Prikpil, dringend help!

06-02-2016 18:32 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb gisteren 5 februari rond half 7, 8 uur mijn éérste prikpil gekregen. Dit op de laatste dag van mijn menstruatie, die tevens dinsdagochtend begonnen was. Kort nadat de prik is gezet had ik nog een milde bloeding, ongeveer een maandverbandje vol.

Mijn vraag is nu, vanaf wanneer is de prikpil veilig om onbeschermd seks te hebben? Aangezien dit in de laatste uren van mijn menstruatie is gebeurd.

Gr x
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 18:51:

Tjesus, de arrogantie ligt hier wel bijzonder hoog. Ik stel een doodnormale vraag, dus ik verwacht ook doodnormale reacties..

Je begrijpt de betekenis van het woord arrogantie niet helemaal geloof ik. Of je krijgt niet te horen wat je wil horen.



Komt ie: Neuk een eind weg, enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Goed, dan maar het zekerste voor het zekerste. Nog 4 weken met condoom. Had wel beleefdere reacties verwacht, maar oke.
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 18:49:

Sinnombre, voor hoe lang dan nog?

Heb er echt veel onduidelijkheid over. Aangezien de ene website zegt dat wanneer het binnen de 5 dagen gezet is hij betrouwbaar is, en nu ineens 4 weken wachten?! Heb de prikpil gezet puur om seks zonder condoom te kunnen hebben.Dan bel je de arts die de prik gezet heeft. Hoe moeilijk is het.
Tot je volgende menstruatie condooms gebruiken.
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 18:52:

[...]



Maar ja het zou kunnen natuurlijk dat daar iemand voor de lol gewoon wat onzin op die site plempt.. Ja het blijft internet natuurlijk....iets met niet alles geloven wat je leest he, zeker niet van een betrouwbare bron
quote:misschicken schreef op 06 februari 2016 @ 18:53:

[...]



Je begrijpt de betekenis van het woord arrogantie niet helemaal geloof ik. Of je krijgt niet te horen wat je wil horen.



Komt ie: Neuk een eind weg, enjoy!Doe niet zo verwaand ja.
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 18:55:

[...]





Doe niet zo verwaand ja.
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 18:54:

[...]





Dan bel je de arts die de prik gezet heeft. Hoe moeilijk is het.Doe eens niet zo gek joh..
Alle reacties Link kopieren
Star, is nog wel een idee, had er nl niet aan gedacht om eens een telefoontje te plannen.
Je bent 15?



Sowieso condooms ivm SOA's natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Moiren_, heb een vast vriendje van 6 maand. Soa controles zijn al gebeurd.
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 18:57:

Star, is nog wel een idee, had er nl niet aan gedacht om eens een telefoontje te plannen.Maar ja, vriendje komt morgen al, en de huisarts wil ook van zijn weekend genieten...lastig, lastig....
Alle reacties Link kopieren
Hebben jij en je vriendje je ook op soa's laten testen?

Voordat je het zonder condoom gaat doen, zou ik dat ook even laten doen als ik jullie was.

Laat maar mosterd :-)
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de prikpil alweer 6 jaar. Ik geloof dat we de eerste week een condoom gebruikt hebben.



Doe het van het weekend met condoom en bel maandag even. Of download op internet de bijsluiter van depo provera.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2016 19:59
Reden: verwijderd ivm op de man spelen
% gewijzigd
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 18:58:

Moiren_, heb een vast vriendje van 6 maand. Soa controles zijn al gebeurd.Een vriendje van 6 maanden is wel heel jong.
Alle reacties Link kopieren
RedBaron, massa's bedankt voor eindelijk een waardige, ervaren reactie! Ga de site zelf zeker eens bekijken.
quote:misschicken schreef op 06 februari 2016 @ 18:58:

[...]



Maar ja, vriendje komt morgen al, en de huisarts wil ook van zijn weekend genieten...lastig, lastig....HAP bellen. Enige optie. En dan op optie 1 spoed drukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 19:00:

Misschicken, neuk jij maar een eind op, aangezien je humeur kan je wel een goeie neukbeurt gebruiken.Nee jij bent het zonnetje in huis. Weet je zeker dat je menstruatieweek al over is?
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 19:00:

Misschicken, neuk jij maar een eind op, aangezien je humeur kan je wel een goeie neukbeurt gebruiken.Dat zei ze niet. Niet aardig dit hè?
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 19:01:

RedBaron, massa's bedankt voor eindelijk een waardige, ervaren reactie! Ga de site zelf zeker eens bekijken.De eerste reactie was al een nuttige hoor.
Alweer? Kan al amper zitten...
Alle reacties Link kopieren
Wellicht heeft RedBaron hem wel aan het begin van haar menstruatie laten zetten en niet aan het einde?

Als ik jou was morgen lekker met condoom en maandag de huisarts bellen.

Daarnaast zie jij dus alleen de reactie waarbij de minste condoomtijd zit als nuttig.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Joh, dit is gewoon een gefrustreerde puber. Niet serieus nemen.
quote:Anogirl15 schreef op 06 februari 2016 @ 18:45:

4 weken lijkt mij écht wel sterk.

En hij is echt wel goed gezet hoor. Maak me alleen zorgen over het feit dat hij in de laatste uren van mijn menstruatie is gezet. Maar menstruatie was nog aanwezig, dus dan zou het nu toch al betrouwbaar moeten zijn?





direct betrouwbaar als hij op de eerste dag van de menstruatie wordt gezet

als dat niet zo is, dan 4 weken niet betrouwbaar



je hebt het toch gelezen, waarom ben je nu dan zo eigenwijs?



en dit was een hele goede vraag geweest voor je arts of apotheker, denk je niet?



sommige mensen........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven