rare verzoeken

03-10-2016 12:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wel vaker start ik een topic voor de fun.

Gewoon om eens goed te lachen en te duscusiëren.

Want sex en humor zijn beide belangrijk.



Wat is het raarste/ vreemste verzoek wat je ooit hebt gehad op sexueel gebied?



Dan moet ik aftrappen en helaas zeggen dat ik weinig rare verzoeken heb gehad. Tja, geen slipje onder mijn rok aan. Verder kom ik niet.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Een halve zool dacht me opdrachten te kunnen geven op afstand voor geile foto's.



'Naakt met benen wijd op de rand van het bad met een naakt lijf'



Dat was ook gelijk einde oefening. Wat een mongool was dat.
Alle reacties Link kopieren
Geen echt rare verzoeken, enkel rare praat Boeiend topic haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik had online een vrouw ontmoet die, toen we het over afspreken hadden, aangaf dat ze het lekker vond als een man ongewassen was. En dan ook écht ongewassen bij het kruis. Zij gaf aan zelf ook weinig op te schonen.



Ik heb vriendelijk bedankt
koekies zijn lekker
Ooit het verzoek gehad om Filmpjes te maken en op te sturen als ik zat te plassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 03 oktober 2016 @ 12:55:

Ooit het verzoek gehad om Filmpjes te maken en op te sturen als ik zat te plassen.En heb je dat gedaan?
koekies zijn lekker
Een collega vroeg me -out of the blue - of ik een trio wilde met z'n neef erbij, want hij wilde eens anaal proberen. Die logica en met z'n neef erbij vond ik wel een beetje vreemd.
Een vreemde man vroeg me online eens een geil verhaaltje voor hem te typen. Ik vatte het net wat te letterlijk op en stuurde de woorden "geil verhaaltje" zonder " " terug! Gewoon een raar verzoek!
quote:zoetjerminder schreef op 03 oktober 2016 @ 12:57:

[...]





En heb je dat gedaan? Tuurlijk geil toch
Alle reacties Link kopieren
Een gedragen slipje opsturen

Afspreken en over die persoon heen plassen, hij wilde graag onderdanig zijn.

Maar wat ik eigenlijk echt beledigend vond was een vroegere buurman, ik had het met hem over de nieuwe kleding die ik samen met m'n dochter in de stad had gehaald, reageerde hij met:'Lukt dat allemaal met je portemonnee, of moet ik mama financieel ondersteunen in ruil voor...?' (Vul maar in, een gezellig avondje..)



Allemaal niet gedaan natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 03 oktober 2016 @ 13:04:

Een collega vroeg me -out of the blue - of ik een trio wilde met z'n neef erbij, want hij wilde eens anaal proberen. Die logica en met z'n neef erbij vond ik wel een beetje vreemd.

Had hij jou daarvoor nodig?

Als de fascinatie puur het anale betrof had hij het alleen met neef ook wel afgekund toch?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73-nw schreef op 03 oktober 2016 @ 13:07:

[...]



Tuurlijk geil toch Het is namelijk ook wel lollig om te weten wat de reactie was op het rare verzoek :-)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Zulke vragen nog niet gehad. Heb ik zo'n saai leventje? :-)



Wel een keertje een bevriend stel gevraagd of ze zin hadden in een trio. Hadden ze niet zo'n zin in, maar tot mijn verrassing vonden ze me niet raar. Was verder een gezellig logeerweekend.



Een vriendin vertelde dat zij ook eens gevraagd was voor een trio. Vond zij een heel gekke vraag.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 03 oktober 2016 @ 13:13:

Maar wat ik eigenlijk echt beledigend vond was een vroegere buurman, ik had het met hem over de nieuwe kleding die ik samen met m'n dochter in de stad had gehaald, reageerde hij met:'Lukt dat allemaal met je portemonnee, of moet ik mama financieel ondersteunen in ruil voor...?' (Vul maar in, een gezellig avondje..)Huh? Wat een bizarre vraag!? Totaal impertinent.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:Rooss4.0 schreef op 03 oktober 2016 @ 13:14:

[...]



Had hij jou daarvoor nodig?

Als de fascinatie puur het anale betrof had hij het alleen met neef ook wel afgekund toch?Daarom vond ik het ook niet logisch, maar misschien tegelijkertijd ofzo. Ik heb het niet gevraagd.
ik had een advertentie op marktplaats waar ik me als oppas aanbood.

ik kreeg een mail van een kerel die wilde dat ik hem als baby zou behandelen, inclusief luier verschonen enzo.

eigenlijk gewoon precies zoals ik met een baby zou doen, kaar dan kreeg ik veel meer betaald. koekoek!
quote:chanella1 schreef op 03 oktober 2016 @ 13:13:



Maar wat ik eigenlijk echt beledigend vond was een vroegere buurman, ik had het met hem over de nieuwe kleding die ik samen met m'n dochter in de stad had gehaald, reageerde hij met:'Lukt dat allemaal met je portemonnee, of moet ik mama financieel ondersteunen in ruil voor...?' (Vul maar in, een gezellig avondje..)



Die was dronken of helemaal niet oké!
oh en een vroegere buurman die graag wilde dat ik via de webcam zou kijken hoe hij zich aftrok. ik was toen nog heel beïnvloedbaar en heb ja gezegd maar heb het venster gewoon weggeklikt.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of 23 was en in ons eerste stulpje nogal wat acrobatische toeren moest uithalen om de ramen te kunnen wassen. Een overbuurman (flatjes) kwam toen aanbellen en wilde mij 50,- geven als ik dat nog eens over wilde doen in een topje en rokje.



Ik heb de emmer met sop over hem heen gesmeten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 03 oktober 2016 @ 13:18:

Zulke vragen nog niet gehad. Heb ik zo'n saai leventje? :-)



Wel een keertje een bevriend stel gevraagd of ze zin hadden in een trio. Hadden ze niet zo'n zin in, maar tot mijn verrassing vonden ze me niet raar. Was verder een gezellig logeerweekend.



Een vriendin vertelde dat zij ook eens gevraagd was voor een trio. Vond zij een heel gekke vraag.



Wat een belachelijke vraag om te stellen aan een bevriend stel. Je gaat jezelf toch niet uitnodigen in hun seksleven? Ik had het als vriendin zijnde niet gewaardeerd want ik wil mijn man niet delen. Maar fijn voor je dat het alsnog een gezellig weekend werd.



Ik ben ook weleens gevraagd voor een trio. Inderdaad een rare vraag. Beledigend ook, ben ik niet leuk/lekker/lief genoeg? Wist dus wel gelijk dat ik dus niet voldoende was voor deze scharrel. Einde verhaal dus.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Om geile verzoeken op een forum te plaatsen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Iemand wilde ooit door me uitgescholden en vernederd worden. Inclusief spugen en in het gezicht slaan.....



En ik ben zo'n vredelievend persoon.



Afgehaakt.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Man die m'n keel wilde dichtknijpen en in m'n gezicht wilde slaan tijdens sex... Nope nope nope. Was wel blij dat ie t ff checkte ????
Alle reacties Link kopieren
Met een van mijn eerste vriendjes gingen sommige experimentjes best ver. Maar 1 verzoek ging me echt te ver, hij vroeg me om zijn beste vriend te ontmaagden.

Ik was wel nieuwsgierig maar ik vond dat die jongen zijn eerste keer op een andere manier moest verlopen en was ook bang dat het hun vriendschap ging verpesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Portishead schreef op 03 oktober 2016 @ 14:10:

Met een van mijn eerste vriendjes gingen sommige experimentjes best ver. Maar 1 verzoek ging me echt te ver, hij vroeg me om zijn beste vriend te ontmaagden.

Ik was wel nieuwsgierig maar ik vond dat die jongen zijn eerste keer op een andere manier moest verlopen en was ook bang dat het hun vriendschap ging verpesten.



En terecht. Bij zo'n opmerking gaat bij mij het loverboyalarm af.



Ik krijg nooit echt rare verzoekjes. Wel ongepaste verzoeken, die ik niet raar zou vinden als mijn vriend het vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven