Sauna sex

09-12-2014 07:04 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er een sauna in de omgeving eindhoven voor ruimdenkende mensen? En dan bedoel ik geen gaysauna
Have fun
Blijf lekker thuis als je wilt wippen.

Een sauna is niet voor ordinaire mensen die zo asociaal zijn om hun omgeving lastig te vallen met hun seksuele behoeftes.

Een parenclub is meer iets voor je.
Alle reacties Link kopieren
Een sauna is een plek met hoge hygiene standaarden en niet bedoelt als neukparadijs. Misschien vindt je zoiets ergens als jij het ook niet erg vindt om met je hol in het kwakkie van een stel anderen te zitten
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Pffff ga naar een parenclub.
NIMBY thank you.
Alle reacties Link kopieren
Of zet thuis de douche op z'n heetst, deur dicht en lekker stomen
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Oh en neuken in de sauna, dat heeft niets met 'ruimdenkend' zijn te maken hoor.



Ga naar een parenclub inderdaad. Daar zijn die dingen voor.



Er zijn een paar plekken echt totaal ongepast voor sex. Hoe 'behoeftig' je ook bent;



In de kerk/moskee en in de sauna.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
In een gewone sauna is het inderdaad not done, vandaar dit initiatief:

http://www.yinyang.nl/nl
Alle reacties Link kopieren
Bedoel niet in de sauna maar waar je leuke contacten kunt leggen met vrouwen of mannen die wat ruimdenkend zijn
Have fun
Alle reacties Link kopieren
Die laten geen stelletjes binnen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Waarom noem je het beestje niet bij het naampje? En noem je 'ruimdenkende mensen' niet gewoon; "anderen die ook willen neuken in de sauna?"
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:Barkit schreef op 09 december 2014 @ 07:23:

Bedoel niet in de sauna maar waar je leuke contacten kunt leggen met vrouwen of mannen die wat ruimdenkend zijnGIYBF
Sauna's waar meer toegestaan is dan in normale sauna's zijn veelal gay-gelegenheden. Enkele van deze sauna's stellen op bepaalde dagen hun deuren ook open voor vrouwen. Beetje rondgoogelen en de namen komen vanzelf naar voren.
Alle reacties Link kopieren
En waarom geen gay sauna, of ben je zelf niet zo ruimdenkend?
Alle reacties Link kopieren
Het is toch een gewoon gestelde vraag. Zijn er sexsauna's?

TO vraagt dit toch juist omdat hij een plek zoekt waar dit wel kan, dus niet bij de gewone sauna. Kunnen we dat allemaal heel vies vinden en dat zeggen, eehhhh wat viessss
quote:yoshe schreef op 09 december 2014 @ 09:21:

En waarom geen gay sauna, of ben je zelf niet zo ruimdenkend?Beetje bekrompen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 09 december 2014 @ 09:21:

En waarom geen gay sauna, of ben je zelf niet zo ruimdenkend?
Alle reacties Link kopieren
quote:meesmv3 schreef op 09 december 2014 @ 09:25:

Het is toch een gewoon gestelde vraag. Zijn er sexsauna's?

TO vraagt dit toch juist omdat hij een plek zoekt waar dit wel kan, dus niet bij de gewone sauna. Kunnen we dat allemaal heel vies vinden en dat zeggen, eehhhh wat viessssIs zijn google stuk dan?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Er zijn zat privé sauna's ..... http://www.saunagids.nl/p ... na-limburg-nederland.html

Kun je in doen wat je wilt!
Alle reacties Link kopieren
We vragen ons dit af omdat we een parenclub niks vinden en toch wel in contact willen komen met avontuurlijke mensen om een leuke avond mee te beleven.
Have fun
Alle reacties Link kopieren
quote:Barkit schreef op 09 december 2014 @ 12:34:

We vragen ons dit af omdat we een parenclub niks vinden en toch wel in contact willen komen met avontuurlijke mensen om een leuke avond mee te beleven.Als ik "sekssauna" intik op Google krijg ik tig resultaten. Die kun jij vast ook vinden, als avonturier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barkit schreef op 09 december 2014 @ 12:34:

We vragen ons dit af omdat we een parenclub niks vinden en toch wel in contact willen komen met avontuurlijke mensen om een leuke avond mee te beleven.Dus als je niet met andere stellen wilt neuken ben je niet avontuurlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 09 december 2014 @ 07:20:

In een gewone sauna is het inderdaad not done, vandaar dit initiatief:

http://www.yinyang.nl/nl

Heel vreemd.

Ze laten inderdaad geen koppels binnen maar zijn wel een erotische sauna. Ik heb ze gemaild maar ik krijg hier geen antwoord op. Als ik dus wil seksen in dit etablissement moet ik apart heen gaan en 10 minuten later mijn partner of zo? I don't get it.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Barkit schreef op 09 december 2014 @ 12:34:

We vragen ons dit af omdat we een parenclub niks vinden en toch wel in contact willen komen met avontuurlijke mensen om een leuke avond mee te beleven.

En wat vind je zo niks aan een parenclub? Je hebt er meerderen geprobeerd neem ik aan? Je bent op de hoogte van het feit dat juist een pc dé plek is om "ruimdenkende" stellen/mensen tegen te komen?

Wat verwacht je van een ero-sauna t.o.v. een parenclub?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 09 december 2014 @ 12:39:

[...]



Dus als je niet met andere stellen wilt neuken ben je niet avontuurlijk?

Staat dat er??



3 op een rij, ik hou op.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven