rare verzoeken

03-10-2016 12:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wel vaker start ik een topic voor de fun.

Gewoon om eens goed te lachen en te duscusiëren.

Want sex en humor zijn beide belangrijk.



Wat is het raarste/ vreemste verzoek wat je ooit hebt gehad op sexueel gebied?



Dan moet ik aftrappen en helaas zeggen dat ik weinig rare verzoeken heb gehad. Tja, geen slipje onder mijn rok aan. Verder kom ik niet.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Het leek een vroegere scharrel wel leuk dat zijn beste vriend een keer toekeek. Ik heb gezegd dat mij dat nou helemaal niets leek.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
2 keer het verzoek (van 2 verschillende mannen) of ze toe mochten kijken als ik het met mijn toenmalige vriend deed. Nee dank je.
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw vroeg me ooit haar keel dicht te knijpen tijdens het vrijen. Ik kon het niet. Dat vond ze geen probleem. Raar vond ik het niet, wel ongezond (lichamelijk, maar ook geestelijk). Toen ze later steeds beter in haar vel kwam te zitten, verdween die behoefte.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Ooit wel het verzoek gehad om een foto van mijn blote voeten in teenslippers te sturen. Vond dat wel raar.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht er nog steeds op maar schijnbaar is mijn inbox stuk.....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 03 oktober 2016 @ 18:22:

2 keer het verzoek (van 2 verschillende mannen) of ze toe mochten kijken als ik het met mijn toenmalige vriend deed. Nee dank je.Ik wou dat ik zo'n man was. Maar nee, ondenkbaar.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Een ex wilde dat ik hem met mijn voet aftrok en hij daarbij in mijn schoen mocht klaarkomen.

En met een ander was ik op vakantie waar we een ander stel hadden ontmoet en die vroegen op een avond, na de nodige alcohol, of we mee wilden doen aan een weddenschap: de man met de grootste lul mocht een trio met beide vrouwen doen en de ander moest toekijken en zich aftrekken.
quote:lemoos2 schreef op 03 oktober 2016 @ 13:42:

Toen ik een jaar of 23 was en in ons eerste stulpje nogal wat acrobatische toeren moest uithalen om de ramen te kunnen wassen. Een overbuurman (flatjes) kwam toen aanbellen en wilde mij 50,- geven als ik dat nog eens over wilde doen in een topje en rokje.



Ik heb de emmer met sop over hem heen gesmeten.Lekker agressief, wat is er mis met gewoon nee zeggen?!
Alle reacties Link kopieren
Ik was eens op een feestje bezig een ONS te regelen toen ze opeens vroeg of er dan wel een man bij mocht want sinds ze een keer was ge-dp-ed kon ze niet meer op een andere manier bevredigd worden.
Alle reacties Link kopieren
Tjing.... das dan wel een hete ons. Haha. En? Gedaan?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Een man waar ik een tijdje mee gescharreld had, had een soort van een voet-fetisj. Ik heb hier zelf helemaal niks mee, maar hij vroeg me altijd of ik mijn sokken aan wou houden, want hij vond witte enkelsokjes geil. Verder of hij over mijn voeten mocht klaarkomen. Het is niet mijn ding, maar ik had er niet heel erg bezwaar tegen ofzo...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ambition- schreef op 05 oktober 2016 @ 11:52:

Een man waar ik een tijdje mee gescharreld had, had een soort van een voet-fetisj. Ik heb hier zelf helemaal niks mee, maar hij vroeg me altijd of ik mijn sokken aan wou houden, want hij vond witte enkelsokjes geil. Verder of hij over mijn voeten mocht klaarkomen. Het is niet mijn ding, maar ik had er niet heel erg bezwaar tegen ofzo...Ik heb ook regelmatig van dat soort vriendjes, op zich heb ik ook geen bezwaar ertegen, ik vind het juist lekker als mijn voetzolen gelikt worden maar mijn ervaring is dat zulke mannen verder niet zoveel waard zijn in bed. Hoe was dat bij die scharrel van jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 05 oktober 2016 @ 11:47:

Ik was eens op een feestje bezig een ONS te regelen toen ze opeens vroeg of er dan wel een man bij mocht want sinds ze een keer was ge-dp-ed kon ze niet meer op een andere manier bevredigd worden.Dubbel gepenetreerd worden staat nog op mijn bucketlist maar vriendinnen die het al wel eens gedaan hebben waarschuwden me precies hiervoor
Ik heb kort een soort van iets gehad met iemand die wilde vastgebonden opengehaald geslagen en verbrand worden tijdens de seks. Dus kaarsen riemen en de hele mikmak. Ook wurgen etc zwaar sm verslaafd was deze man.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst het verzoek om weg te gaan... Vond ik in eerste instantie vreemd maar nu begrijp ik dat het barpersoneel ook naar huis wilde...
quote:bevertje_68 schreef op 05 oktober 2016 @ 19:24:

Ik kreeg laatst het verzoek om weg te gaan... Vond ik in eerste instantie vreemd maar nu begrijp ik dat het barpersoneel ook naar huis wilde...
Alle reacties Link kopieren
Of ik een filmpje wilde opnemen over hoe ik op haar klaarkwam. Uiteindelijk een keer gedaan en een mooi filmpje gemaakt, maar ik zelf niet herkenbaar natuurlijk. Het deed mij verder niet zo veel.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 05 oktober 2016 @ 20:16:

Of ik een filmpje wilde opnemen over hoe ik op haar klaarkwam. Uiteindelijk een keer gedaan en een mooi filmpje gemaakt, maar ik zelf niet herkenbaar natuurlijk. Het deed mij verder niet zo veel.Ik dacht dat zulk soort filmpjes altijd op verzoek van mannen worden gemaakt. Lijkt mij typisch zo'n mannending. Maar blijkbaar niet per se, dus.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 05 oktober 2016 @ 20:35:

[...]





Ik dacht dat zulk soort filmpjes altijd op verzoek van mannen worden gemaakt. Lijkt mij typisch zo'n mannending. Maar blijkbaar niet per se, dus.Ook wel eens een man gehad met hetzelfde verzoek, maar dan met zijn vriendin als 'lijdend' voorwerp.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Het raarste verzoek wat ik ooit gehad heb ik denk ik toch wel de vraag of ik mijn handen wilde wassen elke keer als ik haar (tussendoor) gevingerd had. Dus heb ik 6 keer tussendoor mijn handen moeten wassen, en toen was ik er wel klaar mee eigenlijk.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:klytemnestra schreef op 05 oktober 2016 @ 15:08:

[...]



Ik heb ook regelmatig van dat soort vriendjes, op zich heb ik ook geen bezwaar ertegen, ik vind het juist lekker als mijn voetzolen gelikt worden maar mijn ervaring is dat zulke mannen verder niet zoveel waard zijn in bed. Hoe was dat bij die scharrel van jou?Hij was best wel goed, eigenlijk. Hield het lang vol, was lekker wild, maar sinds ik mijn huidige vriend heb vind ik niemand uit mijn verleden ook maar in de buurt komen, dus in verhouding was het wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Verzoek van scharrel om haar vast te binden en te slaan (benen, rug, billen, borsten), hard in haar tepels te knijpen, en haar met dildo's en vibrators te bewerken. Had bij de 2e afspraak een doos met viebs en dildo's mee. Dat was ook onze laatste date.... Ben geen Dom.
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
Bekende van me is nogal experimenteel geweest op seks gebied, maar was tegelijk enigszins wanhopig op zoek naar een relatie. Enkele van de mannen achter wie ze aanging kende ik ook, en hoorde zodoende van de voorstellen die zij ze deed. Ze was er namelijk van overtuigd dat laten zien dat ze aparte wensen had, haar alleen maar interessanter zou maken als relatie materiaal (in plaats van zorgen voor een afknapper, wat steevast gebeurde)



Had wel met haar te doen, maar vond het ook wonderlijk dat ze echt dacht dat mannen vaker wel dan niet zitten te wachten op een vriendin die in de prille Date periode al aangeeft dat hij mee moet doen aan triootjes met vrouwen, seks onder invloed van drugs, parenclubs enz.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel leuk dit topic! Er staan dingen tussen die de ene persoon niets vindt en de ander dan juist weer wel :-)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Iemand vroeg me of ik z'n vrouw wou neuken terwijl hij toekeek...
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven