[Relatie] Relatie met bisekssuele man

28-07-2016 11:12 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je hebt of gaat een relatie aan met een hele leuk man maar hij blijkt biseksueel maar in de relatie is hij wel gewoon trouw. Zou je het willen weten en heeft dit voor jou invloed op de relatie?



En maakt het verschil of hij alleen seksdates heeft gehad of ook echt een relatie is aangegaan met een man?
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 30 juli 2016 @ 03:22:

[...]





Jeetje, je upgrade elke avond zeg. Eerst een Prins, toen een Koning, nu een Sultan. Wat komt daarna? Of zijn je nicknames dan op?Er zijn genoeg monarchistische titels. Koning Hassan is leven. Koning Hassan is liefde. Hij is overal. Met of zonder nickname. Hij is te groot voor een etiket of nickname.
quote:Marquise schreef op 30 juli 2016 @ 03:23:

[...]





Tot op zekere hoogte wel, toch? Dat je vantevoren niet weet of iemand verliefd op je wordt, is één ding. Maar je kan wel het onderscheid (proberen) te maken tussen zij die openstaan voor een relatie,of dat met jou is dan een tweede, en zij die alleen maar vrolijk willen rondneuken. Kan ook heel leuk zijn, maar het is wel zo handig om allebei algemeen dezelfde verwachtingen te hebben. Het komt en gaat, ik denk dat sommige mensen er teveel mee bezig zijn? Of misschien heb ik het zelf nooit zo ervaren. Ik ben ook wel eens afgewezen terwijl in mijn mind ik echt een relatie voor ogen had. Nou het zoenen zat er nog niet eens in hahaha. Maar andersom net zo goed, dat ik er echt niks van wilde weten bij nader inzien.
Zo gaat dat toch, of ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 30 juli 2016 @ 03:24:

[...]





Ben je er nou al weer?

Mag ik vast een suggestie doen voor je volgende nick? KeizerHassan. GeneraalHassan. HassanHeeftEenPakAn. Kun je ook veranderen in jurk, jas, spijkerbroek... wat jij wilt.



Dat zie je toch? Je hebt geen stront in je ogen neem ik aan.

Thanks voor de suggesties. Ik zal ernaar kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:27:

[...]





Ik ben niet zo intelligent van geest. Wat bedoel je precies? Jip en Janneke taal svp.Je zou uit de kast komen als een prinses. Sultan....you wish!!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 30 juli 2016 @ 03:25:

Ach, onze prins van eergisteren en koning van gisteren is vandaag een sultan. Enig hoor.Wie is die Franse prostituee in je avatar.
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:29:

[...]





Er zijn genoeg monarchistische titels. Koning Hassan is leven. Koning Hassan is liefde. Hij is overal. Met of zonder nickname. Hij is te groot voor een etiket of nickname.Fak you, ga iets leukers doen dan hier rondhangen
Alle reacties Link kopieren
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:27:

[...]





Ik ben niet zo intelligent van geest. Wat bedoel je precies? Jip en Janneke taal svp.Steek een vinger in je kont (wanneer je geen geile vent met stijve lul in de buurt hebt) en wrijf lekker langs je prostaat heen en weer. Et voila. Je bent homo.
Ik bedoel meer dat als ik 'serieus' date, ik ook wel even na ga of hij los wil blijven fladderen, of op zoek iets naar iets serieuzers. Nog even los of dat met mij is. Als jij op zoek bent naar een serieuze relatie maar gaat daten met eentje waarvan bekend is dat diegene alleen wil neuken, liggen je verwachtingen nogal uit elkaar.



Geldt ook andersom trouwens. Als ik wil fladderen, ga ik niet daten met iemand die opzoek is naar iets serieuzers. Het risico op drama is vrij hoog.
Ik vind Prince wel leuk trouwens



Dat gifje was voor Hassan
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 30 juli 2016 @ 03:34:

Dat gifje was voor Hassan Niet voor ons jammer hoor ;)
quote:Marquise schreef op 30 juli 2016 @ 03:34:

Ik bedoel meer dat als ik 'serieus' date, ik ook wel even na ga of hij los wil blijven fladderen, of op zoek iets naar iets serieuzers. Nog even los of dat met mij is. Als jij op zoek bent naar een serieuze relatie maar gaat daten met eentje waarvan bekend is dat diegene alleen wil neuken, liggen je verwachtingen nogal uit elkaar.



Geldt ook andersom trouwens. Als ik wil fladderen, ga ik niet daten met iemand die opzoek is naar iets serieuzers. Het risico op drama is vrij hoog.Klopt, maar dat is toch hetzelfde in de hetero scene?
quote:Dormouse schreef op 30 juli 2016 @ 03:36:

[...]





Niet voor ons jammer hoor ;)Jij mag er ook naar kijken ^^
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 30 juli 2016 @ 03:34:

Dat gifje was voor Hassan Vooruit de Queen:)

https://m.youtube.com/watch?v=ivbO3s1udic
quote:IrishCassidy schreef op 30 juli 2016 @ 03:36:

[...]





Klopt, maar dat is toch hetzelfde in de hetero scene?Dat lijkt me wel ja, gezien ik hetero ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 30 juli 2016 @ 03:32:

[...]





Steek een vinger in je kont (wanneer je geen geile vent met stijve lul in de buurt hebt) en wrijf lekker langs je prostaat heen en weer. Et voila. Je bent homo.



Gadverdamme. Wat denk je wel niet?!?

Had overigens gisternacht een zeer natte droom. Ik spoot gewoon in mijn ondergoed alsof ik aan plassen was! Dat komt ervan als je ruim 2 maanden niet hebt gefapt:)
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:37:

[...]



Vooruit de Queen:)

https://m.youtube.com/watch?v=ivbO3s1udicWat is too much love?
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 30 juli 2016 @ 03:37:

[...]





Jij mag er ook naar kijken ^^Wat lief
Alle reacties Link kopieren
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:37:

[...]



Vooruit de Queen:)

https://m.youtube.com/watch?v=ivbO3s1udicZou je deze niet moeten luisteren? https://m.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ
Alle reacties Link kopieren
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:38:

[...]





Gadverdamme. Wat denk je wel niet?!?

Had overigens gisternacht een zeer natte droom. Ik spoot gewoon in mijn ondergoed alsof ik aan plassen was! Dat komt ervan als je ruim 2 maanden niet hebt gefapt:)'T zal de leeftijd zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 30 juli 2016 @ 03:41:

[...]





'T zal de leeftijd zijn



Nah ik heb dit nog nooit eerder gemaakt.

2 maanden niet rukken en de ambitie hebben om dat nooit meer te doen is iets fenomenaals. Normaliter appen de scharrels om de olie te verversen in het weekend maar mijn smartphone is stuk. Fuck it.
Als het een Queen topic wordt deze tijd van de nacht dan toch echt deze hoor, dit is toch echt het beste nummer:



https://www.youtube.com/watch?v=HgzGwKwLmgM



Freddie, wat een zanger!
quote:Sultan_Hassan schreef op 30 juli 2016 @ 03:49:

[...]





Nah ik heb dit nog nooit eerder gemaakt.

2 maanden niet rukken en de ambitie hebben om dat nooit meer te doen is iets fenomenaals. Normaliter appen de scharrels om de olie te verversen in het weekend maar mijn smartphone is stuk. Fuck it.Priesters doel.
Geweldige serie trouwens Preacher.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven