schaamhaar dilema

21-01-2015 00:15 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Ik heb een probleem waar ik al een tijd mee zit.

Ik ben 22, en had 2 jaar terug voor het eerste een jongen ontmoet die ik leuk vond!

We trokken een poos met elkaar op, en deden intieme dingen met elkaar (geen egte sex maar andere dingen op het gebied), maar opeens ( na 2 weken) begon hij via whats up steeds opmerkingen te maken over mijn schaamhaar. En soms best wel lullige dingen. Het kwam er opneer dat hij wilde dat ik het er helemaal af zou scheren, maar ik wilde dat niet en deet dat niet.

Toen kort daarna kreeg ik van hem te horen dat het niks zou worden tussen ons omdat ik me daar niet wilde scheren.

Ik vind dit egt helemaal niet leuk, het heeft me veel verdriet gedaan.

Ik voelde me voor schut staan.

Nu 2 jaar later ben ik er egt heel onzeker over geworden, en durf absoluut niet aan een relatie te beginnen omdat ik bang ben dat ik weer zo behandeld ga worden als toen over mijn schaamhaar. Ik heb het eens een paar keer geschoren in die tussen tijd maar kon wel janken door de onuitstaan bare jeuk! Heb het ook eens geprobeerd om het gewoon ietsjes korter te knippen maar zelfs dan krijg ik al vresselijk veel jeuk! Daarom wil ik het gewoon niet. En vind het gewoon niet nodig. Ben ik de enige met dit probleem?
als jij je sgaamhaar egt niet wilt sgeren dat doe je dat niet. Er zijn heus wel mannen die sgaamhaar leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vint ook egt dat als je het zelf niet wilt sgeren, dat je je sgaamhaar niet moet sgeren.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij egte sex zou ik tog wel gaan sgeren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja wel vervelend voor je. Ik snap dat het er mooier uit ziet en misschien schoner is. Een streepje of kaal is echt van deze tijd. Maar hij kon dit ook normaal met je bespreken en samen naar een oplossing kijken. Maar iedereen moet doen wat die zelf wilt. Maar ik zeg eerlijk ik eis van mijn partner ook wel dat die het bijhoud of scheert maar dat komt omdat ik heel erg van schoon houd en niet van haar. Maar het blijft lullig dat die gemene opmerkingen geeft. Kan je geen oplossing op internet vinden?
sgoner is het niet. dat sgaamhaar zit daar niet voor de grap
Alle reacties Link kopieren
Ik scheur mijn schuimhaar altijd met een formpje. Een hardje ofso.

Me vriend vint dat moi, maar ik niet egt.

Ben naar de schuimhaarkaper geweest, moe je ook is prooberen. Heele moie formpjes, ook ienietsjalen enzo. Vet man.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer is pijpen, trekken, vingeren en beffen geen egte seks?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en mooier? kom op zeg een vagina is geen gadget
sgaamhaar is de natuurleike barrjere tegen schimmels die je Hemelpoort willen betreden
Alle reacties Link kopieren
Je kunt altijd eerst nog even via Whats Up wat sgunnige foto's sturen.

Met of zonder sgaamhaar maakt eichenlijk niks uit.
Alle reacties Link kopieren
Je ken je cavia tog ook gewoon trimmen?
Speechless
het voorkomt chroene afsgeiding




TO, wel handig trouwens dat je schaamhaar dan weer wel kon spellen!

(Even choed nalezen de volchende keer, het licht er nu wel erch dik bovenop.)
Alle reacties Link kopieren
ik lag me een kriek hier over dat sgaamhaar. Hemelpoort, hoe versin jut.

en verder natuurlijk: wat een kul dat hij het daarom uitmaakt. Had hij zelf wel alles weggehaald dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 januari 2015 @ 00:33:

het voorkomt chroene afsgeiding



Sins ik trim wort het steets ercher.

.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 21 januari 2015 @ 00:39:

[...]





Sins ik trim wort het steets ercher.

.[afbeelding]
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2015 @ 00:41:

[img]http://www.barenakedislam.com/wp-conten ... 888D3.jpeg[/img] egt te erch.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2015 @ 00:50:

[img]http://www.sexualdarkage.com/wp-content ... -wrong.jpg[/img]
Om heel eerlijk te zijn kan ik me er wel iets bij voorstellen, niet dat ik gelijk een relatie zou beëindigen hier om, maar toch.

Schaamhaar heeft inderdaad een reden, het zit er niet voor niks, maar fris en fijn is het niet. In elk geval gevoelsmatig niet. Ik kan me zo voorstellen dat hij het niet fijn vind om met zijn geschoren zaakje tegen jouw kokosmat aan te rijen.



Er zijn meerdere manieren om het op zn minst bij te houden. Ik vind het vreemd dat je van alleen al bijknippen al jeuk krijgt. zelf gebruik ik vaak eerst een baardtrimmer en daarna scheren. Dan elke dag bijhouden en ruim met een geschikte scheerzeep. Omdat je het niet vaak doet kan je huid reageren maar vaak is dat alleen in het begin. Eventueel een goede creme met calendula of aloe vera gebruiken.



Als je het echt niet wilt scheren dat zul je inderdaad net het geluk moeten hebben dat je een jongen treft die het niet uitmaakt. Helaas is de kale poes nog steeds heel hip en verwachten mannen bijna niets anders meer.
quote:mrssippie schreef op 21 januari 2015 @ 00:56:

Om heel eerlijk te zijn kan ik me er wel iets bij voorstellen, niet dat ik gelijk een relatie zou beëindigen hier om, maar toch.

Schaamhaar heeft inderdaad een reden, het zit er niet voor niks, maar fris en fijn is het niet. In elk geval gevoelsmatig niet. Ik kan me zo voorstellen dat hij het niet fijn vind om met zijn geschoren zaakje tegen jouw kokosmat aan te rijen.



Er zijn meerdere manieren om het op zn minst bij te houden. Ik vind het vreemd dat je van alleen al bijknippen al jeuk krijgt. zelf gebruik ik vaak eerst een baardtrimmer en daarna scheren. Dan elke dag bijhouden en ruim met een geschikte scheerzeep. Omdat je het niet vaak doet kan je huid reageren maar vaak is dat alleen in het begin. Eventueel een goede creme met calendula of aloe vera gebruiken.



Als je het echt niet wilt scheren dat zul je inderdaad net het geluk moeten hebben dat je een jongen treft die het niet uitmaakt. Helaas is de kale poes nog steeds heel hip en verwachten mannen bijna niets anders meer.scheren is niet fris. van als die zeep krijg je chroene afscheiding. Kale poes is niet hip, nooit geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven