Raar verzoek man

21-11-2016 13:55 469 berichten
Hallo Dames,



Gisteren waren mijn man en ik aan het vrijen en opeens vroeg hij of ik het gebied tussen zijn balzak en bil wilde masseren terwijl hij boven op me lag. Hij reageerde hier wel heftig op maar toen ik te hard masseerde gaf hij aan dat ik het rustig aan moest doen. Ook legde hij mijn handen op zijn billen en probeerde ze richting zijn bilnaad te schuiven.



Hij heeft dit nog nooit aan mij gevraagd maar wat zit daar precies tussen zijn balzak en bil? En vraagt jullie man dit ook wel eens?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 25 november 2016 @ 12:13:

Vaker pijpen, wedden dat hij dan vaker voor je af gaat wassen.Totdat er een afwasmachine staat....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 24 november 2016 @ 14:24:

[...]





Ik heb hiervoor al aangegeven dat ik alleen in het begin moeite heb en net in mijn laatste post zeg ik ook dat ik hard inderdaad lekker vind als opgewonden ben en bijna een orgasme heb.Dat geeft niet. Wat ik al zei, voor je man is het extra geil als jij het beetje moeilijk hebt als hij die berelul er in stopt. Een soort oerdrift om je te onderwerpen. Zijn mannelijkheid wordt daarmee gestreeld als hij merkt dat je denkt oef, wat groot en zegt ooooeeee, rustig aan. Hij moet dan wel even voorzichtig doen, maar kan dan alvast denken, meid meid als je zo iets natter bent en gewend bent dan zal ik je toch eens goed gaan nemen.
quote:Annika1986 schreef op 25 november 2016 @ 11:14:

[...]





Ja kan me wel iets bij voorstellen. Gisteren stelde hij zelf voor om elkaar eens te masseren met de massageolie die we gekocht hadden. Het is er echter niet van gekomen. Ik moest soep maken en hij ging douchen en was rond 20.00 weer terug en toen vroeg ik of hij kon helpen met afwassen en nog wat klusjes. Toen ben ik wat gaan shoppen op de laptop omdat hij voetbal wilde kijken. Toen ik hem weer wat vroeg of hij iets mooi vond blafte hij me af en zei dat ik stil moest zijn. Ik ben toen boos weglopen naar bed.

En dat komt wel vaker voor dat ik savonds dingen moet doen wassen, strijken of dingen voor werk en soms knutsel ik wel eens wat. Als ik klaar ben met huishoudelijke dingen dan ben ik gewoon moe en wil ik slapen terwijl hij lekker voor de tv zit. Door de week helpt hij me bijna niet met huishoudelijke dingen behalve afwassen. Het enigste wat hij door de week wil doen savonds is op zijn luie reet zitten en als hij daar mee klaar is wil hij graag met mij vrijen.



Ik neem aan dat ie later op de avond bedoelde?



Was het een idee geweest dat je iets had gezegd in de trant van: misschien vanavond. Maar de gedachte van olie over jouw/mijn lijf vind ik wel opwindend (jawel toch?) en heb nu wel even zin.



Daarna kan je weer over op de orde van de dag



Niet dat je als vrouw altijd je man zijn zin moet geven en dat alles maar om sex draait. Maar misschien is het geven en nemen. Na een potje sex heeft ie wellicht meer zin om jou te helpen. Hij hoort het wellicht ook vanuit zichzelf te doen, maar dit helpt wel.
quote:PokingTheBear schreef op 25 november 2016 @ 12:59:

[...]





Totdat er een afwasmachine staat.... Laat je hem was vouwen.
quote:Phaedra_ schreef op 25 november 2016 @ 12:13:

Vaker pijpen, wedden dat hij dan vaker voor je af gaat wassen.Dit haha
Alle reacties Link kopieren
Jouw man klinkt niet aardig annika.. afblaffen enzo....
quote:Lovestar schreef op 25 november 2016 @ 13:08:

[...]





Ik neem aan dat ie later op de avond bedoelde?



Was het een idee geweest dat je iets had gezegd in de trant van: misschien vanavond. Maar de gedachte van olie over jouw/mijn lijf vind ik wel opwindend (jawel toch?) en heb nu wel even zin.



Daarna kan je weer over op de orde van de dag



Niet dat je als vrouw altijd je man zijn zin moet geven en dat alles maar om sex draait. Maar misschien is het geven en nemen. Na een potje sex heeft ie wellicht meer zin om jou te helpen. Hij hoort het wellicht ook vanuit zichzelf te doen, maar dit helpt wel.Sorry hoor, maar als ik afgeblaft wordt kan hij het lekker vergeten. Ben geen hond. En eerst sex voor hij gaat helpen? Sodemieter dan maar helemaal op.
quote:Saz schreef op 25 november 2016 @ 13:35:

[...]





Sorry hoor, maar als ik afgeblaft wordt kan hij het lekker vergeten. Ben geen hond. En eerst sex voor hij gaat helpen? Sodemieter dan maar helemaal op.



Precies zo denk ik er ook over.

Vraag soms wel eens aan hem of hij liever een slaaf wil als vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 25 november 2016 @ 14:08:

[...]





Precies zo denk ik er ook over.

Vraag soms wel eens aan hem of hij liever een slaaf wil als vrouw.je kunt hem beter uitleggen wat je nodig hebt, das passief agressief je gelijk willen halen
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 25 november 2016 @ 14:08:

[...]





Precies zo denk ik er ook over.

Vraag soms wel eens aan hem of hij liever een slaaf wil als vrouw.Wat zegt hij dan?
quote:Annika1986 schreef op 25 november 2016 @ 14:08:

[...]





Precies zo denk ik er ook over.

Vraag soms wel eens aan hem of hij liever een slaaf wil als vrouw.Waarom ben je nog bij hem?
quote:Annika1986 schreef op 21 november 2016 @ 14:14:

[...]





Laatste keer dat ik checkte was hij nog steeds hetero en getrouwd met mij.Dag pop hoe heb je het gechecked? Check het eens met je vinger, dan krijg je meteen een duidelijk antwoord. X
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het idee dat TO zich zorgen maakt dat hij dan misschien over mannen zou fantaseren/ daarnaar verlangt.
quote:Desime schreef op 27 november 2016 @ 01:18:

Ik krijg het idee dat TO zich zorgen maakt dat hij dan misschien over mannen zou fantaseren/ daarnaar verlangt.Nee daar maak ik me totaal geen zorgen over hij is 100 % hetero.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang kennen jullie elkaar al.?

Een goed gesprek over alles lijkt mij geen overbodige luxe.

Terugkomend op je reactie :' soms vraag ik wel eens of hij een slaaf wilt, ipv een vrouw.'

Daar lees ik duidelijk een heleboel ongenoegen.

Maak tijd voor elkaar. De klusjes kunnen ook later.
Het gaat trouwens weer beter met ons in bed we hebben gepraat wat we allebei willen hij begon er zelf over. Hij wil meer variatie in standjes dus dat hebben we ook gedaan. Ik boven op hem vind hij geweldig en dat vind ik ook lekker alleen een beetje uitputtend voor mij. Doggy is voor hem het lekkerst maar doet mij nog steeds pijn ook al doet hij voorzichtig.

Hij vroeg weer of ik hem met de vinger wilde stimuleren maar vind het nog even niks.
quote:leclair schreef op 28 november 2016 @ 07:52:

Hoe lang kennen jullie elkaar al.?

Een goed gesprek over alles lijkt mij geen overbodige luxe.

Terugkomend op je reactie :' soms vraag ik wel eens of hij een slaaf wilt, ipv een vrouw.'

Daar lees ik duidelijk een heleboel ongenoegen.

Maak tijd voor elkaar. De klusjes kunnen ook later.Al bijna 7 jaar kennen wij elkaar. Wij houden nog steeds veel van elkaar laat ik dat voor op stellen. Maar op seksgebied wil hij vooral meer nu. We hebben gepraat ja zie mijn reactie beneden. Ik heb aangegeven dat ik door penetratie van hem genoeg bevredigd wordt maar hij wil meer standjes en dingen uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Oke, Annika, dus niks mis met je huwelijk.

en inderdaad heel veel liefde voor elkaar.

Wees blij dat je man zo open is in zijn wil op seksgebied.

Vooral de wat andere standjes, dan de geijkte.



en wie weet , dat je "straks" wel wat meer open gaat staan voor andere totaal niet vreemde dingen op seks gebied.

Je schrijft bovenop vermoeiend. Klopt !! als je dat weinig doet. Ga je dit meer toepassen, kan je het langer volhouden.
quote:leclair schreef op 28 november 2016 @ 08:12:



en wie weet , dat je "straks" wel wat meer open gaat staan voor andere totaal niet vreemde dingen op seks gebied.

Je schrijft bovenop vermoeiend. Klopt !! als je dat weinig doet. Ga je dit meer toepassen, kan je het langer volhouden.Gelukkig ben ik niet de enige dan maar wat vaker dan doen dan haha Kan me nu wel iets bij voorstellen dat hij soms helemaal uitgeput is. Ik kan boven op ook wel passief blijven als ik moe ben op een bepaald moment.
Alle reacties Link kopieren
Wat je kan proberen bij doggy, is je handen gebruiken als stootkussen. Leg je handen om je billen heen, dan kan hij minder ver in je. Als je je handen balt nog minder ver, jij bepaalt de diepte dan.
Alle reacties Link kopieren
Annika,



Als je voor het eerst in een zwembad komt om baantjes te trekken, haal je de eerste keer amper de overkant, zonder moe te zijn, of pijn in je schouders te krijgen.

Naarmate je meer gaat zwemmen, trek je meer baantjes, zonder te stoppen onderweg.

en ja als je man het meest beweegt, is het inderdaad niet raar, dat hij moe of uitgeput is.

Daarom zaak beiden in beweging blijven. Ook voor hem zeer aangenaam als jij mee beweegt.



Ben je al achter ander glijmiddel gegaan? Je kreeg hele goede tips.
quote:Saz schreef op 25 november 2016 @ 13:35:

[...]





Sorry hoor, maar als ik afgeblaft wordt kan hij het lekker vergeten. Ben geen hond. En eerst sex voor hij gaat helpen? Sodemieter dan maar helemaal op.



Nee, niet meer als ie dat gedaan heeft.



Wat ik wil zeggen is dat sex de smeermiddel (jaja) is van een relatie. Om het fijn en goed te houden, is regelmatig sex wel een belangrijke. Begrijp mij niet verkeerd, het is niet het belangrijkste, maar als het niet is, merk je dat wel. Zorgt letterlijk voor "wrijving"
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 28 november 2016 @ 07:41:

[...]





Nee daar maak ik me totaal geen zorgen over hij is 100 % hetero.Dat hij zou fantaseren over een man terwijl je dat doet dacht ik. Dat je dat vervelend zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 november 2016 @ 21:08:

[...]





Nee, niet meer als ie dat gedaan heeft.



Wat ik wil zeggen is dat sex de smeermiddel (jaja) is van een relatie. Om het fijn en goed te houden, is regelmatig sex wel een belangrijke. Begrijp mij niet verkeerd, het is niet het belangrijkste, maar als het niet is, merk je dat wel. Zorgt letterlijk voor "wrijving"klopt hoor, en voor mijn man is het echt een uitlaatklep, ik heb een meer-ontspannen man thuis als we het vaker doen
Alle reacties Link kopieren
Experimenteren, is mijn advies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven