push up bh afknapper?

09-12-2016 23:29 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dus met een soort van probleem. Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel. Op dit moment heb ik geen vriend (en heb daar ook niet heel veel ervaring mee) maar als een man een push up bh uit doet is het dan niet een beetje een teleurstelling. Aangezien tja ze zien er toch mindr vol uit. Ik draag overgenis niet hele extreme push-up bh's op de verpakking staat lichte lift (ze zijn vooral van de hm)



alvast bedankt voor jullie antwoord!
Een man die dat doet is gek ik ken het weten haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de dames die hier zo tegen de push up bh zijn, vanwege dat is wat nepperig en dan zie je niet echt wat je in de kuip hebt. Ook geen make up gebruiken. Dat is een nog grotere tegenvaller dan een push up BH. Mij maakt het niks uit trouwens, ook een gewone BH houdt jullie spulletje beter bij elkaar dan hoe ze in de zwaartekracht hangen. Maak jezelf mooi zoals je zelf wil en trek je niks aan van eventuele mannen die iets vinden.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha muurhanger, op een dubbel D zal het nooit lijken hoor, denk aan grote B / kleine C.

Verder kan ik je mening goed begrijpen



Zeefietser
Alle reacties Link kopieren
Ja, afknapper. Je doet je voor als iets dat je niet bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een E cup en draag ook push up. Het geeft een mooier decolleté. Mijn borsten staan anders vrij ver van elkaar vandaan en dat vind ik niet mooi.

Gewoon doen wat jij mooi vindt.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:pejeka schreef op 10 december 2016 @ 01:01:

Ach, je hebt tegenwoordig ook onderbroeken voor mannen die één of ander ondersteunend/opduwend effect hebben zo dat zelfs het kleinste piemeltje al gauw de illusie van een aardig geschapen geheel wekt, in de spijkerbroek of anderszins. Nou ja, moet dan toch ook kunnen? Hij maakt zich niet druk over jouw push-up BH, en jij niet over ZIJN optische illusie... Klaar toch? En ze leefden nog lang en gelukkig.Haha, echt waar? Lijkt me niet echt lekker zitten dan, maar maak je niet druk over je BH, iedere boezem is een wonder van moeder natuur, of het nou een A of een F is.
quote:enchantedjewell schreef op 10 december 2016 @ 02:14:

Ik heb een E cup en draag ook push up. Het geeft een mooier decolleté. Mijn borsten staan anders vrij ver van elkaar vandaan en dat vind ik niet mooi.

Is WEL mooi hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel een afknapper vinden. Ik val bv echt op benen bij mannen, stel dat ik een man met een goed sexy stel benen zie, en die blijkt vulling in zijn broek te hebben en heeft kippepootjes is dat echt een dikke turnoff.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook altijd een push-up (ik heb AA) en mijn meneer vond het wel jammer maar hij snapt ook wel waarom. Omdat ik zo'n kleine maat heb en dan ook nog eens heel erg dun/recht ben zou ik er zonder push up uitzien als een 12-jarige. En aangezien hij geen 12-jarige date....
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
quote:cybermeisje schreef op 10 december 2016 @ 07:55:

Ik draag ook altijd een push-up (ik heb AA) en mijn meneer vond het wel jammer maar hij snapt ook wel waarom. Omdat ik zo'n kleine maat heb en dan ook nog eens heel erg dun/recht ben zou ik er zonder push up uitzien als een 12-jarige. En aangezien hij geen 12-jarige date....Hou je die aan tijdens het neuken dan? Of neukt hij dan een 12-jarige?
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 10 december 2016 @ 07:58:

[...]



Hou je die aan tijdens het neuken dan? Of neukt hij dan een 12-jarige?



Afgezien van deze rare opmerking ziet het er met kleren heel anders uit dan zonder. Ik heb 75b en met kleren en een gewone bh is alles plat, ik vind dat echt niet mooi, terwijl ik dus echt wel wát heb qua borsten. Zonder kleren is dat niet het geval, heb ik normale borsten die niet hangen.

Maar goed, tussen voorgevormd (die draag ik) en flinke push up zit natuurlijk een groot verschil. Ik heb 1 echte push up bh en die draag ik nooit, omdat mijn borsten er voor mijn gevoel gigantisch in lijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeefietser1 schreef op 10 december 2016 @ 01:18:

Ik neem aan dat de dames die hier zo tegen de push up bh zijn, vanwege dat is wat nepperig en dan zie je niet echt wat je in de kuip hebt. Ook geen make up gebruiken. Dat is een nog grotere tegenvaller dan een push up BH.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Daarom dat vele mannelijke vrienden ervoor kiezen te gaan zwemmen met hun (potentiële) date. Tenzij het meisje push up in haar bikinibeha draagt weet de man in kwestie meteen hoe haar lichaam én gezicht er echt uitzien
Veritas vos liberabit
quote:nephthys schreef op 09 december 2016 @ 23:33:

Gewoon de push-up weg, en je sexy voelen met de cup die je hebt? Voor mannen hoeven die borsten niet groter hoor.

Ja net zoals voor ons de piemelgrootte niet uitmaakt..



;)
Maar sommigen vallen op groot en sommigen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Push up bh maar ik durf hem juist niet te dragen in je omgeving kennen mensen je dan toch en dan heb je ineens de ene dag deze maat en dan weer een andere. Heb begot geen idee wat mijn maat is al heel lang niets nieuws gehaald. Hier ligt 70c 75b en de pushup staat 70c maar die is echt heel dik daarom nooit aan durven doen omdat ik ben maar 1.58 en dan is het gelijk zo te nep denk ik dan
Alle reacties Link kopieren
Ik draag trouwens ook push ups. Ik probeerde dit in het begin van mijn vorige relatie krampachtige te verbergen voor mijn toenmalig vriendje maar maanden later vertelde hij me dat hij dat echt wel meteen doorhad..



Ik heb lichte en zware push ups, soms gaf hij advies: nee schat, bij die beha zie je echt wel dat dat nep is



Dat ik push ups droeg liet hem volledig koud. Hij was dan ook een rasechte billenman
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Borsten zijn borsten.

Ik heb zelf geen problemen met cupmaat en wil graag benadrukken dat een vrouw aan moet doen wat ze aan wil doen.



Ik ben zelf wel degelijk een borstenvrouw, maar heb me nog nooit laten tegenhouden door een push up beha, hoor .
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Zolang nudisme niet de norm is, is gezeur over het verhullende effect van één kledingstuk best lachwekkend
Ik vind ze echt vreselijk vervelend zitten, push up. Tenminste, die ene die ik in mijn studententijd eens kocht. Ik begrijp wel dat iemand met AA of evt B graag wat meer rondingen toont, maar dat iemand met cup E een push up draagt begrijp ik niet echt. Volgens mij is het een kwestie van bh's met de juiste pasvorm kopen.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf de andere kant bekeken:

Ik heb grote stevige borsten maar het is niet zo dat mannen in katzwijm vallen als de bh zichtbaar wordt of uitgaat. Heb nooit het gevoel dat het een extra asset is ofzo....

De borsten van de vrouw waar je gek op bent zijn altijd lekker en goed, denk ik. Dus relax en 75b vind ik een mooie maat.
--
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 10 december 2016 @ 08:33:

Afgezien van deze rare opmerking ziet het er met kleren heel anders uit dan zonder. Ik heb 75b en met kleren en een gewone bh is alles plat, ik vind dat echt niet mooi, terwijl ik dus echt wel wát heb qua borsten. Zonder kleren is dat niet het geval, heb ik normale borsten die niet hangen.

Maar goed, tussen voorgevormd (die draag ik) en flinke push up zit natuurlijk een groot verschil. Ik heb 1 echte push up bh en die draag ik nooit, omdat mijn borsten er voor mijn gevoel gigantisch in lijken.Dat dus, de kleding die ik draag staat toch echt mooier als ik mijn push up bh's draag.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Grappig. Bij mij lijkt het met BH in kleding juist meer. Naakt is het maar heel zielig.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag van die padded bh's. Ik merk wel dat je tegenwoordig, bh's hebt waar echt heel veel vulling in zit. H&M heeft ze nu ook, soort gel zit erin? Dat vind ik echt niets, ik heb zelf al een D-cup. Ik kan me voorstellen dat het jammer is als je van een goede maat borsten houdt en de helft blijkt gelvulling te zijn. Maar het lijkt me dat als er vriend-materiaal komt, hij al wel een keer aan je borsten heeft gezeten voor je echt serieus wordt? Hij weet dan toch wat voor vlees hij in de kuip hand heeft?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Ik denk oprecht dat als ik een push-up zou dragen mijn tieten drie keer zo groot zijn. Die vulling is al bijna het dubbele van mijn tietjes. (Borsten kun je het niet noemen)



Ik vind push-up daarom helemaal niet fijn zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven