Probleem met condooms..(Man)

27-10-2014 02:51 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nogal gênant maar ik heb een "probleem".

10 jaar relatie nooit condoom gebruikt. Nu nieuwe relatie, wel condoom. Vind het erg lastig om het condoom om te doen en dat ding krijg ik er altijd maar met moeite om, daarna heb ik enkele dagen last want ik haal m open omdat hij niet lijkt te passen.

Ik heb wel gezien dat je XL XXL condooms kunt bestellen, maar ik wil niet dat dat ding afglijdt en m'n vriendin zwanger kan raken (Ze wil geen kinderen en wil de pil niet slikken/prikken/oid).

Heb de omtrek gemeten, maar et lijkt me erg vreemd. Heb op internet gezocht en dan zit ik redelijk ver boven het gemiddelde namelijk 16 cm omtrek. De vrouw waar ik 10 jaar een relatie mee had gehad deed ik regelmatig pijn(bloeden na/tijdens penetratie). En met de nieuwe vriendin hou ik me vaak in omdat ik bang ben dat ik haar pijn doe (is al voorgekomen) ik voel me er best onzeker onder. En omdat het altijd zo'n gepruts is met het condoom en het erg pijnlijk is om dat ding om te krijgen (vaak tot bloedens toe) is het vaak niet echt prettig meer om sex te hebben, vind dat erg jammer en voel me dan "lullig" .

Hij is niet extreem lang c.a. 17,5 a 18 cm bij erectie. Als ik die XXL condooms zie dan staat er 22,5 cm maar de omtrek is dan 14 cm en dus eigenlijk te krap? Het komt misschien beetje "dom" over maar ik heb hier echt geen ervaring mee, ben al in de 30 dus geen jochie meer, maar voel me met dat gepruts net een puber die voor het eerst sex gaat hebben. Help??



PS: Het duurt ook erg lang voordat ik klaarkom met dat condoom om.. Gemiddeld c.a. 1,5 uur heb dan het idee dat mijn vriendin er allang niets meer aan vind of zo.
ten eerste, doe eens niet zo onzeker, ze is bij je, ze vindt je leuk, niks hoeft constant perfect te gaan, ik snap dat je graag een goede indruk wil maken in het begin maar dan doe je er beter aan om er gewoon relaxt mee om te gaan



Ik vond dit op het internet:



Maten

Uit de CAS-tabel kan dan de juiste maat worden gekozen. In dit systeem worden ook nog dikte en lengte aangegeven. Een gemiddeld condoom wordt ingedeeld als CAS 4 / 4 / •• / E. De puntjes staan voor de dikte, de letter staat voor de lengte. Een dikker -dus sterker – condoom wordt aanbevolen bij anaal contact.

Proefpakketten

Allemaal leuk en aardig, maar hoe weet je nu hoe een wijder of strakker condoom bevalt? Heb je misschien een 5je nodig, of wellicht een 6je? Daarvoor heeft de Condomerie proefpakketten ontwikkeld, zodat je de proef op de som kunt nemen.





Proefpakketten:



http://condomerie.com/condooms/proefpakketten.html



Links kun je ook klikken als je meer wil lezen over het matensysteem, volgens mij zitten er ook extra dunne condooms tussen.





En verder gewoon genieten van elkaar en vraag haar vooral wat ze lekker vindt en wat misschien iets te gevoelig is, praten is de sleutel, dan voel jij je ook een stuk meer op je gemak, maak er vooral geen big deal van, want dat is het helemaal niet, seks is leuk en lekker en geen taak, jullie kunnen dingen ook afmaken op een andere manier zonder condoom wanneer zij haar orgasme heeft bereikt en jij nog niet, als jullie beide maar genoeg aandacht aan elkaar besteden.
Alle reacties Link kopieren
1,5 uur een condoom om voordat je klaar komt? Bloed?



Nou. Na 1,5 uur is een condoom niet meer veilig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien kan je vriendin iets anders dan de pil overwegen ? Prikpil, spiraaltje?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin... Condoom omdoen tot bloedens toe? Moeilijk om te krijgen? Enkele dagen last ervan?



Ik trek een condoom binnen 2 seconden over mijn hoofd heen en jij zou hem niet over jouw pielemuisje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Altijd met condoom doen lijkt me sowieso niet prettig, voor beiden niet. Wat is haar ervaring/ gevoel hiermee?



Is een koperspiraal (zonder hormonen) geen optie? Maakt de zaadcellen inactief. Hoeft ze zeker geen last van te hebben.

Is vanzelfsprekend niet effectief tegen SOA's, maar dat hoef is bekend neem ik aan.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
En 1.5 uur penetratie lijkt me onprettig lang trouwens!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Mysize condooms waren voor mij de oplossing, echt een wereld van verschil hoor.

Mijn omtrek is nog iets groter dus ik weet waar ik het over heb, ik krijg een gewoon condoom ook niet verder om dan over mijn eikel, echt heel irritant.

Ja, je kan hem er uiteindelijk wel helemaal om krijgen als je hem met je vingers open trekt naar dan voel je toch helemaal niks meer?

Hij zit dan veel te veel afgeklemd.



Maar als je geen kinderen wil zou ik je een sterilisatie aan kunnen raden, echt zo gepiept.

Heb ik bij een huisarts laten doen, de helft goedkoper dan in het ziekenhuis.
Idd. Sterilisatie.
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar uit jij, je loopt het risico dat ze zo zwanger is. Condooms alleen zijn al risky en als ze dan ook nog niet goed passen...
Alle reacties Link kopieren
Past echt wel: https://www.youtube.com/watch?v=j9qm-sB5O18
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat er dames hier zijn die meteen oordelen over het wel of niet passen. Man scheurt door elk normaal maat condoom heen, de xl daarintegen is juist te "open" aan de rand waardoor het los gaat zitten en dus ook weer scheurt..
Alle reacties Link kopieren
Bestaat het vrouwencondoom niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Omtrek 16 is niet enorm groot, wel stevig maar niet zo dat er geen condooms voor bestaan. Sowieso moet je echt geen 1,5 uur gaan penetreren met een condoom, dan kun je ervanuit gaan dat het een keer scheurt (als zij droger wordt, en geloof me maar: na 1,5 uur droog je wel op) en dat zij dus zwanger kan raken.



Ik zou toch eens een aantal proefpakketten aanvragen en kijken welke je fijn vindt. Misschien is er wel een xxl featherlite te krijgen? Die zijn zo dun dat het gevoel beter is.



Sowieso moet je het condoom pas omdoen als je penis helemaal stijf is, het klinkt nu eigenlijk alsof je je pik erin moet 'prakken'. Dat doet pijn.



Een condoom omdoen, zou geen pijn moeten doen natuurlijk, dus het klinkt alsof vooral de elastische bovenrand pijn doet. Het enige dat helpt is denk ik toch uitproberen.



En waarom wil jouw vriendin geen anticonceptie proberen? Dit is een gedeelde verantwoordelijkheid, zeker omdat zij absoluut geen kinderen wil.
Alle reacties Link kopieren
als zij geen kinderen wil zal zij toch echt extra maatregelen moeten nemen.. Condoom is zeker niet veilig.. En al helemaal niet als je hem 1 1/2 uur "draagt" .. Er er zijn veel maten .. ik zou eens de condomerie benaderen.. Die hebben verstand van zaken. En als je in de buurt van amsterdam woont, dan zou ik er gewoon eens langs gaan.. Die dames staan nergens van te kijken.. Zo bijzonder is je omtrek nu ook weer niet..
Alle reacties Link kopieren
Oud-scharrel van mij had een soortgelijk probleem. Hij was dusdanig grot geschapen dat reguliere condooms afgleden. Ook niet bepaald heel veilig. XL condooms waren voor hem een uitkomst, werkte prima en gleden niet meer af. Ideaal.
je moet gewoon de extra large condooms nemen, die passen wel.

en verder aan je vriendin vragen of ze het erg vind als het een beetje zeer doet. valt vast wel mee anders had je dr al wel gehoord.

ik vind het wel lekker, zo een dikke lul. soms heb ik het idee dat ik liever dik heb dan lang, al sluit het een het andere niet uit.

zolang je maar rustig opbouwt. als ik zelf eenmaal opgewarmt ben dan wil ik hem ook goed voelen, dus dan komt zo een dikke goed van pas. maar vooral, praat met je vriendin en neem het niet van ons aan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de antwoorden. Ik zal een proefpakket bestellen en kijken welke dan bevalt.

Het is idd de "ring" van het condoom dat pijnlijk is. Ik moet het condoom open trekken, dan krijg ik m uiteindelijk wel om, maar beschadig dan vaak mijn penis, vandaar de pijn. Na de daad krijg ik m er ook moeilijk af, zelf als hij slap is zit het nog zo strak. M'n vriendin moet er dan wel om lachen omdat ik hem er dan met moeite weer af krijg. Ik heb nooit gedacht aan dat hij zou kunnen scheuren (stom). Afglijden doet het zeker niet.

Mij maakt het niet uit of ze zwanger zou worden, maar ik respecteer haar keuze dat ze NU nog geen kinderen wil.

Over deze dingen praat ik eigenlijk niet omdat ik het gênant vind, ik ben nogal ouderwets als het hier op aan komt.

Ze wil geen pil omdat ze de Diana pil 15 jaar heeft geslikt en hier behoorlijk problemen mee heeft gehad (lichamelijke/geestelijke klachten) , de problemen kwamen pas eigenlijk aan het licht toen ze stopte met de pil, allerlei lichamelijke klachten verdwenen na c.a. een half jaar nadat ze gestopt was.
Alle reacties Link kopieren
Alleen met condooms is niet veilig volgens mijn huisarts.Dus je vriendin neemt een erg groot risico om zwanger te raken!
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 27 oktober 2014 @ 13:12:

Dus je vriendin neemt een erg groot risico om zanger te raken!en TO dus net zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Soa's geen last van we zijn beiden getest, gedaan na overspelende ex.

Nogmaals zij wil niet zwanger worden, maar zoals ik hier lees neemt ze nogal een risico. Als zwanger zou worden zou ik dit wel leuk vinden voor mezelf, maar niet voor haar aangezien zij er (nog) niet aan toe is. Ik zal toch nog eens proberen om haar te overtuigen dat ze aan de pil oid "moet" gaan.

Of zijn er andere mogelijkheden? Ik wil dus wel kinderen en castratie oid moet ik dus niks van weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:someonewhocares schreef op 27 oktober 2014 @ 13:30:



Of zijn er andere mogelijkheden? Ik wil dus wel kinderen en castratie oid moet ik dus niks van weten.Koper - of hormoonspiraaltje
Alle reacties Link kopieren
quote:someonewhocares schreef op 27 oktober 2014 @ 13:30:

Als zwanger zou worden zou ik dit wel leuk vinden voor mezelf, maar niet voor haar aangezien zij er (nog) niet aan toe is.

.

kinderen zijn niet voor de 'leuk' hoor, das voor het echie

En wil je wel met haar kinderen? je kent haar net
Alle reacties Link kopieren
quote:someonewhocares schreef op 27 oktober 2014 @ 13:08:

Bedankt voor de antwoorden. Ik zal een proefpakket bestellen en kijken welke dan bevalt.

Het is idd de "ring" van het condoom dat pijnlijk is. Ik moet het condoom open trekken, dan krijg ik m uiteindelijk wel om, maar beschadig dan vaak mijn penis, vandaar de pijn. Na de daad krijg ik m er ook moeilijk af, zelf als hij slap is zit het nog zo strak. M'n vriendin moet er dan wel om lachen omdat ik hem er dan met moeite weer af krijg. Ik heb nooit gedacht aan dat hij zou kunnen scheuren (stom). Afglijden doet het zeker niet.

Mij maakt het niet uit of ze zwanger zou worden, maar ik respecteer haar keuze dat ze NU nog geen kinderen wil.

Over deze dingen praat ik eigenlijk niet omdat ik het gênant vind, ik ben nogal ouderwets als het hier op aan komt.

Ze wil geen pil omdat ze de Diana pil 15 jaar heeft geslikt en hier behoorlijk problemen mee heeft gehad (lichamelijke/geestelijke klachten) , de problemen kwamen pas eigenlijk aan het licht toen ze stopte met de pil, allerlei lichamelijke klachten verdwenen na c.a. een half jaar nadat ze gestopt was.Een condoom 'open' trekken is nooit de manier. Als je het condoom niet kunt afrollen vanaf de eikel, past hij dus gewoonweg niet. Een 'opengetrokken' condoom is niet veilig, lijkt mij. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je een proefpakket hebt met meerdere soorten. Als hij niet past: niet gaan penetreren dus (want risico op zwangerschap).
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu 1,5 jaar met haar, dat is dus niet net. Ik zou wel kinderen willen met haar, ja. Door nogal een vervelend verleden (van haar) kwam sex niet echt aan het bod (ga ik niet verder op in, is niet nodig lijkt me), alleen zo nu en dan. Voorheen 1 a 2 x in de maand of zo. Maar ze "vertrouwd" me nu zo goed en ze voelt zich heel erg op haar gemak dat ze nu wel opeens vaak zin heeft. Ik heb haar nooit gedwongen tot iets en zal ik ook nooit doen, hierdoor heeft ze "eindelijk"ondervonden dat het niet iets wat MOET, maar iets wat gewoon fijn is . Geduld is een schone zaak en dat heb ik er ook echt voor over.

Ze praat er nog wel heel moeilijk over daarom is het best lastig om over de pil oid te beginnen. Ik wil haar niet "bang" maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven