Relatie met jongere vrouw

19-10-2014 21:21 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een alleenstaande sportieve AOW-er en heb sinds een paar maanden een vriendin die nog net geen 40 jaar is. De relatie is via een vluchtige ontmoeting tot stand gekomen en langzaam gegroeid. We wonen apart maar gaan intens, bijna dagelijks, met elkaar om. Ik trek veel op met haar 2 schoolgaande kinderen, kook af en toe bij haar thuis en doe de klusjes. Zij houdt van uitgaan en dansen en ik ook, zo ook met sport en hardlopen. Ook sexueel is het een feest en vullen we elkaar erg goed aan en zijn aan elkaar gewaagd, ze is erg cariñoso en zondags brengen we de halve dag in bed door. Ik ben iemand die de klusjes en het eten en uitgaan betaald en de sport voor haar kinderen, dus voor haar een financieele verlichting naast haar eigen bescheiden inkomen. Nu vraag ik me regelmatig af, en voel me een beetje schuldig, met wat ik haar in de toekomst te bieden heb gezien ons leeftijdverschil en hoe lang houdt deze relatie stand.
Cariwattus?
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig om het leeftijdsverschil ook te vermelden?
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op zondag 19 oktober 2014 21:23 Cariwattus? ja dat dus
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden en jij betaalt sport van haar kinderen? O?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:ejsji schreef op zondag 19 oktober 2014 21:23 Misschien handig om het leeftijdsverschil ook te vermelden?39 en AOW'er.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zie het probleem niet. Als alles goed gaat waarom moet het verpest worden met doemdenken?
quote:Fame schreef op 19 oktober 2014 @ 21:25:

Een paar maanden en jij betaalt sport van haar kinderen? O?Dat dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 19 oktober 2014 @ 21:25:

[...]





39 en AOW'er.Ho, niet goed gelezen, excuses.
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, wat jij te bieden hebt hangt denk ik sterk af van wat zij zoekt, dus dat zou ik met haar bespreken. En hoe lang het stand houdt, daar heb je een glazen bol voor nodig.
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Alle reacties Link kopieren
je hebt haar nu dus genoeg te bieden, want jij betaalt dingen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat jij haar te bieden hebt en hoelang deze relatie duurt weet ik niet. Ik ken jullie niet.



Heb je er nooit met je vriendin over gesproken? Over wat jullie verwachten van een relatie, van elkaar?
Ja maar AOW'er 65, of AOW'er 75. Maakt toch wel verschil.



Ik vind het erg ver gaan dat jij sport voor haar kinderen betaalt en ik vind je ook wat denigrerend overkomen 'bescheiden salaris van haar'.



Je zal het goed bedoelen maar ik krijg hier wen beetje gek gevoel bij alsof je haar moet/wil kopen ofzo.



En vluchtige ontmoeting, lees bovenstaande.



En idd, wat is carinosiritis????



Ik ben zelf in de laatste helft van de 30, maar no way dat ik een AOW'er zou willen die klusjes doet en dingen voor me betaalt. Nee, klinkt niet zo goed hoor. Sorry.
Ik denk dat liefde niet leeftijdsgebonden is.



Echter jij laat het overkomen alsof je haar sugardaddy bent. Lijkt mij erg fijn om te weten wat haar echte redenen zijn om met je te vozen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook niet zo'n fijn gevoel bij.

Klinkt alsof jij vindt dat ze erg in haar handjes moet knijpen met jou (druk met haar kinderen, klusjes doen in huis, van alles betalen). Ik vind dat van beide partijen erg snel. Dat zij haar jonge kinderen al snel blootstelt aan een nieuw persoon en dat jij al zoveel doet/betaalt. Juist als er kinderen bij betrokken worden moet je wel een beetje rustig aan doen, vind ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Waarom zet je je vraag op de pijler seks?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:gringolatino schreef op 19 oktober 2014 @ 21:21:

Ook sexueel is het een feest en vullen we elkaar erg goed aan en zijn aan elkaar gewaagd, ze is erg cariñoso en zondags brengen we de halve dag in bed door.

Waar zijn de kinderen dan?



Maar verder denk ik, ach als de liefde goed zit is het toch geen probleem.
Waarom staat dit bij seks? Of maak je je bezorgd over erectieproblemen?
Alle reacties Link kopieren
Google:



cariñoso: mooi, knap, attractief, liefdevol, liefhebbend, en nog een berg van dit soort woorden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je bindt haar aan jou door van alles voor haar te betalen en daarmee wordt het voor haar bijna onmogelijk om jou te verlaten, immers, zij kan haar kinderen hun sport niet meer ontzeggen wel?



Dit noem ik onevenwichtig en dan maakt het leeftijdsverschil hierin helemaal niks uit!

In jouw schoenen zou ik ook niet willen zijn. Ik zou altijd bang zijn dat het haar om de centen te doen is. Een leuke neuk doet daar niks aan af.
quote:Maleficent schreef op 19 oktober 2014 @ 21:45:

Google:



cariñoso: mooi, knap, attractief, liefdevol, liefhebbend, en nog een berg van dit soort woorden.Ha, dan ben ik ook cariñoso
Je omschrijft jezelf als alleenstaand in je openingspost.
quote:Thordis schreef op 19 oktober 2014 @ 21:53:

Je omschrijft jezelf als alleenstaand in je openingspost.

Voor de belastingdienst

Mooi woord trouwens, carnioso.

Als jullie het nu goed hebben samen, is er toch niks aan de hand?

Praat met haar erover hoe ze het ziet over een jaar..

Lijkt mij heerlijk als jullie zo op deze voet nog jaren plezier kunnen hebben samen.

Geniet ervan zou ik zeggen.
CAriñoso ook
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet helemaal, jullie hebben het toch leuk samen? Zij heeft ook niet echt de leeftijd meer voor een 2e leg (denk ik) en ze is niet piepjong. Waarom je er druk over maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven