[Relatie] Relatie met bisekssuele man

28-07-2016 11:12 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je hebt of gaat een relatie aan met een hele leuk man maar hij blijkt biseksueel maar in de relatie is hij wel gewoon trouw. Zou je het willen weten en heeft dit voor jou invloed op de relatie?



En maakt het verschil of hij alleen seksdates heeft gehad of ook echt een relatie is aangegaan met een man?
Alle reacties Link kopieren
@vivi86 Ik dacht dat je een vrouw was, maar dankjewel voor je uitleg. Nu snap ik waar je vraag vandaan komt.



Wat een man zelf doet met speeltjes moet hij zelf weten, maar ik zou zelf geen interesse hebben dat bij hem te doen. Maar dat is gewoon mijn ding niet, ook niet als hij hetero was of een vrouw.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Vivi86 schreef op 28 juli 2016 @ 20:54:

[...]





Ik ben inderdaad zelf bi en heb op zijn tijd seks met mannen maar zou heel graag een leuke vriendin/vrouw vinden. Als ik een relatie heb zo ik zelf trouw blijven mits ik dan wel met speeltjes mag blijven spelen of zij die op mij wilt gebruiken want ik vindt het ontvangen van anale seks wel erg lekker. Ik vroeg me alleen af of vrouwen er een probleem mee zou hebben? Zelf heb ik ooit een biseksuele vriendin gehad en zelf had ik er totaal geen probleem mee maar een biseksuele vrouw is iets meer geaccepteerd als een biseksuele man.Daar was ik al bang voor. Sorry maar dat zou voor mij een absolute no go zijn maar er zijn vast wel vrouwen te vinden die het geen probleem vinden.
Alle reacties Link kopieren
-
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivi86 schreef op 28 juli 2016 @ 20:54:

[...]





Ik ben inderdaad zelf bi en heb op zijn tijd seks met mannen maar zou heel graag een leuke vriendin/vrouw vinden. Als ik een relatie heb zo ik zelf trouw blijven mits ik dan wel met speeltjes mag blijven spelen of zij die op mij wilt gebruiken want ik vindt het ontvangen van anale seks wel erg lekker. Ik vroeg me alleen af of vrouwen er een probleem mee zou hebben? Zelf heb ik ooit een biseksuele vriendin gehad en zelf had ik er totaal geen probleem mee maar een biseksuele vrouw is iets meer geaccepteerd als een biseksuele man.



Waarom eigenlijk?



Ik hèb een relatie met een biseksuele man, en of mijn exen zijn nichten of ik ben onozel, maar.dit is by far de meest mannelijke man die ik ooit ontmoet heb. Woest aantrekkelijk, sportief, intelligent romantisch, kan ook nog verrekte goed koken maar vooral belangrijk; praat over emoties. Hij durft zich vloot te geven en kwetsbaar op te stellen maar niet zielif doen of huilen.



Mijn man weet wat het is om als een minderheid gediscrimineerd en weggezet te worden. Je kan je niet voorstellen hoe lekker dàt is!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 28 juli 2016 @ 23:29:

[...]





Waarom eigenlijk?



Ik hèb een relatie met een biseksuele man, en of mijn exen zijn nichten of ik ben onozel, maar.dit is by far de meest mannelijke man die ik ooit ontmoet heb. Woest aantrekkelijk, sportief, intelligent romantisch, kan ook nog verrekte goed koken maar vooral belangrijk; praat over emoties. Hij durft zich vloot te geven en kwetsbaar op te stellen maar niet zielif doen of huilen.



Mijn man weet wat het is om als een minderheid gediscrimineerd en weggezet te worden. Je kan je niet voorstellen hoe lekker dàt is!Goede vraag ik denk het vooral komt doordat veel mannen graag stoer willen overkomen en zichzelf willen bewijzen voor het andere geslacht. Vraag eens hoeveel mannen een trio vmv of mvm willen denk dat de ruime meerheid gaat naar vmv en dat het bij vrouwen ongeveer gelijk ligt.
Alle reacties Link kopieren
Niets te maken met stoer overkomen.

Wat zegt de biologie hierover? Dat is toch veel belangrijker om te weten dan wat truusje denkt of zegt? Dat je een woest geile travo in een dronken bui niet voorbij laat gaan is een ding maar een andere hommel in zijn reet naaien of hij in die van jou is een zware fag.
quote:Koning_Hassan schreef op 29 juli 2016 @ 03:07:

Niets te maken met stoer overkomen.

Wat zegt de biologie hierover? Dat is toch veel belangrijker om te weten dan wat truusje denkt of zegt? Dat je een woest geile travo in een dronken bui niet voorbij laat gaan is een ding maar een andere hommel in zijn reet naaien of hij in die van jou is een zware fag.WTF?
Ja, ik zou het willen weten. En ja, het zou zeker invloed kunnen hebben op de relatie.



Of hij alleen seks dates met mannen gehad zou hebben of ook relaties vind ik niet relevant. Wat ik wel enorm belangrijk vind is of hij het veilig deed.



Ik geef het niet graag toe maar ik betwijfel sowieso of ik wel een relatie zou willen met een biseksuele man.
@ Koning Hassan: een travo (travestiet bedoel je neem ik aan) is toch echt een man hoor. Kleed zich alleen als vrouw en maakt zich op enzo. Die zou je dus wél nemen?



Of bedoel je een transseksueel? Een man die omgebouwd is tot vrouw?



En ja, je bent inderdaad homo- of biseksueel als je als man met een andere man seks hebt. Wat maakt dat jou nou uit? Jij hoeft er toch niet mee naar bed? Als beide heren er maar gelukkig mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
My bad. Tranny inderdaad. Als je wel eens in Brazilië of Thailand bent geweest dan kan je observeren dat ze er vaker aantrekkelijker zijn dan de vrouwen zelf. Vooral in Brazilië.

Geen Kelly van Big Brother of zo :D

Maakt verder niets uit. Ik reageerde op een dame hierboven die iets zei over stoer overkomen etc. Een bi is een verkapte homo. Punt uit.
Alle reacties Link kopieren
zeg Hassan. Het is heel simpel: als je ergens geen verstand van hebt, onthou je dan van een mening of in ieder geval commentaar. Ook voor jezelf, je komt anders erg dom over.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet kunnen met een bi-man.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 29 juli 2016 @ 07:50:

zeg Hassan. Het is heel simpel: als je ergens geen verstand van hebt, onthou je dan van een mening of in ieder geval commentaar. Ook voor jezelf, je komt anders erg dom over.Hij is als prinsHassan geband, en nu ook als koningHassan (was al een gepermabande) Bij de volgende nick komt hij uit de kast als prinsesHassan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Met dat vraagstuk zit ik nu een beetje. Onlangs ook een topic over geopend. Het lijkt er sterk op dat mijn vriend bi is, maar komt er niet heel erg voor uit. Alles wijst erop, zijn gedrag, sexuele fantasieën en zelfs een beetje zijn uiterlijk. Als hij niet nuchter is geeft hij het toe en zegt er dan bij dat hij zich ervoor schaamt, eenmaal weer nuchter valt er niet over te praten en trekt hij alles weer in.



Om antwoord te willen geven op je vraag: Ja. Ik wil het weten. Moet zeggen dat als ik het vroeger had geweten het een dealbreaker had kunnen zijn. Dan was ik er hoogstwaarschijnlijk niet mee doorgegaan. Waarom? Kan ik geen heel duidelijk antwoord op geven. Is meer een gevoel van dat ik dat absoluut niet wilde, alles wat afweek van een hetero man. En waarschijnlijk de angst dat hij zijn onvervulde verlangens wil gaan vervullen, al dan niet stiekem. Nu we een tijdje verder zijn denk ik er anders over. Ben nog nooit zo gek geweest op iemand. Zou hem nooit meer willen missen en zou dat accepteren. Maar dat kan ik pas als ik er echt duidelijkheid over heb, ipv nu maar half.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivi86 schreef op 29 juli 2016 @ 02:36:

[...]





Goede vraag ik denk het vooral komt doordat veel mannen graag stoer willen overkomen en zichzelf willen bewijzen voor het andere geslacht. Vraag eens hoeveel mannen een trio vmv of mvm willen denk dat de ruime meerheid gaat naar vmv en dat het bij vrouwen ongeveer gelijk ligt.



Komt het niet ook voort uit de reacties van de buitenwereld en dat er daardoor meer schaamte is? Neem nu twee mannen die kussen, hoeveel mensen roepen dan niet ieuw en bah. En dan twee vrouwen dat is geil en mooi. Ik kan me voorstellen dat je dan als bi-man eerder je mond houd, zeker zolang je relaties hebt met vrouwen en het dus niet nodig is om uit de kast te komen.



Iets dat ik persoonlijk heel jammer vind, want je zou je niet hoeven schamen voor je geaardheid.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@vivi86



Ik zou er totaal geen probleem mee hebben. En ik heb er ook ervaring mee.





Alle reacties Link kopieren
quote:Koning_Hassan schreef op 29 juli 2016 @ 03:53:

My bad. Tranny inderdaad. Als je wel eens in Brazilië of Thailand bent geweest dan kan je observeren dat ze er vaker aantrekkelijker zijn dan de vrouwen zelf. Vooral in Brazilië.

Geen Kelly van Big Brother of zo :D

Maakt verder niets uit. Ik reageerde op een dame hierboven die iets zei over stoer overkomen etc. Een bi is een verkapte homo. Punt uit.En een biseksuele vrouw een verkapte lesbienne? Want echt op beide geslachten vallen is onmogelijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 28 juli 2016 @ 14:27:

Een man die ook op mannen valt is voor mij geen echte man. Heb niks tegen homo's of zo want heb zelfs een heel lief homostel in mijn vaste vriendenclub maar ik kan heb toch geen echte mannen noemen. Een man die bi is die is dan wel wat mannelijker maar voor mij ben je een echte man als je alleen op vrouwen valt.



En een biseksuele vrouw? Is dat dan ook geen echte vrouw?



En wat zijn ze dan wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivi86 schreef op 28 juli 2016 @ 20:54:

[...]





Ik ben inderdaad zelf bi en heb op zijn tijd seks met mannen maar zou heel graag een leuke vriendin/vrouw vinden. Als ik een relatie heb zo ik zelf trouw blijven mits ik dan wel met speeltjes mag blijven spelen of zij die op mij wilt gebruiken want ik vindt het ontvangen van anale seks wel erg lekker. Ik vroeg me alleen af of vrouwen er een probleem mee zou hebben? Zelf heb ik ooit een biseksuele vriendin gehad en zelf had ik er totaal geen probleem mee maar een biseksuele vrouw is iets meer geaccepteerd als een biseksuele man.



Ik zou er geen problemen mee hebben, met een biseksuele man an sich noch met speeltjes. Het heeft nu niet direct mijn voorkeur maar als mijn partner het erg graag zou willen zou ik het met alle liefde een kans willen geven. Ieder heeft zo zijn voorkeuren en het is altijd fijn als je partner je daarin tegemoet wil komen/daaraan wil voldoen.



Ben zelf ook bi en ben heel erg blij dat er in mijn relatie gewoon ruimte voor die gevoelens is. Ten slotte kan je er bar weinig aan doen dat je bent wie je bent en iemand die dat niet begrijpt is helaas, hoe leuk verder misschien ook, niet de juiste partner.
quote:Dormouse schreef op 29 juli 2016 @ 11:16:

[...]





En een biseksuele vrouw? Is dat dan ook geen echte vrouw?



En wat zijn ze dan wel?Mijn goede vrienden die homo zijn zeggen van zichzelf altijd van wij zijn 'hetjes'.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 28 juli 2016 @ 12:30:

[...]





Maar waarom dan? (van mij mag je het gerust zeggen hoor )

Ik snap sowieso nooit helemaal waarom mensen zich nou zo druk maken om hun exen en de exen van hun huidige partner. Die exen liggen in het verleden, dus wat heb je eraan? Door je bezig te houden met de exen van je huidige vriend, wordt je er alleen maar ongelukkig van. En je hebt er compleet niks aan, het ligt in het verleden dus zowel jij als je huidige partner kunnen er toch niks meer aan veranderen. Misschien leef ik wel gewoon heel erg in het nu, dat ik het nut niet in zie van naar zijn exen te kijken.



Ik ben overigens een vrouw en heb wel eens met een andere vrouw gezoend/gerommeld. Als mijn vriend daar een probleem mee zou hebben, dan zou ik heb grappend aankijken en vragen "Schat, wat wil je dat ik eraan doe? Terug in de tijd reizen?" Ik zou het dan ook nogal gek vinden als mijn vriend een goeode relatie aan de kant zou zetten alleen door mijn verleden. Maar goed, da hadden we misschien toch niet zo'n goede relatie.Ik wil gewoon geen man die ook op mannen valt.
Alle reacties Link kopieren
En dan zeker samen, tijdens een filmavondje, geilen op Magic Mike...no thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit heeft voor mij absoluut invloed op de relatie. Ik zou echt niets kunnen beginnen met een man die seks heeft gehad met andere mannen, of verliefd is geweest/relatie heeft gehad met een andere man.

Kan niet echt uitleggen waarom, is gewoon puur een gevoel. Ik zou me er ontzettend onprettig bij voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiie90 schreef op 29 juli 2016 @ 12:44:

En dan zeker samen, tijdens een filmavondje, geilen op Magic Mike...no thanks! Tja.. Als je vriend samen met jou vrijwillig Magic Mike wil kijken dan kan je daar natuurlijk ook al je vraagtekens bij zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven