Romantisch weekend weg/ HELP pil vergeten..

19-10-2016 12:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieve lezers!



Dit gaat niet over de morning after pil of bang zijn voor zwangerschap..wat de titel wellicht suggereert. Wel heb ik even jullie advies nodig.



Aankomend weekend ga ik met vriend lief een romantisch weekendje weg! Het wordt ons eerste weekendje dat we lekker met zijn tweetjes weg gaan. Een mooi hotel, jacuzzi op de slaapkamer en een verliefd stel is natuurlijk de perfecte combinatie voor een aantal spannende nachten! Om het zo maar even te verwoorden..



Nu komt het probleem.



Sinds een tijdje zit ik aan een lichter pil, nu was ik altijd gewend aan een hele zware pil en als ik daar dan mee stopte in mijn stopweek werd ik pas na 4/5 dagen ongesteld. Nu ben ik vorige week 1 keer de pil vergeten, heb hem de dag erna weer geslikt MAAR de dag erop weer vergeten!! Stom, stom, stom ik weet het!! Dokter al gebeld, kan inprincipe geen kwaad omdat ik wel steeds binnen 12 uur de vergeten pil alsnog heb geslikt MAAAAAR wat er nu dus wel gebeurd is, is dat ik een beetje ongesteld ben geworden... Dat komt nu natuurlijk totaal niet uit! Ik ben stug doorgegaan met het slikken van de pil in de hoop dat het niet door zou zetten. Het zet ook niet écht door maar het houd ook niet echt op..



Iemand hier ervaring mee of tips? ..
bel je apotheek
Alle reacties Link kopieren
Vaginale douche even de boel schoonspoelen (of de douchekop) en een condoom gebruiken.



Ik bleef altijd licht ongesteld tot mijn stopweek.
Alle reacties Link kopieren
een beetje ongesteld?

Mompelt iets van " een echte zeeman"
quote:lilalinda schreef op 19 oktober 2016 @ 12:58:

een beetje ongesteld?

Mompelt iets van " een echte zeeman"Bevaart wel de rode zee.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon seks hebben als je ongesteld bent? Gewoon even douchen vooraf, dan is het meeste weggespoeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 19 oktober 2016 @ 13:07:

Je kan toch gewoon seks hebben als je ongesteld bent? Gewoon even douchen vooraf, dan is het meeste weggespoeld.Of onder de douche, of in de jacuzzi
Of met een touwloze tampon zoals Beppy of Gynotex.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je niet een beetje zwanger bent valt het alles mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon seks hebben en het orale bij jou even overslaan.

Handdoek er onder in bed, vaak douchen en er op los seksen.

Veel plezier!
Ik ben niet preuts maar bij een "net nieuw" vriendje heeft het niet mijn voorkeur .



Ik zou even bebby's scoren.
Oh gut, dat heb ik ook eens gehad. Ik heb toen stad en land afgelopen voor beppy's maar die zijn echt alleen maar online te koop. Naar verluidt kun je ook een gewone (natuur-) spons in stukjes knippen en die erin doen, maar ik heb toen gewoon een romantisch seksloos weekend gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:badmuts111 w op 19 oktober 2016 @ 13:11:

[...]



Of onder de douche, of in de jacuzzi

Zou ook kunnen ja, orgasmes en schoon worden, 2 vliegen in 1 klap.



Btw, zo'n beppy, krijg je dat er nog uit gepeuterd als je seks hebt gehad met dat ding er nog in?
Nu stoppen met de pil, hopen dat het doorzet en dan duimen dat het zaterdag weer over is. Dan zit je op 4 dagen, maar je was het al een beetje, dus hopelijk valt het mee.
quote:meaki schreef op 19 oktober 2016 @ 13:49:

[...]



Zou ook kunnen ja, orgasmes en schoon worden, 2 vliegen in 1 klap.



Btw, zo'n beppy, krijg je dat er nog uit gepeuterd als je seks hebt gehad met dat ding er nog in?



Uiteindelijk wel .

Vergt wat oefening maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de Beppy's
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij bleef het doorgaan tot ik een echte stopweek had. Een beetje ongesteld gooit geen roet in het eten, naar mijn ervaring dan. Maar ja, zwaar ongesteld doet daar bij mij ook niet. Die piemel wordt achteraf gewoon gewassen.
Alle reacties Link kopieren
Die Beppy's, werkt dat echt? Ik ken ze wel, heb ze wel eens gebruikt voor de sauna en dacht ook dat ze voor dat soort momenten waren of voor zwemmen. Maar je partner merkt er dus niets van als je deze in hebt? Daarbij lijkt het me vrij lastig om dat ding er weer uit te krijgen na een stevige vrij partij.. :p
quote:macy1234567 schreef op 19 oktober 2016 @ 16:12:

Die Beppy's, werkt dat echt? Ik ken ze wel, heb ze wel eens gebruikt voor de sauna en dacht ook dat ze voor dat soort momenten waren of voor zwemmen. Maar je partner merkt er dus niets van als je deze in hebt? Daarbij lijkt het me vrij lastig om dat ding er weer uit te krijgen na een stevige vrij partij.. :p



Volgens mijn man voel je het niet. Hij zit als een zacht kussentje tegen je baarmoeder aan. Het lijkt me ook een knappe kop die voelt of het de zachtheid van een kussentje is of de zachtheid van de baarmoedermond. Het eruit krijgen is wel een klein drama. Gewroet en zo. De tip schijnt te zijn om met een irrigator het sponsje te vullen met water, en daarna persbewegingen maken.



Ik gebruik ze eigenlijk nooit meer, maar dat komt omdat ik sinds de Mirena amper meer menstrueer.



Voor de sauna en zwemmen gebruik ik gewone tampons. Gewoon een kwestie van touwtje wegstoppen.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je de pillen binnen 12 uur hebt genomen is er eigelijk niks aan de hand. Je kan ze dus niet beschouwen als vergeten want je hebt ze gewoon genomen binnen te tijd dat je ze moet nemen. Ik denk eerder dat het bloeden komt omdat je lichaam aan een andere pil moet wennen of omdat hij te licht voor je is. Van een te lichte pil kan je doorbraak bloedingen krijgen. Het is vervelend maar ik ben bang dat er niet zoveel meer aan te doen is
Beppy's zijn te koop bij Christine le Duc. Ideaal en hij zal niks merken.
quote:meaki schreef op 19 oktober 2016 @ 13:49:

[...]



Zou ook kunnen ja, orgasmes en schoon worden, 2 vliegen in 1 klap.



Btw, zo'n beppy, krijg je dat er nog uit gepeuterd als je seks hebt gehad met dat ding er nog in?



De een heeft er geen problemen mee, ik had dat wel.

Ooit één keer gebruikt en daarna moest mijn nieuwe vriend (toen nog scharrel) aan de slag als amateur gynaecoloog.

Gehannes onder de douche met gefrut en hurken, persen en zeer niet sexy ander gelazer.



Nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roodhaarr schreef op 19 oktober 2016 @ 13:14:

Of met een touwloze tampon zoals Beppy of Gynotex.

Nu moet ik aan dat topic denken van die vrouw die haar beppie kwijt was in haar vagina.



Ooh dat was jij Leo
quote:Eleonora-1 schreef op 19 oktober 2016 @ 23:00:

[...]





De een heeft er geen problemen mee, ik had dat wel.

Ooit één keer gebruikt en daarna moest mijn nieuwe vriend (toen nog scharrel) aan de slag als amateur gynaecoloog.

Gehannes onder de douche met gefrut en hurken, persen en zeer niet sexy ander gelazer.



Nooit meer.Na een aantal keer wordt je er wat handiger in
quote:Philae schreef op 19 oktober 2016 @ 23:02:

[...]



Nu moet ik aan dat topic denken van die vrouw die haar beppie kwijt was in haar vagina.



Ooh dat was jij Leo



Jáh, dat was ik...

Verdwenen in de grotten van Han.

Wat een ellende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven