Relatie met jongere vrouw

19-10-2014 21:21 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een alleenstaande sportieve AOW-er en heb sinds een paar maanden een vriendin die nog net geen 40 jaar is. De relatie is via een vluchtige ontmoeting tot stand gekomen en langzaam gegroeid. We wonen apart maar gaan intens, bijna dagelijks, met elkaar om. Ik trek veel op met haar 2 schoolgaande kinderen, kook af en toe bij haar thuis en doe de klusjes. Zij houdt van uitgaan en dansen en ik ook, zo ook met sport en hardlopen. Ook sexueel is het een feest en vullen we elkaar erg goed aan en zijn aan elkaar gewaagd, ze is erg cariñoso en zondags brengen we de halve dag in bed door. Ik ben iemand die de klusjes en het eten en uitgaan betaald en de sport voor haar kinderen, dus voor haar een financieele verlichting naast haar eigen bescheiden inkomen. Nu vraag ik me regelmatig af, en voel me een beetje schuldig, met wat ik haar in de toekomst te bieden heb gezien ons leeftijdverschil en hoe lang houdt deze relatie stand.
Als er financieel geen disbalans was zag ik ook geen probleem. Alleen "jullie hebben het toch leuk, wat is het probleem" is te simpel in dezen. Hij maakt haar financieel afhankelijk van hem, dat vind ik niet kunnen.
Omdat ie alles betaalt en ze elkaar nog maar een paar maanden kennen.Dat lijkt me geen gezonde situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazyinlovee schreef op 19 oktober 2014 @ 22:48:

CAriñoso ook
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 oktober 2014 @ 22:55:

Als er financieel geen disbalans was zag ik ook geen probleem. Alleen "jullie hebben het toch leuk, wat is het probleem" is te simpel in dezen. Hij maakt haar financieel afhankelijk van hem, dat vind ik niet kunnen.Ze heeft toch nog haar eigen huis en zo? Dan is ze toch niet financieel afhankelijk van hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yavanna schreef op 19 oktober 2014 @ 22:59:

[...]



Ze heeft toch nog haar eigen huis en zo? Dan is ze toch niet financieel afhankelijk van hem?



Dit bedoelt Roos



quote:Rooss4 schreef op 19 oktober 2014 @ 21:46:

Je bindt haar aan jou door van alles voor haar te betalen en daarmee wordt het voor haar bijna onmogelijk om jou te verlaten, immers, zij kan haar kinderen hun sport niet meer ontzeggen wel?



Dit noem ik onevenwichtig en dan maakt het leeftijdsverschil hierin helemaal niks uit!

In jouw schoenen zou ik ook niet willen zijn. Ik zou altijd bang zijn dat het haar om de centen te doen is. Een leuke neuk doet daar niks aan af.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Als iemand de sporten/hobbies van mijn kinderen betaald word ik afhankelijk van hem omdat ik die sporten en hobbies niet meer kan betalen als ik mijn verkering uitmaak. Daar zouden mijn kinderen not amused over zijn, dat bedoel ik.



Ik snap haar niet. Waarom wil je afhankelijk zijn van je oudere minnaar waar het je kinderen betreft?
Alle reacties Link kopieren
sex met als tegenprestatie geld ...................is daar geen naam voor?
hoe ouwer, hoe gekker..............
Nou nou, iets met toon en muziek en zo.
Ik ben het wel een beetje met je eens Klussende, ik zou me inderdaad een beetje een prostituee voelen. Het is wat het is.
Ik zou het eerder berekenend noemen.
Oh echt? Als je een relatie hebt met iemand die meer geld heeft waardoor je dingen kunt doen die anders niet konden, ben je dan een hoer? Gut, heb ik wat op mijn cv te zetten
Van hem of van haar?
Dat probeerde ik ook al eerder op een vriendelijke manier te zeggen: seks en liefde in ruil voor geld en klusjes. Sja...
Goeie vraag, van beide wel, denk ik.
quote:betjebig schreef op 19 oktober 2014 @ 23:15:

Oh echt? Als je een relatie hebt met iemand die meer geld heeft waardoor je dingen kunt doen die anders niet konden, ben je dan een hoer? Gut, heb ik wat op mijn cv te zetten

Nee hoor. Ik zeg dat ik me zo een beetje zou voelen. Niet omdat hij de etentjes en de uitjes betaald, wel omdat hij zaken voor mijn kinderen betaald waar ik niet meer buiten kan. En dit alles in een paar maanden tijd. Je weet wel, de tijd waarin je de nokken nog van het dak beukt.

Dat noem ik onbalans. En ja, dat noem ik ook geld voor seks.
quote:theemok schreef op 19 oktober 2014 @ 23:17:

Goeie vraag, van beide wel, denk ik.Dan zijn we het eensch
En dat wordt anders als je een 'bestendige' relatie hebt? Als de een het geld binnenbrengt in ruil voor (huishoudelijke) klusjes van de ander en seks?
Inderdaad, in een bestendige relatie vind ik dat anders. Vergeet niet dat TO zichzelf alleenstaand noemt.

Door zijn middelen te delen bindt hij haar aan zichzelf. Dat vind ik tricky.
Ja, TO brengt het wel op een bepaalde manier inderdaad. Hij ziet zichzelf als weldoener. Daar ben ik sowieso een beetje allergisch voor.
Ja dat wordt dan zeker anders, omdat je in een bestendige relatie samenwoont en je je leven volledig deelt en je samen beslist hoe dat leven er samen het prettigst uitziet. Dat is geen ruilhandel maar samen beslissen hoe de buitenshuizige en binnenshuizge taken verdeeld worden.
Maar het lijkt erop dat TO gevlogen is. Had zeker andere reacties verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Nee TO is niet gevlogen maar is niet bedreven in Forums en heeft daarom eerst een aantal reacties afgewacht die ik nu zal trachten te verwoorden. Verder is er een tijdsverschil van 6 uur.

In ieder allen bedankt voor de reacties waar ik zeker lering uit zal trekken.



Forum:Ik heb dit item op Seks geplaatst uit onwetenheid omdat ik hier min of meer toevallig op terecht gekomen ben. en ik de converstaties wel leerzaam vond.



Cariwattus: zegt mij en ook Google niets.



De sport: voor de 2 kinderen heb ik 1 jaar vooruit betaald ca 150 euro pp . Wij wonen in het buitenland en daar zijn de kosten aanzienlijk lager. Dus ze hebben een jaar gegarandeerd sport.



Zij zoekt al 7 jaar en ik een jaar naar een stabiele relatie en aangezien ik een familieman ben kan ik me goed inleven met dit gezinnetje en familie. Risico is dat je diep in zit maar dat schept ook verantwoordelijkheden die ik niet uit de weg ga.

Zondagochtend brengen we in mijn huis door. We koken dan samen en nodigen de kinderen en een nicht, die bij haar in woont, uit om te eten.



Liefde en economie staan hier niet los van elkaar. Er zijn genoeg vrouwen die niet werken en derhalve afhankelijk zijn van een man als kostwinner. Financieel is ze niet van mij afhankelijk want ik betaal alleen eenmalige uitgaven of reparaties en regelmatig het eten en haar kapper, zodat zij kan sparen voor bv kleding met de kerst, wat hier een gebruik is.



Die reacties van seks voor geld begrijp ik niet goed. Ik heb geprobeert een beeld te scheppen van een familieman en niet alleen een op seks bewuste man. Misschien had ik dit item toch ergens anders moeten plaatsen. Want zo een reactie als erectieproblemen snap ik ook echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Waar zit je?



Welk werk doet ze?



Wil ze met je trouwen?



Heb je veel geld?



Zij heeft weinig geld.



Jij bent over 30 jaar waarschijnlijk dood.



Zij en haar kinderen waarschijnlijk niet.



Wat is de deal hier?



Seks in ruil voor geld?



Of liefde?



Not that there's anything wrong with that.



Zolang ze maar weet wie The Beatles zijn.



En altijd met condoom.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt problemen waar deze niet zijn. Mag zij zelf over haar toekomst beslissen?



Het is een projectie van jouw eigen normen en waarden op haar. Je vindt ergens dat het niet heurt en zij een toekomst zou moeten hebben met een jonger iemand. Je weet helemaal of zij er ook zo over denkt.



Ik vind die projectie echt een bejaardending. Een beetje van ik ben eenzaam dus iedereen die alleen is ook zielig. Of iedereen zou moeten trouwen dus iedereen die niet getrouwd is, die is zielig. Het is 2014 niet 1880.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
@TO: Ik ben zeker 10 jaar ouder dan jouw vriendin, maar heb geen enkele behoefte om met een AOW'er te vozen. Wat mij betreft heb je haar dan ook niets te bieden, en zou jullie relatie niet eens kunnen bestaan.



Het heeft dan ook geen enkele zin om deze levensvragen hier op dit forum te gooien, maar misschien is het een idee om ze eens haar haar voor te leggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven