[Relatie] Relatie met bisekssuele man

28-07-2016 11:12 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je hebt of gaat een relatie aan met een hele leuk man maar hij blijkt biseksueel maar in de relatie is hij wel gewoon trouw. Zou je het willen weten en heeft dit voor jou invloed op de relatie?



En maakt het verschil of hij alleen seksdates heeft gehad of ook echt een relatie is aangegaan met een man?
Alle reacties Link kopieren
Boeiend
Nee, maakt niet uit. Als hij maar leuk is.

Vind je het van een willekeurige andere potentiële relatie wel belangrijk om te weten waar hij zijn lul precies heeft ingehangen?
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij verliefd is op mij en graag bij mij wil zijn, maakt het toch niet uit? Of heb je er ook problemen mee als de man waarmee je date hetero blijkt te zijn? Wat maakt dat uit?
Als hij monogaam is in relaties, waarom maakt het dan uit wat voor geslacht zijn exen hadden? Is het voor jou anders dat hij met een man heeft geneukt dan met een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het willen weten, maar om een heel zakelijke reden.



Ik geef bloed en (hoe belachelijk ik het ook vind), wanneer ik als vrouw seks heb met een man die heeft (gehad) met man, dan mag ik tijdens die relatie geen bloed doneren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem keihard nemen met een voorbinddildo, altijd al eens willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Betekent overigens niet dat ik dan die relatie niet aan zou gaan. Dan maar niet doneren uiteraard, maar dan moet ik dat wel weten
Alle reacties Link kopieren
Het zou me echt niks uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Bi of hetero het zou mij niets uitmaken.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Mij zou het wel uitmaken en ik zou het wel willen weten.

Daarbij; meer kans op HIV en andere SOA, je valt dan zelf ook in een risicogroep (mag idd geen bloed meer doneren en zo).
Ja, voor het bloed geven zou ik het willen weten, maar het geslacht van zijn exen zegt niks over je relatie hoe die nu is.

Een soa-testje zou ik er denk ik wel ingooien, voor de condooms aan de kant gaan, maar dat zou ik met elke man doen, aangezien vrouwen ook soa's kunnen hebben.



Als hij met een man wilde zijn, had hij zich wel een leuke vriend gezocht
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 28 juli 2016 @ 11:29:

Als hij monogaam is in relaties, waarom maakt het dan uit wat voor geslacht zijn exen hadden? Is het voor jou anders dat hij met een man heeft geneukt dan met een vrouw?Ja en ja. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiie90 schreef op 28 juli 2016 @ 12:22:

[...]





Ja en ja. Vind ik.Oeps! Dat mag natuurlijk niet gezegd worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiie90 schreef op 28 juli 2016 @ 12:22:

[...]





Ja en ja. Vind ik.



Maar waarom dan? (van mij mag je het gerust zeggen hoor )

Ik snap sowieso nooit helemaal waarom mensen zich nou zo druk maken om hun exen en de exen van hun huidige partner. Die exen liggen in het verleden, dus wat heb je eraan? Door je bezig te houden met de exen van je huidige vriend, wordt je er alleen maar ongelukkig van. En je hebt er compleet niks aan, het ligt in het verleden dus zowel jij als je huidige partner kunnen er toch niks meer aan veranderen. Misschien leef ik wel gewoon heel erg in het nu, dat ik het nut niet in zie van naar zijn exen te kijken.



Ik ben overigens een vrouw en heb wel eens met een andere vrouw gezoend/gerommeld. Als mijn vriend daar een probleem mee zou hebben, dan zou ik heb grappend aankijken en vragen "Schat, wat wil je dat ik eraan doe? Terug in de tijd reizen?" Ik zou het dan ook nogal gek vinden als mijn vriend een goede relatie aan de kant zou zetten alleen door mijn verleden. Maar goed, da hadden we misschien toch niet zo'n goede relatie.
quote:Blondiie90 schreef op 28 juli 2016 @ 12:22:

[...]





Ja en ja. Vind ik.



Vind ik ook hoor..

Ik kan ook niet zoveel met mensen die bi zijn.
Ik zal wel heel bekrompen zijn hierin maar ik zeg eerlijk dat ik mannen die ook op mannen vallen voor mij een afknapper zijn. Ik wil een 'echte' man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 28 juli 2016 @ 12:30:

[...]

Vind ik ook hoor..

Ik kan ook niet zoveel met mensen die bi zijn.Ik ook niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 28 juli 2016 @ 12:33:

Ik zal wel heel bekrompen zijn hierin maar ik zeg eerlijk dat ik mannen die ook op mannen vallen voor mij een afknapper zijn. Ik wil een 'echte' man.



Definieer 'echte man' voor mij dan alsjeblieft?



Voor mij is een echte man een man die niet wegloopt voor de consequenties van zijn daden, die ook zijn zwakheden durft te tonen, en die zijn kind(eren) op de eerste plek zet (mits van toepassing).
Vivo per lei
Een man die ook op mannen valt is voor mij geen echte man. Heb niks tegen homo's of zo want heb zelfs een heel lief homostel in mijn vaste vriendenclub maar ik kan heb toch geen echte mannen noemen. Een man die bi is die is dan wel wat mannelijker maar voor mij ben je een echte man als je alleen op vrouwen valt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb niks tegen homo's want ik heb zelfs een heel lief homostel in mijn vaste vriendenclub . beetje een rare stelling van blondie 456 vind ik .

en wat is een echte man ?
quote:Blondiie90 schreef op 28 juli 2016 @ 12:25:

[...]





Oeps! Dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Oh natuurlijk mag dat wel, als jij dat vind dan is dat zo, prima. Dan is zo'n man dus niks voor jou.
Ik vind dat lastig te beantwoorden, want ik heb het zelf niet meegemaakt.

Hoe ik daar nu over denk kan heel anders zijn dan hoe ik er over denk als ik daadwerkelijk zo'n relatie heb.

Voor nu denk ik dat ik het geen probleem zal vinden, zolang hij trouw is en ook geen behoefte naar een man lijkt te hebben en ook niet naar anale seks.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar echt geen problemen mee hebben en aangezien ik zelf niet monogaam ben, zou ik er ook geen problemen mee hebben als hij dat tijdens de relatie af en toe zou willen. Ik zou daar ook niet jaloers van worden. Hij is dan met mij, niet met een man. Maar zo zou iemands seksuele verleden mij sowieso niet boeien, tenzij het iemand is die vaak vreemd is gegaan, denk dat dat mijn enige echte nogo is.



Maar vanwaar deze vraag. Zit je zelf in die situatie en twijfel je er over?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 juli 2016 @ 16:55:

Ik zou daar echt geen problemen mee hebben en aangezien ik zelf niet monogaam ben, zou ik er ook geen problemen mee hebben als hij dat tijdens de relatie af en toe zou willen. Ik zou daar ook niet jaloers van worden. Hij is dan met mij, niet met een man. Maar zo zou iemands seksuele verleden mij sowieso niet boeien, tenzij het iemand is die vaak vreemd is gegaan, denk dat dat mijn enige echte nogo is.



Maar vanwaar deze vraag. Zit je zelf in die situatie en twijfel je er over?Ik ben inderdaad zelf bi en heb op zijn tijd seks met mannen maar zou heel graag een leuke vriendin/vrouw vinden. Als ik een relatie heb zo ik zelf trouw blijven mits ik dan wel met speeltjes mag blijven spelen of zij die op mij wilt gebruiken want ik vindt het ontvangen van anale seks wel erg lekker. Ik vroeg me alleen af of vrouwen er een probleem mee zou hebben? Zelf heb ik ooit een biseksuele vriendin gehad en zelf had ik er totaal geen probleem mee maar een biseksuele vrouw is iets meer geaccepteerd als een biseksuele man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven