Sauna

19-07-2015 22:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even nieuwsgierig..



Heb je wel eens sex gehad in de sauna? En dan in de sauna zelf, het zwembad, ligweide, ... ?



Mijn vriend en ik gaan regelmatig naar de sauna en ondanks dat we daar niets doen, vind ik het wel libido verhogend... vraag me af of ik de enige ben! (Als ik met n vriendin ga heb ik dat overigens niet)
Ik mag hopen dat als je dit ooit doet.... je wordt betrapt, en onder luid hoongelach de sauna wordt uitgezet....
Als je dan zo nodig wil ga dan naar een sauna waar het mag. Ik hoef in het zwembad niet geconfronteerd te worden met stellen die elkaar half bespringen. Doe dat lekker thuis.
Gut, weer een topic over seks in de sauna?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis nog de 'hihi'
Alle reacties Link kopieren
Dat je hitsig wordt in een sauna is niet zo gek denk ik. Maar het daar dan ook doen, nee, dat kun je toch echt wel zelf bedenken?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wel is gevingerd in de sauna, ik wilhet nog wel een keertje doen in de sauna.. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ☺️

Niet het echte werk, maar wel wat handwerk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goh. Leuk voor je. Hou je het wel bij fantaseren a.u.b.?
Vond het maar verrekte warm. neuken in de sauna. Ging bijna out toen ik klaar kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvenWatAnders schreef op 19 juli 2015 @ 22:40:

Vond het maar verrekte warm. neuken in de sauna. Ging bijna out toen ik klaar kwam.Agossie, arme jij!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ja sneu he? dus voor mij niet weer... (ter info: was uiteraard prive sauna)
Er zijn sauna's waar het mag en er zijn sauna's waar het niet mag. Doe jezelf en andere bezoekers een lol en hou je in ieder geval aan de huisregels.

Ik vind het iig ook te warm voor sex in een sauna. En ik word er te loom van om het in de andere ruimtes/op de ligweide te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 19 juli 2015 @ 22:22:

Als je dan zo nodig wil ga dan naar een sauna waar het mag. Ik hoef in het zwembad niet geconfronteerd te worden met stellen die elkaar half bespringen. Doe dat lekker thuis.Inderdaad. En vooral ook niet denken dat als je iets in het zwembad uitspookt dat dat niet opvalt..
Nee, ieeuw, in het zwembad gaat het vlokken en schuimen

Gewoon lekker thuis doen of een prive sauna nemen
Alle reacties Link kopieren
....schoolvakantie..... zucht....



Moest over 6 weken maar terug komen hier......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Met pek en veren op straat zetten
Alle reacties Link kopieren
Hoe haal je het in je hoofd?!

Je mag in een "gewone"sauna niet eens lijfelijk contact hebben, laat staan sex.

En dat is heel fijn voor de andere bezoekers!
Alle reacties Link kopieren
Hihi!
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 21 juli 2015 @ 11:49:



Je mag in een "gewone"sauna niet eens lijfelijk contact hebben, laat staan sex.

Dat is de kick juist, mij lijkt het ook heel geil helaas nog nooit meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Het "mag" misschien niet, maar het gebeurt wel.

In het zogenaamde ying- Yang bad, geen idee hoe t echt heet, gezien en gedaan, en ook de infra-roodcabine is een leuke plek.
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 23 juli 2015 @ 01:04:

Het "mag" misschien niet, maar het gebeurt wel.

In het zogenaamde ying- Yang bad, geen idee hoe t echt heet, gezien en gedaan, en ook de infra-roodcabine is een leuke plek.Het "mag" misschien niet, maar geef even de naam door van de sauna door waar jullie neuken, dan kunnen anderen daar weer rekening mee houden en die sauna eventueel vermijden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook weleens gedaan en absoluut geen spijt...
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk heb ik geen sex in de sauna! Hoe kom je er bij, uitgezonderd de sauna's die daar voor bedoeld zijn. Heb in mijn jongere jaren wel eens sex gehad in een sauna cabine, was een prive ding. Ik vond het nou niet echt je van het, maar ging meer om het idee van 'het eens gedaan hebben'. Zoals je dat ook hebt met 'in de auto' maar eigenlijk ook heel erg ongemakkelijk is.



Wat ik wél herken is de sluimerende geiligheid die ik ervaar als we thuiskomen. Bijna altijd hebben we wel sex als we naar de sauna geweest zijn. Onbewust en wie weet zelfs bewust, kijk ik toch naar andere vrouwen. Ja, ik weet het, er zijn genoeg mensen die roepen "Ik kijk nooit, ik kom er puur voor mezelf". Nou, ik dus ook, maar kijk toch ook wel rond, zonder dat het te veel opvalt (denk ik).



Als ik in de sauna een zithouding heb en voor me ligt een dame op haar buik van me af met haar ogen dicht, tja, dan is het wel heel moeilijk om niet naar haar kruis en billen te kijken en er dan een gezande dosis fantasie op los te laten. Volgens mij niets vreemds aan.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manlief schreef op 28 juli 2015 @ 10:13:

Onbewust en wie weet zelfs bewust, kijk ik toch naar andere vrouwen. Ja, ik weet het, er zijn genoeg mensen die roepen "Ik kijk nooit, ik kom er puur voor mezelf". Nou, ik dus ook, maar kijk toch ook wel rond, zonder dat het te veel opvalt (denk ik).



Als ik in de sauna een zithouding heb en voor me ligt een dame op haar buik van me af met haar ogen dicht, tja, dan is het wel heel moeilijk om niet naar haar kruis en billen te kijken en er dan een gezande dosis fantasie op los te laten. Volgens mij niets vreemds aan.



Ik kijk naar andere mannen en naar ander vrouwen, in de sauna, op straat, op het volleybalveld, op het strand, in de trein (moet ik door gaan?)



Nee, er is niks vreemds aan om naar andere mensen te kijken, en als ze zonder kleren zijn kijk je uiteraard ook specifiek naar die delen die normaal bedekt zijn. "omdat het kan"



Ik vind alleen datgene wat jij omschrijft als een gezonde dosis fantasie, geen gezonde dosis fantasie. Ik vind dat een beetje engig. Een beetje bah, jakkes, getver. Want jij beweert nu namelijk dat jij je (ik hoop 's avonds thuis, en niet daar ter plekke) loopt op te geilen en af te rukken op blote mevrouwen in de sauna, die daar bloot lopen te wezen omdat ze komen ontspannen en relaxen, en die blote mevrouwen doen dat in de verwachting (en blijkbaar ijdele hoop....) dat ze dit onder gelijkgestemden doen, zonder dat ze nu eens als sekssymbool of lustobject benaderd en bekeken worden.



Met dit soort zieke uitspraken van je bedreig je in principe het veiligheidsgevoel dat heel veel vrouwen in een sauna hebben (of hadden.....) maar ik heb niet de indruk dat je je dat beseft.
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven