push up bh afknapper?

09-12-2016 23:29 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dus met een soort van probleem. Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel. Op dit moment heb ik geen vriend (en heb daar ook niet heel veel ervaring mee) maar als een man een push up bh uit doet is het dan niet een beetje een teleurstelling. Aangezien tja ze zien er toch mindr vol uit. Ik draag overgenis niet hele extreme push-up bh's op de verpakking staat lichte lift (ze zijn vooral van de hm)



alvast bedankt voor jullie antwoord!
Alle reacties Link kopieren
nee joh, daar let een man helemaal niet op.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh niet elke man valt op grote borsten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
en als je hangende borsten hebt en de bh gaat uit? ik ben er wel onzeker over!, erg groot zijn ze ook niet.
Ik heb een vriendengroep die voornamelijk bestaat uit mannen en ja, die vinden dat drie keer niks. Eentje beschreef het laatst als volgt: gebakken lucht. Snap zelf ook niet zo goed waarom men ze draagt maar goed ik oordeel niet want ik ben rijkelijk voorzien..
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de push-up weg, en je sexy voelen met de cup die je hebt? Voor mannen hoeven die borsten niet groter hoor.
Tsjah dan is het maar een teleurstelling voor hem even, als hij je echt leuk vind, dan maakt het hem niks uit hoor! Ik droeg altijd super push-up BH's van de H&M toen ik mijn vriend leerde kennen en ik heb dezelfde cup als jij, heb hem gewoon gezegd dat ik me er goed bij voel en het maakte hem niks uit. (Hij vind het zonder al dat gelifte juist nog mooier eigenlijk haha )
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek niet voor alle mannen godzijdank maar maak je vooral geen zorgen. Tegen de tijd dat je in bed beland zijn er meer seintjes op groen dan enkel een volle cupmaat.....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Ik zou zonder ( ook super) push- up reddeloos verloren zijn.

Het ziet er gewoon veel beter uit.Ik heb ook cup -B en maat 42 in mijn kleding.

Als er wel eens over gesproken wordt zeg ik gewoon ronduit dat ik geen tieten heb en de boel opvul..

Manlief heeft nog nóóit geklaagd en minnaar is dól op mijn verschillende uitdagende setjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een behoorlijk cupmaat maar draag ook soms een push up. Niet voor extra volume maar omdat het er bij sommige outfits gewoon mooier is. Als je gaat opvullen lijkt het mij een ander verhaal...
Alle reacties Link kopieren
Waarom ? Een afknapper .Niks hoor dat zie ik helemaal niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze ook hoor, staat gewoon mooier. Die lichte push-up van de H&M zit ook bijna niks in, dat maakt echt niet zo'n verschil. Staat alleen net iets mooier.



Ik heb overigens cup AA/A dus stem je maar gelukkig met je prachtige B haha



De man die ik date vindt ze trouwens prachtig, zegt 'ie
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:troelieboelie schreef op 09 december 2016 @ 23:55:

Ik heb zelf een behoorlijk cupmaat maar draag ook soms een push up. Niet voor extra volume maar omdat het er bij sommige outfits gewoon mooier is. Als je gaat opvullen lijkt het mij een ander verhaal...Ik ook. Cup F en ik draag ze niet om de boel nog groter te laten lijken, maar wel in sommige tops of jurken iets voller bovenop/bovenaan.
Je schrijft: 'Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel.'



En je snapt zelf ook dat dat elkaar tegenspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou blij verrast zijn.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Kaaskroket schreef op 09 december 2016 @ 23:33:

Ik heb een vriendengroep die voornamelijk bestaat uit mannen en ja, die vinden dat drie keer niks. Eentje beschreef het laatst als volgt: gebakken lucht. Snap zelf ook niet zo goed waarom men ze draagt..

Mede doordat je er amper aan ontkomt, denk ik.



Afgelopen week wilde ik toevallig even gauw een lingerie setje kopen bij de H&M. Het leek wel alsof er alleen maar dikke BH's hingen. Echt niet te geloven.



Ik heb een mooie bescheiden C cup en heb die dikke push ups helemaal niet nodig (mijn borsten zijn heel stevig en hangen totáál niet). Ik voel me er ook niet prettig bij. Toch moest ik eraan geloven, want ik zag gewoon geen mooie setjes met een normale, voorgevormde BH. Heel jammer.



@TO: draag gewoon de BH's waar jij je het fijnst bij voelt. De gemiddelde man gaat er echt geen probleem van maken als blijkt dat je een push up BH draagt. Dat doen zoveel vrouwen.
Hij komt er dan ook achter dat je wel tepels hebt? LOL
Alle reacties Link kopieren
Ik draag bijna altijd een bh die mij twee maten groter geeft, in kleding vind ik dat gewoon veel mooier. Soms heb ik geen zin en draag ik niks en in mijn triangel bikini zit ook niks. Dat vind ik in zwemkleding erg mooi en ik zwem veel.



Dus gewoon lekker dragen wat je mooi vindt, voor een man moet je niet onzeker zijn.

Dat is juist het voordeel van kleine borsten, wil je meer tover je meer, wil je het een dagje niet... dan niet, wij kunnen toveren
Alle reacties Link kopieren
quote:frivolia schreef op 09 december 2016 @ 23:29:

nee joh, daar let een man helemaal niet op.Jawel, dat doen ze wel. Is het een probleem? Nee, dat niet
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 december 2016 @ 00:05:

Je schrijft: 'Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel.'



En je snapt zelf ook dat dat elkaar tegenspreekt.Hoezo? Als ik een mooi vallend jurkje aan heb voel ik me ook een stuk sexier dan in een spijkerbroek met een simpel shirt. Onzeker over iets zijn en je sexy voelen in bepaald ondergoed of kleding zijn twee verschillende dingen...
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk? Ik ben geen man maar ik zou het wel apart vinden als je in bed belandt en de vrouw haar borsten zijn ineens de helft kleiner. Het zou waarschijnlijk geen dealbreaker zijn, maar ik snap sowieso niet waarom je jezelf zou voordoen als een volborstige terwijl je dat niet bent. Het is zoveel sexiër als je je zelfverzekerd voelt met een kleine cupmaat, dan dat je ze gaat vergroten met een pushup. Ik zie het zelf ook vrijwel meteen als iemand een pushup draagt, ook bij een trui die tot je nek zit.



Ik heb zelf 1 bh met een hele kleine pushup omdat ik die bh zo mooi vond, maar verder vermeid ik pushups het liefst. Om de simpele reden dat ik dan het gevoel krijg dat ik mezelf welgevormder voordoe dan dat ik ben.



Maar ik wil je wel op het hart drukken dat als jij je er goed bij voelt, dat je dat gewoon moet doen. Maar bovenstaande is slechts mijn mening.



En daarbij, als je al onzeker bent over je borsten lijkt het me al helemáál ongemakkelijk om je kleinere borsten te moeten "onthullen" omdat je altijd pushups draagt. Dan is het toch een veel fijner idee dat je bedpartner al bij kennismaking zag dat je borsten geen dubbel D zijn, maar dat hem dat niks uitmaakt? Scheelt een hoop spanning voor jezelf en dus een leukere sekspartij
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ach, welnee joh! Wat kleinere borsten kunnen net zo goed super sexy zijn, dat hangt echt niet alleen van de maat af.



Ikzelf heb ook 75B en draag vaak genoeg bh's waar geen vulling in zit. Een mooie bh met een doorschijnende stof of een bralette van kant vind ik persoonlijk erg mooi. Geen man die daar nee tegen zegt hoor!
misschien heb je nog nooit een billenman ontmoet ... draag de bh waar je je goed in voelt!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlapperGirl schreef op 10 december 2016 @ 00:54:

misschien heb je nog nooit een billenman ontmoet ... draag de bh waar je je goed in voelt!+ dit!
Alle reacties Link kopieren
Ach, je hebt tegenwoordig ook onderbroeken voor mannen die één of ander ondersteunend/opduwend effect hebben zo dat zelfs het kleinste piemeltje al gauw de illusie van een aardig geschapen geheel wekt, in de spijkerbroek of anderszins. Nou ja, moet dan toch ook kunnen? Hij maakt zich niet druk over jouw push-up BH, en jij niet over ZIJN optische illusie... Klaar toch? En ze leefden nog lang en gelukkig.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven