push up bh afknapper?

09-12-2016 23:29 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dus met een soort van probleem. Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel. Op dit moment heb ik geen vriend (en heb daar ook niet heel veel ervaring mee) maar als een man een push up bh uit doet is het dan niet een beetje een teleurstelling. Aangezien tja ze zien er toch mindr vol uit. Ik draag overgenis niet hele extreme push-up bh's op de verpakking staat lichte lift (ze zijn vooral van de hm)



alvast bedankt voor jullie antwoord!
quote:Dalfx schreef op 13 december 2016 @ 11:32:

83 kilo schoon aan de haak met een lengte van 1.66, dus officieel obesitas in januari ga ik wel weer afvallen haha.



Overigens heb ik het "geluk" dat het vet vooral rond mijn heupen/kont zit waardoor ik nog wel een beetje een zandloperfiguur heb. Dat oogt ook vaak al slanker vind ik zelf. Maar het broekje doet wonderen voor lovehandels en dat broekje is ook gelijk mijn ondergoed dus ook geen naden onder een jurkje.



Ben jij mijn zus??

Ik ook 1.66. En 80 kg...gelukkig een hele smalle taille
Alle reacties Link kopieren
Mannen weten ook wel dat een BH alles heel anders kan doen overkomen. Als je hangborsten hebt zie je dat ook niet als je een goed BH draagt. Bovendien, jij weet toch ook niet of je tevreden kan zijn met wat hij in zijn broek heeft zitten, daar heb je vast ook bepaalde verwachtingen over als je met hem naar bed wil. Ik zou me er niet al te druk om maken. Dat je met hem naar bed wil is al een groot cadeau voor hem.
quote:arnold103 schreef op 16 december 2016 @ 11:02:

Dat je met hem naar bed wil is al een groot cadeau voor hem.

Voor sommige mensen blijft het 1950 he



Seks is een gift van vrouwen aan mannen? Echt
Een gift? Da's wat overdreven. Ik zie het meer als "Een kerel is blij als ie van bil kan gaan en met harde plasser boeit het hem niet of je een push-up bh aan hebt gehad".
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 16 december 2016 @ 12:31:

[...]



Voor sommige mensen blijft het 1950 he



Seks is een gift van vrouwen aan mannen? Echt Nou... een geschenk geef je of krijg je uit blijk van genegenheid.
ja, seks heb je vaak als je geil bent.
quote:Bugs_Bunny schreef op 16 december 2016 @ 12:31:

[...]



Voor sommige mensen blijft het 1950 he



Seks is een gift van vrouwen aan mannen? Echt

Bij mij thuis hangt een lijstje

Stofzuigen -> Blowjob

Dweilen -> Beffen

De voortuin op orde -> Neuken

De achtertuin (die is veel groter) -> Anaal



Best duidelijk deze gifts
Alle reacties Link kopieren
Bij mij thuis hangt een lijstje

Stofzuigen -> Blowjob

Dweilen -> Beffen

De voortuin op orde -> Neuken

De achtertuin (die is veel groter) -> Anaal



Best duidelijk deze gifts[/quote



Oeps en wat als je geen voor en achtertuin hebt
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
quote:Conffeti schreef op 16 december 2016 @ 12:41:

[...]





Nou... een geschenk geef je of krijg je uit blijk van genegenheid.joh.
quote:Corona67 schreef op 16 december 2016 @ 13:17:

[...]



Bij mij thuis hangt een lijstje

Stofzuigen -> Blowjob

Dweilen -> Beffen

De voortuin op orde -> Neuken

De achtertuin (die is veel groter) -> Anaal



Best duidelijk deze giftsff voor mijn duidelijkheid...Voor wie gelden die taken dan? Ik neem aan dat jij niet gebeft wilt worden..ofzo..?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij persoonlijk geen afknapper hoor. Ik val net als heel veel mannen niet echt op grote borsten. Als ik er maar aan mag zitten! Op het moment dat je BH uitgaat ben ik al blij met er komen gaat, kleine of grote maakt niet uit.
-
quote: weMaccaron schreef op 16 december 2016 @ 13:29:

[...]





ff voor mijn duidelijkheid...Voor wie gelden die taken dan? Ik neem aan dat jij niet gebeft wilt worden..ofzo..?Ja en wie neemt wie anaal? " Co ik heb de achtertuin vandaag gedaan!" Questions questions....
quote:Nicotientje schreef op 16 december 2016 @ 14:21:

[...]



Ja en wie neemt wie anaal? " Co ik heb de achtertuin vandaag gedaan!" Questions questions....
quote:Nicotientje schreef op 16 december 2016 @ 14:21:

[...]



Ja en wie neemt wie anaal? " Co ik heb de achtertuin vandaag gedaan!" Questions questions....
ik vond hem zo briljant nicotientje dat ik mijn dubbele post gewoon laat staan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pruttie schreef op 16 december 2016 @ 12:33:

Een gift? Da's wat overdreven. Ik zie het meer als "Een kerel is blij als ie van bil kan gaan en met harde plasser boeit het hem niet of je een push-up bh aan hebt gehad".





Eigenlijk kan dit Topic nu de kast in......

Helemaal waar.
quote:Maccaron schreef op 16 december 2016 @ 14:22:

ik vond hem zo briljant nicotientje dat ik mijn dubbele post gewoon laat staan!Ik stel het enorm op prijs!
quote:Nicotientje schreef op 16 december 2016 @ 14:21:

[...]



Ja en wie neemt wie anaal? " Co ik heb de achtertuin vandaag gedaan!" Questions questions....Tsss samenzwerende wijven
quote:Leefvandaag schreef op 16 december 2016 @ 13:23:

Bij mij thuis hangt een lijstje

Stofzuigen -> Blowjob

Dweilen -> Beffen

De voortuin op orde -> Neuken

De achtertuin (die is veel groter) -> Anaal



Best duidelijk deze gifts[/quote



Oeps en wat als je geen voor en achtertuin hebt
Alle reacties Link kopieren
Om heel eerlijk te zijn denk ik van wel. Ik draag altijd een normale push-up. Maar aan extra push up zou ik niet beginnen want dan is het verschil met en zonder bh zo groot. Misschien een goeie tip; breast grow creme en tabletten. Ik gebruik ze nu een jaar om te zorgen dat mijn borsten niet kleiner worden door het fitnessen. Het is een natuurlijk middel van de tuinen maar vaak in de aanbieding bij bol.com. Ik wilde eens die dingen proberen van al die reclames maar wil geen troep in m'n lichaam. Van de tuinen is alles natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Breast grow crème



Met alle respect, maar daar geloof ik eeecht niet in.
Slangengif is ook natuurlijk, maar dat hoef ik ook niet in mijn lijf.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met een push-up BH, een kleur in je haar die niks te maken heeft met je eigen haarkleur, een gezicht wat je er elke ochtend op schildert, maar dat ook al niks te maken heeft met je natuurlijke gezicht... en durf het dan gewoon eens aan die vent wakker te laten worden naast je zónder alle push-up, met je gezicht zonder make-up en je haar zonder kleuring... en als hij je dan nóg geweldig vindt, is het toch OK?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is een billenman. Hij laat mijn borsten altijd links liggen. Als hij eraan denkt streelt hij ze, omdat ik het lekker vindt.



Voor hem geldt wel: liever bescheiden dan groot. Dat springt zo ordinair in het oog
quote:Principe-Prinses schreef op 17 december 2016 @ 07:02:

Mijn vriend is een billenman. Hij laat mijn borsten altijd links liggen. Als hij eraan denkt streelt hij ze, omdat ik het lekker vindt.



Voor hem geldt wel: liever bescheiden dan groot. Dat springt zo ordinair in het oog

Dat heb jij wel hele grote..



(en waarom is groot meteen ordinair?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven