Privé seksfeesten voor 'jonge' singles?

26-02-2017 15:00 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben al een tijdje een 'meelezer' hier en heb vandaag besloten om toch maar eens een account aan te maken.

Er zijn enigszins soortgelijke posts, maar die beantwoorden toch nét niet helemaal mijn vraag.

Vandaar dat ik het als een nieuw topic plaats, ook om mijzelf voor te stellen in dit forum en een korte toelichting te geven.



Als 26-jarige man ben ik op zoek naar een spannend avontuur.

Ik heb tot mijn 23e altijd dezelfde vriendin gehad. Zodra ik eenmaal een relatie heb, ben ik echt een trouwe hond; vreemdgaan is een absolute no-go voor mij als je van iemand houd. Die relatie is afgelopen omdat zij daar blijkbaar niet zo over dacht en ik daar (gelukkig) achter kwam.



Vrij vlot na deze relatie kreeg ik de kans om een flinke poos in 't buitenland te werken. Hier heb ik het single-leven helemaal ontdekt. Waar ik eerst blind voor was door mijn vriendin, zag ik nu duidelijk: dames voelen zich aangetrokken tot mij & ik kan leuk, spontaan & 'mysterieus' overkomen. Ik ben fit & m'n blauwe ogen helpen me hier ook wel bij. Sindsdien heb ik veel leuke seksuele ervaringen meegemaakt, waaronder een keer met z'n drieën. Ik wil alles behalve patserig overkomen trouwens (sorry als dat wel zo over kan komen), gewoon open & eerlijk. Lang verhaal kort: die ervaring met z'n drieën smaakt naar meer. Niet zozeer de trio, maar meer de spanning en de opbouw er naartoe, het "delen van genot" met meerdere mensen tegelijk.



Het lijkt mij daarom geweldig om naar een soort seksfeest te gaan. Nu lees/hoor ik veel over parenclubs.

Zelf heb ik niet een vriendin waarmee ik op een level zit van 'kom, laten we samen eens naakt gaan stappen in een parenclub', helaas.

Ik vind een parenclub ook gelijk zo'n grote, publiekelijke & "verplichte" stap. Zo lees ik bij sommige clubs dat op een bepaald vast tijdstip iedereen verplicht zichzelf dient uit te kleden tot aan de lingerie. Why? Ik ben meer iemand van "go with the flow", zo'n stap neem je met z'n allen geleidelijk, als de sfeer goed is, de groep leuk is, en anders niet. Right? Als jullie andere ervaring hebben of aanraders wat betreft evenementjes, hoor ik dat graag.



Waar ik dus eigenlijk naar zoek, is een soort privé/huis-feest, met als insteek dat iedereen open & vrij is om te doen wat ze willen. Waaronder dus seks hebben met elkaar. Ik beeld me soms echt zo'n "film-scene" in, waarin ik omringt ben door dames in jarretels, fitte/mooie koppels die elkaar in de sfeer brengen of al door zijn gegaan naar de volgende stap op de hoek van de bank, etc.



Ik kan me haast niet voorstellen dat er niet meer in deze leeftijdscategorie met dezelfde vraag zitten en vraag mij daarom af, of er niet dit soort seks-feestjes zijn voor de wat jongere doelgroep. Of in ieder geval een digitale omgeving/ontmoetingsplaats waar men elkaar leert kennen/dit soort feestje organiseert. I'm totally in! Ben zelfs bereid om m'n eigen huis beschikbaar te stellen als de groep/de sfeer mij aanspreekt..



Heeft iemand geweldige tips op dit gebied?



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp zowel TO als de reacties niet.

Mooi is dat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:SuzanneSuus schreef op 26 februari 2017 @ 18:44:

[...]





Nee, ik heb het vorige week maar opgegeten
quote:retrostar schreef op 26 februari 2017 @ 18:50:

Ik begrijp zowel TO als de reacties niet.

Mooi is dat. Jij bent vast geen jonge single
Alle reacties Link kopieren
quote:CommonSense schreef op 26 februari 2017 @ 18:16:

[...]





Maar het gaat hier toch ook niet om originaliteit, maar om het vinden of creëren van een sfeer, situatie, mogelijkheid?



Dat hoef je toch niet thuis te doen? Ik heb een beetje het idee dat Mr Grey hier nog helemaal geen of weinig ervaring in heeft dus misschien is het handig om dat eerst eens te beleven. Een kaartje in de voorverkoop is 40 euro dus daar kun je je geen buil aan vallen.

En ga eens een keer naar een parenclub, dan weet je waar je over praat. Misschien komen de ideeën dan vanzelf.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Waarom je vragen niet gesteld in het parenclub, swingers topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 februari 2017 @ 18:52:

[...]



Jij bent vast geen jonge singleoh jee; ik ben door de mand gevallen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 26 februari 2017 @ 19:13:

[...]



oh jee; ik ben door de mand gevallen Makkie. Wij jonge singles hebben jullie soort zo door
quote:Corona67 schreef op 26 februari 2017 @ 19:14:

[...]



Makkie. Wij jonge singles hebben jullie soort zo doorWie zijn wij?
quote:Zinerva schreef op 26 februari 2017 @ 19:18:

[...]





Wie zijn wij?Ik en andere jonge singles
quote:Corona67 schreef op 26 februari 2017 @ 19:18:

[...]



Ik en andere jonge singlesOw zo, daar hoor ik niet bij. Ben al in de 30
quote:Zinerva schreef op 26 februari 2017 @ 19:22:

[...]





Ow zo, daar hoor ik niet bij. Ben al in de 30Ouwe..
quote:Corona67 schreef op 26 februari 2017 @ 19:23:

[...]



Ouwe.. Jep
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 26 februari 2017 @ 18:00:

Mr-Grey, als je nou niet zo over jezelf was gaan uitwijden (want dat komt nogal hengelig over) en als je je kernvraag ('zijn er sexy feesten waar vooral jonge mensen komen, waar je niet verplicht in lingerie moet en waar je als je dat wil meer kunt doen dan alleen zoenen') in het parenclub/swingers-topic had gesteld, dan had je direct antwoorden gekregen waar je wat aan had.



Er bestaan al jaren dergelijke party's. Je kunt ze oa op Partyflock vinden. Sommige zijn heel erg dance, andere meer kinky, maar daar kom je vanzelf achter als je doorklikt vanaf Partyflock. Denk aan Crazyland, BITCH, Wasteland, Toxic, Kinky Paradise (=in een club, maar geen lingerie-call), Boudoir Bizarre, etc. Sommige van die feesten word je alleen toegelaten als je met z'n 2en komt.



Alles in jouw bericht is behulpzaam. Thanks! Dat uitwijden was niet zo bedoelt & hengelen al helemaal niet..

Nogmaals bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbeitje89 schreef op 26 februari 2017 @ 18:15:

Pff... de reacties zijn niet mals zeg. Jeetje, wat een vooroordelen! Hier een vrouw van 27, en ik denk dat wat hier ergens al genoemd is ook wel een punt voor mij zou zijn: veiligheid en vertrouwen. Ik denk inderdaad ook dat zoiets alleen werkt als je elkaar kent of in ieder geval vertrouwt. Ik zie wel dat je zegt "vrouwen hoeven niet alleen te komen", maar als ik kijk in mijn omgeving is er nou niet echt iemand met wie ik naar een seksfeest zou gaan. Friends with benefits is dan ook meer mijn ding. Maar misschien dat er een kinky forum is, ik denk alleen dat je voor jezelf ook moet oppassen voor je veiligheid & niet zomaar met iedereen af moet spreken.



Eigenlijk niet echt een tip dus haha, maar vond de reacties zo lullig dat ik toch even moest reageren. ;)Thanks & agree. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 26 februari 2017 @ 18:57:

[...]





Dat hoef je toch niet thuis te doen? Ik heb een beetje het idee dat Mr Grey hier nog helemaal geen of weinig ervaring in heeft dus misschien is het handig om dat eerst eens te beleven. Een kaartje in de voorverkoop is 40 euro dus daar kun je je geen buil aan vallen.

En ga eens een keer naar een parenclub, dan weet je waar je over praat. Misschien komen de ideeën dan vanzelf.Boodschap hier is in ieder geval duidelijk: probeer eerst een parenclub, ga verder vanaf daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisannez schreef op 26 februari 2017 @ 18:58:

Waarom je vragen niet gesteld in het parenclub, swingers topic?Omdat ik het niet echt onder "paren/swingers" vind vallen als je single op zoek bent naar zo'n ervaring. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:CommonSense schreef op 26 februari 2017 @ 18:25:

[...]





Maakt niet uit of het over seks gaat en je een nick kiest á la Mr Grey, of over andijvie of je schoonmoeder post in een andere pijler. Risico van een forum is nu eenmaal dat anderen direct negatief gaan zitten hakken op details die niet de hoofdvraag van OP waren, van alles invullen en het vooral heel erg veel beter weten. Negeren en doorgaan met de reacties waar je wel wat mee kunt dan maar.



True story, ik liet me meeslepen.

Op zich snap ik waarom bepaalde details negatief overkomen.

Ik wilde meer reacties voorkomen als "lukt het je niet?" etc. door aan te geven dat ik 'niet lelijk' ben.

Dat heeft de toon gezet voor een hoop dames hier, met pittig wat onaardige reacties tot gevolg.

Leermomentje.
Wat weer een fijn welkom voor iemand. Reageer dan niet als je niets met het onderwerp hebt en ga niet iemand af lopen kraken. En om iemand helemaal te affakkelen basis van alleen een Nick is echt treurig. Zure kutten Viva. Dit forum kan zo mooi zijn....
Alle reacties Link kopieren
quote:Mr-Grey schreef op 26 februari 2017 @ 20:24:

[...]





Alles in jouw bericht is behulpzaam. Thanks! Dat uitwijden was niet zo bedoelt & hengelen al helemaal niet..

Nogmaals bedankt.Maar dit heb je toch heel snel gegoogeld? tenminste ik wel vanmiddag, wist alleen niet of ik de sites mocht noemen.
Oh ja, mijn ervaring is als je vaak op chats rondhangt, je ook wel eens uitnodigingen krijgt voor privé feestjes.
Alle reacties Link kopieren
ik hoop voor je dat je gaat vinden wat je zoekt.

denk dat je via via, als je meer in de erotische feestjes wereld bekend bent, je doel best kan bereiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 26 februari 2017 @ 20:41:

[...]



Maar dit heb je toch heel snel gegoogeld? tenminste ik wel vanmiddag, wist alleen niet of ik de sites mocht noemen.Dat ik deze via Google had gevonden neemt niet weg dat de reactie erg behulpzaam was, zelfs de tips over 't schrijven/de toon van de post waren handig. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 26 februari 2017 @ 20:42:

Oh ja, mijn ervaring is als je vaak op chats rondhangt, je ook wel eens uitnodigingen krijgt voor privé feestjes.Thanks voor je andere comment ook. Chats als chatgirl? ;)
Alle reacties Link kopieren
oh, dat zeker.. daar is marana goed in..
Valt 48 nog onder 'jong'?



Nee zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven