wouter kan praten en het zo'n vrouw wel duidelijk kan maken.Zo'n vrouw is niet gewend aan mannen met andere normen en waarden die niet gelijk na een uurtje willen sexen
Alle reacties Link kopieren
Het maakt mij niet zoveel uit wat voor tijd en ander er aan hangt. Ik persoonlijk ga niet snel met een ander naar bed. Dus dat gebeurt dan niet. Als ik wel zou willen en de ander niet zou ik het heel eerlijk gezegd in eerste instantie wel als afwijzing zien, maar mezelf daarna tot de orde roepen.



Ik vind het iig geen afknapper.
Als eerste: zoek het woord 'preuts' eens op in het woordenboek. Dan lees je dat preuts iets totaal anders is dan wat jij nu benoemt.



En nee, ik vind het je alleen maar sieren.
Alle reacties Link kopieren
Zou niet perse afknappen. Maar vraag me wel af of ie meteen meer verwacht dan casual en daar heb ik dan geen zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelief9184 schreef op 22 mei 2016 @ 16:52:

Ik zou het juist ontzettend fijn vinden (kan mij niet voorstellen dat er nog vrouwen bestaan die zich na een uurtje kletsen op een dergelijke manier aan bieden maar dat even terzijde) maar ik denk dat wanneer je uit legt waarom, het niet als een afwijzing gezien zal worden...Aanbieden? Want bij een lekker potje seks geef je jezelf meteen weg met je hele ziel en zaligheid?
Na mijn eerste relatie die een redelijk aantal jaren heeft geduurd, ben ik ook weer jaren alleen geweest, zonder daten, zonder man, zonder seks en intimiteit. Mijn eerste relatie was ook mijn eerste sekspartner. We hebben elkaar leren kennen, zijn gaan daten en toen samen langzaamaan seks ontdekt.



Hij ging niet echt voor onze relatie kwam ik achter. Een ander zat achter hem aan, hij vond dat wel best, maakte geen toekomstplannen. Dat wilde ik niet meer. Dus wachtte ik tot ik een man tegenkwam die er meer voor leek te gaan dan mijn eerste vriend. Die kwam niet. Ik wilde ook een man waarbij ik ook meer aantrekkingskracht voelde.



Ik ben nu 15 jaar verder. Ik ben niet verder gekomen dan die eerste langere relatie en nog wat relatiepogingen die ook niet goed gingen uiteindelijk. Uiteindelijk ben ik wat vaker gaan daten. Eerst elkaar leren kennen, keer op keer afknappen. Stomme gesprekken, irritante mannen, zwijmelige mannen, wanhopige mannen en nog meer mannen die niet wisten wat ze wilden. Soms was het wel leuk, daten we meer, daten we langer, waren ze gezellig en kraakten ze me niet af. Soms was de seks goed, soms was die seks niet goed te krijgen.



En nu. Ik vind het fijn als ik daadwerkelijk iemand tegenkom waarmee er aantrekkingskracht is, je het met elkaar kan vinden in bed en je merkt dat na een eerste kort gesprek waarbij het klikt, je gewoon lekker lol hebt, je lichaam aangeraakt wordt, je fijn kan zoenen in plaats van weer jaren droog te staan. En hoe vaak ik dat doe? Misschien 1x in het jaar. Als ik geluk heb en ik iemand tegenkom die ik echt weer eens erg leuk daarvoor vind.



Die man, die er voor gaat? Ik kom hem verder niet tegen. Je ziet iemand jaren, ze flirten wat, ze willen zo nu en dan eens kletsen, spreken me soms ineens weer eens aan, maar echt die klik, die is er niet. Als ik hem dan na jaren eens in bed kan krijgen, omdat het bijvoorbeeld wel klikt qua aantrekking, dan heb ik verder nog weinig te verliezen.



En een vent die wel een relatie wil met mij maar vervolgens geen rekening met mij houdt in bed? Waarbij je merkt dat je elkaar niet gaat vinden op echte intimiteit ook qua aanraking en elkaar aanvoelen, die hoef ik niet. Kan hij nog urenlang en wekenlang met mij willen kletsen om elkaar te leren kennen, maar ik weet tegenwoordig liever wat ik in de kuip heb en die relatie die ontwikkelt zich wel of niet.



Er is geen garantie op elkaar daadwerkelijk goed leren kennen, ook niet na weken, maanden of jaren met elkaar kletsen en met elkaar opgaan. Die relaties, die heb ik gehad en het zegt uiteindelijk niets over iemands intentie om er echt voor te gaan en er voor te blijven gaan.



Je gaat er voor, of niet. En daarbij vind ik aansluiting vinden en je bij elkaar op je gemak voelen, op elk vlak, steeds belangrijker worden.
Wat dat zegt over die man? Ze moeten niets. Meestal merk je wel of iemand meer wil diezelfde nacht nog of niet.



En soms heb je wellicht een meningsverschil, ik wil wel eens niet meteen gelijk met elkaar naar bed ook al vind ik die ander heel erg leuk voor meer, ongesteld, net verliefd geweest waarbij ik een blauwtje liep, en soms hij niet. Als je elkaar leuk vindt, kijk je vervolgens of je nog iets anders af gaat spreken en in welke vorm je dat giet.



En soms heb je ook wel eens een man die dat als afwijzing ziet, maar zelf ben ik erg duidelijk in het moment zelf, in de aanloop, soms echter zijn er anderen die maken dat die man toch bepaalde verwachtingen krijgt, dat is jammer, maar vooral vervelend als iemand zich onzeker gaat voelen, in principe zou je denken dat als je elkaar echt leuk vindt, dat dat dan niet uitmaakt.



Het gaat juist om afstemming vinden, kijken hoe je gelijk op kan gaan met elkaar, of dat nu snel is of langzaam en op welk vlak dan ook. Het is iets tussen twee mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist een afknapper als een man wel met me mee naar huis zou willen als we elkaar net leren kennen. Dan hoef ik nooit meer met 'm te praten, want dan gaat het blijkbaar maar om één ding.



Ik vind het dus absoluut geen afknapper als een man niet meteen voorstelt om met elkaar naar huis te gaan. Ik zou zelf ook nooit voorstellen om met iemand mee naar huis te gaan die ik pas net ken.



En ik zou ook nooit een relatie willen met iemand die al met superveel vrouwen/meisjes het bed heeft gedeeld.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Thank God, they still exist!



Nee hoor heel normaal, jij moet doen waar jij je goed bij voelt.



Ik ben een groentje en mijn vriendinnen kijken ook
Alle reacties Link kopieren
Zeker geen afknapper, eerder een pluspunt
De mate waarin je iemand kent, is niet afhankelijk van de tijdsduur. Soms zegt die tijdsduur wel iets, maar vaak genoeg ook niet en heb je vele jaren verloren bij iemand die je dacht te kennen.



Je schrijft "ongemakkelijk", vele mensen zullen altijd ongemakkelijk blijven voelen, hoe lang je ze ook kent, soms voel je je ineens wel op je gemak bij iemand, zomaar, ineens, plotsklaps. Soms neem je een gok, en dat is soms beter dan altijd dezelfde saaie muts zoals een andere man hier op het forum schreef waarbij zijn vriendin al jaren geen seks eigenlijk meer met hem wil terwijl ze nog heel jong zijn.
Ik weet niet of dit onder preuts valt, maar vind het wel grappig te zien dat er mannen zijn die dit dus niet doen. Ik ben volop aan het daten, en er zijn inderdaad weinig mannen die nee zeggen, zoals eerder gezegd.



Ik vind het geen afknapper, maar dat wordt het wel als je schuchter en awkward zou gaan staan draaien bij je fiets en er als een verlegen jongetje vandoor zou gaan. In zo'n geval moet je gewoon direct zijn en zeggen dat je niet wil ofwel omdat je geen interesse hebt of dat je dat niet doet maar wel haar nummer wil voor een vervolg of zoiets (als je haar leuk zou vinden.)
Alle reacties Link kopieren
Hm. ik werd misleid door je titel. Preuts heeft voor mij een andere betekenis.



Een avondje stappen is voor mij meestal tweeledig. Deels is het leuk met het gezelschap waarmee ik op stap ben, deels is het een soort paringsritueel in het eerste stadium. Een leuk spel van flirten wat een toegevoegde waarde kan zijn tijdens die avond.



Kennelijk heeft de dame waar je de hele avond mee in gesprek was, de signalen die jij uitzond, verkeerd geïnterpreteerd. Dat is best jammer, want nu zijn jullie allebei teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 22 mei 2016 @ 16:55:

Preuts? Je klinkt eerder kieskeurig en daar vind ik helemaal niets mis mee. Als je dan uiteindelijk met "de juiste vrouw" wel lekker los kunt gaan - en niet geremd wordt door gêne - lijk je mij zelfs een mooie catch



Dit! Helemaal mee eens. Ik zou gphet vervelend vinden als ieman IN het bed preuts is, hoewel ik dat ook wel eens heb meegemaakt en het kwam met wat aanmoediging vrij snel goed ????



Kieskeurig zijn is heel wat anders. Fijn voor je partner dat ze zich dan speciaal voelt. Zullen de meeste vrouwen (vermoed ik) helemaaaal niet erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, prima hoor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog eens na zitten denken. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang dat duurt. Meteen vind ik een afknapper maar maanden eigenlijk ook. Uiteindelijk wil ik wel iemand die mij helemaal op wil vreten. En het niet als iets ongemakkelijks ziet.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft je voorbeeld: ik zou haar niet afwijzen maar gewoon vragen of ik haar nog thuis kan afzetten omdat ik vroeg wil slapen of nog wat werk wil doen. Dus doen alsof je haar niet begrijpt.



Maar ik denk dat dit hoe dan ook geen klik wordt. Zij houdt van casual seks en jij niet. Ik denk dat je heel erg van gedachten gaat veranderen je de juiste vrouw tegenkomt; dan kan het je niet snel genoeg gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 22 mei 2016 @ 20:49:

Wat betreft je voorbeeld: ik zou haar niet afwijzen maar gewoon vragen of ik haar nog thuis kan afzetten omdat ik vroeg wil slapen of nog wat werk wil doen. Dus doen alsof je haar niet begrijpt.



Maar ik denk dat dit hoe dan ook geen klik wordt. Zij houdt van casual seks en jij niet. Ik denk dat je heel erg van gedachten gaat veranderen je de juiste vrouw tegenkomt; dan kan het je niet snel genoeg gaan.Of gewoon zeggen ik vind je hartstikke leuk maar ben niet het type dat iemand meteen mee naar huis neemt.
quote:Oranjexxx schreef op 22 mei 2016 @ 19:00:

Hm. ik werd misleid door je titel. Preuts heeft voor mij een andere betekenis.



Een avondje stappen is voor mij meestal tweeledig. Deels is het leuk met het gezelschap waarmee ik op stap ben, deels is het een soort paringsritueel in het eerste stadium. Een leuk spel van flirten wat een toegevoegde waarde kan zijn tijdens die avond.



Kennelijk heeft de dame waar je de hele avond mee in gesprek was, de signalen die jij uitzond, verkeerd geïnterpreteerd. Dat is best jammer, want nu zijn jullie allebei teleurgesteld.Of niet, want dan waren ze waarschijnlijk niet zo passend qua ideeën over seks en is het maar beter zo.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel haar telefoonnummer gevraagd? Afwijzen is 1 maar als je haar eigenlijk toch wel heel leuk vindt kan elkaar beter leren kennen een optie zijn toch?



Van mij had je trouwens de boom in gekund, ik hou persoonlijk niet van seksueel terughoudende mannen. Kijk, toch iemand die het niet met je eens is. Goddank.

Als je de reacties leest ga je toch bijna denken dat er niemand is die daarop afknapt!
...
Alle reacties Link kopieren
You Go madame Rosa!



Ik schat dan ook in dat Wouter en jij geen sexmatch zijn ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven