Saai en slecht in bed

09-06-2015 15:56 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we zijn heel wijs met elkaar, maar op seksueel vlak verschillen we heel erg.

We hebben bijvoorbeeld nog nooit seks gehad buiten de deur, als het aan hem ligt liggen we gewoon op bed en doen we het dan, keer op keer. Het verveeld me maar ik weet niet zo goed hoe ik hem dat moet vertellen.

Ik zou bijvoorbeeld wel een trio willen met nog een andere vrouw er bij, partnerruil doen of SM of iets in die richting te proberen en op veel plekken het een keertje doen.

Nou weet ik dat hij geen trio wil, en geen partnerruil maar sm zou hij wel eens willen proberen (zegt hij...)



Ook is hij al niet zo'n ster in bed en ik kan er niet van genieten, ook niet als hij me beft. Ik ben op het moment dus een beetje aan het faken omdat ik zie hoe goed hij zn best doet en ik niet het lef heb om hem te zeggen wat hij anders moet doen of dat hij er niks van bakt.



Voor mij is seks in een relatie heel belangrijk maar ik vraag mezelf af hoe lang ik het zo nog vol hou

Iemand tips??
Alle reacties Link kopieren
subtiel duidelijk maken hoe hij het wel moet doen?

dus... iets harder/zachter/dieper/weetikveel..



of anders zelf het voortouw nemen (je hebt het over sm, daar kan jij ook de dominant in zijn)
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Pffff, ik denk dat het beter is dat jij, als je een man leert kennen, gelijk heel helder bent in je seksuele verlangens. Want die zijn niet heel standaard en ik denk dat de meeste mensen daar niet voor te porren zijn.



Ik vind het probleem dan ook bij jou en je partnerkeus liggen, en helemaal niet bij hem.



Dus de tip: is je seksleven belangrijker dan je relatie en zo klinkt het, zoek dan een andere man, eentje die bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Dus je durft wel seks te hebben met hem, maar niet met hem te praten?

Misschien toch maar eens de moed bij elkaar schrapen, 40 jaar slechte seks duurt erg lang hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Dubbus schreef op 09 juni 2015 @ 16:01:

Pffff, ik denk dat het beter is dat jij, als je een man leert kennen, gelijk heel helder bent in je seksuele verlangens. Want die zijn niet heel standaard en ik denk dat de meeste mensen daar niet voor te porren zijn.

Dit.
Alle reacties Link kopieren
Sm, partnerruil etc. is denk ik een kwestie van smaak, ik denk dat jullie wat dat betreft gewoon niet bij elkaar passen.

Dat de gewone seks saai is, is iets anders. Daar kun je iets aan doen, maar dan moet jij het lef hebben om eerlijk te zeggen wat je wilt. Door je gefake bevestig je dat hij het nu goed doet. Hoe moet hij in vredesnaam weten dat jij ondertussen boodschappenlijstjes ligt te maken?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
partnerruil, trio, sm.... hoe oud ben je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 09 juni 2015 @ 16:01:

Pffff, ik denk dat het beter is dat jij, als je een man leert kennen, gelijk heel helder bent in je seksuele verlangens. Want die zijn niet heel standaard en ik denk dat de meeste mensen daar niet voor te porren zijn.



Ik vind het probleem dan ook bij jou en je partnerkeus liggen, en helemaal niet bij hem.



Dus de tip: is je seksleven belangrijker dan je relatie en zo klinkt het, zoek dan een andere man, eentje die bij je past.



Nee het is niet dat ik hier altijd al geintresseerd in ben, in mijn eerdere relatie's vond ik het ook prima dat het bij 'gewoon seks' bleef maar naar mate ik ouder word, wil ik nieuwe dingen proberen en word het nogal saai.

En nee ik vind seks niet belangrijker dan mijn relatie maar, ja, ik vind het wel belangrijk
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 09 juni 2015 @ 16:10:

partnerruil, trio, sm.... hoe oud ben je eigenlijk?Ik ben 22
haha
Alle reacties Link kopieren
Kun je het zelf ook niet leuker maken?

Koop eens wat speeltjes of een leuke outfit, werkt hier altijd prima!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
En wat doe je er zelf aan? Het is een samenspel namelijk.
Is het niet beter om gewoon wat rond te neuken, wat te experimenteren en pas veel later aan een relatie te beginnen?

En dan met een partner die seksueel beter bij jou past?
Alle reacties Link kopieren
quote:Iris0000 schreef op 09 juni 2015 @ 16:13:

[...]





Ik ben 22





naarmate ik ouder word???



Dit is een grap toch? Waar is de camera?
Alle reacties Link kopieren
22? WTF!!
Alle reacties Link kopieren
quote:04012016 schreef op 09 juni 2015 @ 15:59:

subtiel duidelijk maken hoe hij het wel moet doen?

dus... iets harder/zachter/dieper/weetikveel..



of anders zelf het voortouw nemen (je hebt het over sm, daar kan jij ook de dominant in zijn)

Subtiel?

Dat zou ik dan weer niet doen

Dat snapt een kerel nooit

(deze vrouw ook niet trouwens)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
22?????????/





Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn mening? Je hebt nu slechte seks omdat je vriend een slechte minnaar is, en daarom denk je dat je behoefte hebt aan dit soort extremen. Maar 22 is niet 'al wat ouder', dat is echt nog piepjong.

Als je niet aan je trekken komt, ga je fantaseren en dan is een fantasie van recht toe recht aan niet echt opwindend, want dat doe je al, en wind je niet op.
Alle reacties Link kopieren
Die trio en die SM kun je leuk combineren. Bindt hij jou vast en " doet " hij die andere vrouw.

Zo heb je snel je lijstje afgewerkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon erover praten. Over hoe jij het graag wil. Duidelijker kan je niet zijn.



En 22? Net 50 tinten gelezen zeker?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
hoe een goede fuck ben jezelf denk je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noujijweer schreef op 09 juni 2015 @ 18:44:

hoe een goede fuck ben jezelf denk je?We hebben er weer een!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2015 @ 17:41:

Die trio en die SM kun je leuk combineren. Bindt hij jou vast en " doet " hij die andere vrouw.

Zo heb je snel je lijstje afgewerkt.
quote:Angelaatje1970 schreef op 09 juni 2015 @ 18:49:

[...]





We hebben er weer een!Hoer-a
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2015 @ 17:41:

Die trio en die SM kun je leuk combineren. Bindt hij jou vast en " doet " hij die andere vrouw.

Zo heb je snel je lijstje afgewerkt.Heb je voor mij die link nog van deze time management cursus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven