prostaatmassage

06-04-2015 00:11 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames ( en heren )



Even een kort maar krachtig vraagje. Ik fantaseer er al een tijdje over eens een prostaatmassage te krijgen van mijn vriendin, echter heb ik blijkbaar de ballen niet haar dit recht toe recht aan te vragen. Buiten dat is het ook niet erg sexy daar tijdens het vrijen over te beginnen lijkt mij. Hoe zou ik hier over een subtiele hint mee kunnen geven?

Aanvullende info: Ze masseert mijn perenium of hoe dat mag heten af en toe wel tijdens het trekken oid, misschien vanaf daar of iets dergelijks? of denk ik nu echt te moeilijk en is dit al helemaal geen taboe meer anno 2015?
Heh hoezo heb je daar de ballen niet voor? Ballen zijn toch ballen, ongeacht hoe ze eruit zien?

En je kan het gewoon vragen lijkt me, vooral als ze dat andere stukje ook al masseert.
Alle reacties Link kopieren
thanks voor snelle reactie.



Ja nja zo dacht ik ook wel, alleen steekt er een opmerking in mijn hoofd wat wel beetje tegenstrijdig is met wat ze doet dan natuurlijk dat ze heeft gezegd daar niet in de buurt willen komen <--- iets in die trend. Alleen dr acties stemmen dan wel weer een beetje tegen en bedoelde ze het niet serieus aangezien we het over andere dingen hadden wat wel rond die context geplaatst zou kunnen worden.



Vragen ben ik mss een beeetje te bang voor ofso, zit nu zelf ook beetje te denken dat het misschien subtieler is als zij mijn perineum nog wat masseert ik haar hand pak en die een beetje die kant op help of werkt dat weer schrikwekkender? #insecure xD
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon bespreekbaar maken, je kan een keer het gesprek beginnen door te vragen of zij nog iets wilt proberen in bed en dan zelf met jouw prostaatmassage komen.
quote:jongeman1992 schreef op 06 april 2015 @ 00:29:

thanks voor snelle reactie.



Ja nja zo dacht ik ook wel, alleen steekt er een opmerking in mijn hoofd wat wel beetje tegenstrijdig is met wat ze doet dan natuurlijk dat ze heeft gezegd daar niet in de buurt willen komen <--- iets in die trend. Alleen dr acties stemmen dan wel weer een beetje tegen en bedoelde ze het niet serieus aangezien we het over andere dingen hadden wat wel rond die context geplaatst zou kunnen worden.



Vragen ben ik mss een beeetje te bang voor ofso, zit nu zelf ook beetje te denken dat het misschien subtieler is als zij mijn perineum nog wat masseert ik haar hand pak en die een beetje die kant op help of werkt dat weer schrikwekkender? #insecure xD



Haha ik weet het niet, ik ken je vriendin niet en weet dus niet of ze in is voor die dingen . Hand verplaatsen kan er wel voor zorgen dat ze niet goed begrijpt wat je bedoelt, dus ik denk dat uitspreken toch echt het beste werkt.

Moed bij elkaar verzamelen! Succes .
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet wat je wil horen maar ik zou er niet zo'n trek in hebben. En van mijn hand erheen duwen zou ik ook niet blij worden en even schrikken/afknappen. Dan beter gewoon vragen. Maar ik zou je dan dus wel teleurstellen. De buitenkant masseren, wat jouw vriendin ook doet, vind ik overigens wel prima. Ik wil er gewoon niet in.
.
Alle reacties Link kopieren
ergens heeft ze ooit gezegd dat ze anaal niks lijkt, terwijl ze tijdens het vingeren het wel fijn vind als ik er met een vinger op druk #lekkertegenstrijdig



misschien toch beste eens bespreekbaar proberen te maken binnenkort, wel even wachten nog denk ik, zeg gaf zelf al aan mij wel een keer te willen vast binden en dat soort ongein dus misschien komt ze er daar zelf wel bij mee op de proppen ^^
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 06 april 2015 @ 00:41:

Dit is niet wat je wil horen maar ik zou er niet zo'n trek in hebben. En van mijn hand erheen duwen zou ik ook niet blij worden en even schrikken/afknappen. Dan beter gewoon vragen. Maar ik zou je dan dus wel teleurstellen. De buitenkant masseren, wat jouw vriendin ook doet, vind ik overigens wel prima. Ik wil er gewoon niet in.ach ieder zijn ding toch?
Je zou kunnen vragen of ze de buitenkant van je anus ook wil masseren. Is alweer een stukkie dichterbij ?
Oh wacht het gaat hier over er in gaan? Hm dat zou ik ook niet echt waarderen denk ik, maar dat is ook weer persoonlijk.

Maar aangezien je het over je ballen had, denk ik dat ik het wel goed begrepen had toch?

Edit: sorry ik had even iets heel anders in gedachte, dom van me . Ik blijf bij mijn advies overigens
Alle reacties Link kopieren
Prostaatmassage gaat anaal.
.
Alle reacties Link kopieren
prostaatmassage is 3cm er in ofso?

over me ballen dat gaat over het "de ballen ergens niet voor hebben" ( geen lef )
Alle reacties Link kopieren
Maar bedoelde ze met niet anaal willen niet bij haar of niet bij jou?

Of allebei?

Toch wel handig als dat soort dingen gewoon bespreekbaar zijn.

mits je de keuze laat bij diegene om zo'n wens ook niet te willen inwilligen.

Erop drukken of erin (bij haar) is nogal een verschil.

Perineum of erin (bij jou) ook.



Aangezien niemand gedachten kan lezen moet je het toch op eoa manier duidelijk kunnen maken aan elkaar.

En dan zou ik het houden in de trant van: ik vind het zo lekker als je me daar masseert, en ik ben eigenlijk wel benieuwd/ zou weleens willen proberen hoe het is om daarbinnen mijn "G-plek" te stimuleren..



Ik weet niet of jullie normaal gesproken over seks ook praten?

Ik kon dat vroeger ook niet, vragen om wat ik wou proberen.

Maar die ander kan dat niet raden en als je niet vraagt zal het niet vanzelf gebeuren.



Misschien kunnen jullie eens wat fantasieen uitwisselen, dan vraag je eerst of zij bepaalde fantasieen heeft die zij zou willen uitproberen. Desnoods aan jou schrijven, als vertellen moeilijk is?

En dan ook jij de jouwe aan haar kenbaar kan maken?

Waarbij je haar garandeert dat je niks raar zal vinden?

En jullie er allebei vrij in zijn om dat evt te willen proberen of niet, als de ander daar zelf echt niks mee heeft of tegenstaat.

Dus vooral geen druk erop en zeker niet haar hand leiden terplaatse, omdat dat haar voor het blok kan plaatsen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Terzijde: als je haar goed vingert en je drukt tegelijkertijd licht op haar anus gaat ie er waarschijnlijk in als zij klaarkomt.

Nooit gebeurd?



Er zijn tegenwoordig allerlei hippe speeltjes voor prostaatmassage, misschien wil ze jou daarmee wel wat genot bezorgen als ze niet met haar vingers wil?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:jongeman1992 schreef op 06 april 2015 @ 00:47:

prostaatmassage is 3cm er in ofso?



Ongeveer 5 tot 6 cm diep en dan richting je voorkant (buik).



En ofso is met een "z".....
Alle reacties Link kopieren
quote:deb32 schreef op 06 april 2015 @ 01:51:

[...]





Ongeveer 5 tot 6 cm diep en dan richting je voorkant (buik).



En ofso is met een "z".....En dan? Wat is dan lekker om te doen (lees ontvangen) technisch gezien? Wat voelt een man daar, zeg maar?
wat viva adam zegt over een speeltje is dan een goed idee misschien. als zij het niet wil doen dan kun jij die er in duwen terwijl zij bevoorbeeld jou aftrekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 07 april 2015 @ 10:31:

[...]





En dan? Wat is dan lekker om te doen (lees ontvangen) technisch gezien? Wat voelt een man daar, zeg maar?



Geen idee, maar het schijnt erg fijn te zijn.

Zelf ben ik een vrouw en niet echt anus gericht (of hoe zeg je dat)

Mijn man heeft het er nog nooit over gehad. Misschien toch eens voorstellen
quote:pommiaan schreef op 06 april 2015 @ 00:25:

Heh hoezo heb je daar de ballen niet voor? Ballen zijn toch ballen, ongeacht hoe ze eruit zien? en bloedserieus he
quote:februari schreef op 07 april 2015 @ 10:31:

[...]





En dan? Wat is dan lekker om te doen (lees ontvangen) technisch gezien? Wat voelt een man daar, zeg maar?@ THE Horse: Ja Horse, dat willen wij dames eens even horen: Hoe VOELT dat nou?
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 06 april 2015 @ 00:25:

Heh hoezo heb je daar de ballen niet voor? Ballen zijn toch ballen, ongeacht hoe ze eruit zien?

...

Haha, heerlijk zo'n moment dat het vallende kwartje blijft steken.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 07 april 2015 @ 10:31:

[...]



En dan? Wat is dan lekker om te doen (lees ontvangen) technisch gezien? Wat voelt een man daar, zeg maar?



Glijmiddel gebruiken, prostaat zoeken en beetje bewegen en drukken. Niet als een gek gaan vingeren maar langzaam bewegen en zoeken. Als je dat goed doet en precies op het moment dat ik klaarkom de druk verhoog krijgt ik hele intense en langdurige orgasmes die niet te vergelijken zijn met gewone orgasmes.



Het is de g-plek bij de man.



Wel jammer dat er altijd een beetje onvolwassen door sommige mensen over wordt gedaan. Dat zie je ook nu met bepaalde reacties.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sean_39 schreef op 08 april 2015 @ 21:43:

[...]





Glijmiddel gebruiken, prostaat zoeken en beetje bewegen en drukken. Niet als een gek gaan vingeren maar langzaam bewegen en zoeken. Als je dat goed doet en precies op het moment dat ik klaarkom de druk verhoog krijgt ik hele intense en langdurige orgasmes die niet te vergelijken zijn met gewone orgasmes.



Het is de g-plek bij de man.



Wel jammer dat er altijd een beetje onvolwassen door sommige mensen over wordt gedaan. Dat zie je ook nu met bepaalde reacties.Ok thnx. En hoe weet je dan dat je goed zit? Hoe voelt een prostaat?
Nu vraag me wel wel iets af, doen jullie dan ook een anale douche (dus gewoon met zo een soort balonnetje met staafje van de seksshop) voordat jullie beginnen? Ik heb het er met mijn vriend namelijk ook over gehad om anaal te gaan, maar dan bij mij. Heb het gisteren toch maar afgeblazen, omdat ik in de douche voelde dat het nog niet helemaal leeg was daar en geen drang tot toiletbezoek voelde. Heb (nog) geen anale douche in huis namelijk.
quote:pommiaan schreef op 10 april 2015 @ 00:11:

Nu vraag me wel wel iets af, doen jullie dan ook een anale douche (dus gewoon met zo een soort balonnetje met staafje van de seksshop) voordat jullie beginnen? Ik heb het er met mijn vriend namelijk ook over gehad om anaal te gaan, maar dan bij mij. Heb het gisteren toch maar afgeblazen, omdat ik in de douche voelde dat het nog niet helemaal leeg was daar en geen drang tot toiletbezoek voelde. Heb (nog) geen anale douche in huis namelijk.Paar keer spoelen met dat ding van de seksshop tot het alleen water is dat eruit komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven