push up bh afknapper?

09-12-2016 23:29 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dus met een soort van probleem. Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel. Op dit moment heb ik geen vriend (en heb daar ook niet heel veel ervaring mee) maar als een man een push up bh uit doet is het dan niet een beetje een teleurstelling. Aangezien tja ze zien er toch mindr vol uit. Ik draag overgenis niet hele extreme push-up bh's op de verpakking staat lichte lift (ze zijn vooral van de hm)



alvast bedankt voor jullie antwoord!
quote:Froezel schreef op 13 december 2016 @ 10:00:

Dubbele tiet? ?????. Ga google eens aanslingeren geloof ik. Nog nooit van gehoord!Ik heb er ook 2. 2x1 = dubbel?
quote:Maccaron schreef op 13 december 2016 @ 09:59:

[...]





Jij weet mij er iets teveel van...Klopt, ik ben besmet en let er nu teveel op. En zie dat het nog klopt ook
quote:Corona67 schreef op 13 december 2016 @ 10:03:

[...]



Klopt, ik ben besmet en let er nu teveel op. En zie dat het nog klopt ook Nooit verkeerd om ergens veel vanaf te weten. In dit geval zeeeer handig met iets leuks uitzoeken voor je partner. Mijn man heeft er ook zoveel verstand van
Alle reacties Link kopieren
Ik kom via Google op borstvoedende moeders die 2 baby's tegelijk voeden . Lief maar dat werd vast niet bedoeld door Gaya
quote:Froezel schreef op 13 december 2016 @ 10:09:

Ik kom via Google op borstvoedende moeders die 2 baby's tegelijk voeden . Lief maar dat werd vast niet bedoeld door GayaGezellig , maar nee. Dat is als de cup dus eigenlijk te klein is, waardoor de naad van de cup van de bh over de helft van je borst loopt en hem afknelt. De andere helft komt eronder uit. Onder een truitje ziet dat er dan uit als een dubbele tiet.
quote:gaya76 schreef op 13 december 2016 @ 10:19:

[...]



Gezellig , maar nee. Dat is als de cup dus eigenlijk te klein is, waardoor de naad van de cup van de bh over de helft van je borst loopt en hem afknelt. De andere helft komt eronder uit. Onder een truitje ziet dat er dan uit als een dubbele tiet.Oooooooh
http://media-ss2016.marie ... /files/public/size2_0.jpg

Zoiets
Alle reacties Link kopieren
Ooooowwwww (nou schaam ik me wel een beetje veel....... )

Dat heb ik namelijk

En het irritante eraan is, is dat ik net 3 nieuwe bh's heb gekocht en er tig aan heb gehad en zelfs geadviseerd ben bij de Hunkemöller
Ik heb een normale B-cup en draag altijd push-up bhas, want het staat gewoon mooier onder de kleding, vrouwelijker.

Nog nooit een teleurgesteld gezicht gezien als ik mijn bh uitdeed.

Was dat wel zo geweest dan had ik hem meteen weer aangedaan.
Dit effect dus (dubbele tiet links)







En dit kan ook gebeuren, zit echt niet fijn:



oooh gaya was veel sneller
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 13 december 2016 @ 09:28:

Ik vind push ups nog wel mee vallen. Wat ik pas echt erg vind, is van die strakke 'shapewear'. Ik heb jaren lang mijn buik in gehouden en dan kom je er later achter dat heel veel vrouwen van die dingen dragen.Ik draag shapewear onder een jurkje én een push up BH. Loop ik die mannen toch eens te bedonderen zeg
Alle reacties Link kopieren
Nou met mijn cupje B valt geen dubbele tiet te creëren helaas. Wilde dat ik het kon haha.
quote:Dalfx schreef op 13 december 2016 @ 10:37:

[...]





Ik draag shapewear onder een jurkje én een push up BH. Loop ik die mannen toch eens te bedonderen zeg

Ik ben een vrouw. En van mij mag het, maar ik vind het wel vreemd dat mensen dan zo'n shapeding liever hebben dan trainen/afvallen of desnoods liposuctie of zo. Ik had het met name over dat ik tijden heb gedacht dat sommige mensen strak waren, maar dat dus helemaal niet zijn zonder zo'n shapewear ding.



Ik was gewoon verbaasd, ik heb nooit na gedacht over shapewear, misschien is dat iets raars van mij, kan.
Oh ik draag wel shapewear soms, onder bepaalde jurken, bij gelegenheden. Niet dagelijks, daar moet ik niet aan denken. Vind het alleen lastig dat je borsten er zo door platgedrukt worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met of mensen wel of niet willen trainen of afvallen :p met shapewear ziet het er in mijn mening altijd nét ff wat beter uit. Tenzij je idd een heel mooi strak lichaam hebt. Mijn zusje draagt maat 36 en gebruikt het ook onder jurken terwijl zij hardstikke slank is. Het lift net je billen nog even en verbergt putjes. Ik draag maat 42 en draag het ook, hoewel ik dus erg gezet ben ziet het er met shapewear 10 keer beter uit want de grootste rollen verdwijnen en heb ik genoeg zelfvertrouwen om ook eens een bodycon jurkje aan te trekken! Gewoon zo'n broekje met pijpjes. Ik heb dit niet bij mn borsten verder.
Heb je bij zo'n broekje dan geen rand in je buik?
Alle reacties Link kopieren
Het broekje is net lang genoeg om tot net onder mn borsten te komen en zakt ook niet af gelukkig! Hij is van de H&M. Doe ook nog een panty aan en gek genoeg blijft alles mooi op zijn plek zitten, zelfs met het zitten etc. Maar als je het met een dunner (lichter) jurkje draagt zul je wel randen zien:



https://www.mupload.nl/img/o6tq2mmclgyhk.png
quote:Dalfx schreef op 13 december 2016 @ 10:38:

Nou met mijn cupje B valt geen dubbele tiet te creëren helaas. Wilde dat ik het kon haha.

Dat dacht ik dus ook. Altijd droeg ik 75B totdat dat toch wat raar ging zitten. De winkelier raadde 70C aan, nog te klein en toen werd het 70D. Qua grootte vind ik 70D hetzelfde ogen als 75B. Zoveel groter is de cup ook niet. Bij 75D zouden ze weer verzuipen. Het verschil tussen 70D en 75D is weer heel groot.

Ik heb het weleens bij een collega gezien. Kleine maat maar je ziet -omdat ze strakke truitjes draagt- dat haar bh echt te klein is doordat haar borsten geplet worden en er zo'n stuk erboven uit komt en niet op een mooie manier. En soms heb je ook gewoon slechte BH's die niet flatteren.
Marana, mijn moeder vertelt dat al haar vriendinnen dat ook hebben, dat alles groeit zo na je 40e. Bij haar niet. Maar die van haar groeiden ook niet toen ze zwanger was bijvoorbeeld.



Als ik hier lees dat vrouwen met B al push-up dragen: ik zou een moord doen voor B
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 13 december 2016 @ 10:03:

[...]



Klopt, ik ben besmet en let er nu teveel op. En zie dat het nog klopt ook Maar de vraag die ons allen bezig houdt gezien je uitmuntende kennis....draag je ze ook?..
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:Dalfx schreef op 13 december 2016 @ 11:16:

Het broekje is net lang genoeg om tot net onder mn borsten te komen en zakt ook niet af gelukkig! Hij is van de H&M. Doe ook nog een panty aan en gek genoeg blijft alles mooi op zijn plek zitten, zelfs met het zitten etc. Maar als je het met een dunner (lichter) jurkje draagt zul je wel randen zien:



https://www.mupload.nl/img/o6tq2mmclgyhk.pngAah mooi inderdaad! En wat nu 'ik ben dus erg gezet', als jij erg gezet bent verricht dat broekje echt enorme wonderen!
quote:lunaleeflang schreef op 13 december 2016 @ 11:20:

Marana, mijn moeder vertelt dat al haar vriendinnen dat ook hebben, dat alles groeit zo na je 40e. Bij haar niet. Maar die van haar groeiden ook niet toen ze zwanger was bijvoorbeeld.



Als ik hier lees dat vrouwen met B al push-up dragen: ik zou een moord doen voor B Ooh maar dan is er hoop voor je (als je dat niet van je moeder geërfd heb tenminste), alleen ff snel veertig worden dan
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde een tijdje terug dat je borsten gedurende je leven regelmatig van maat veranderen, dus regelmatig laten opmeten. De meeste vrouwen in Nederland dragen een B cup, terwijl de meestvoorkomende maat een D is. Als je een goed passende BH hebt zien ze er al een stuk beter uit, en het voelt ook beter.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
83 kilo schoon aan de haak met een lengte van 1.66, dus officieel obesitas in januari ga ik wel weer afvallen haha.



Overigens heb ik het "geluk" dat het vet vooral rond mijn heupen/kont zit waardoor ik nog wel een beetje een zandloperfiguur heb. Dat oogt ook vaak al slanker vind ik zelf. Maar het broekje doet wonderen voor lovehandels en dat broekje is ook gelijk mijn ondergoed dus ook geen naden onder een jurkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven