Schaamlippen issue

12-10-2016 21:50 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik durf mijzelf niet helemaal te laten gaan tijdens de seks. En dat komt omdat ik schaam voor mijn schaamlippen. Ze steken best ver uit. Mijn vriend heeft wel eens een opmerking gemaakt dat ik een "kalkoenennek" heb daar beneden. Haha grappig...hij kan er overigens niet van afblijven.



Verder heb ik wel eens wat opmerkingen gehoord tijdens gesprekken over de schaamlippen van een vrouw. Een jongen maakt wel eens een grapje dat hij nooit seks zou willen met iemand die grote schaamlippen heeft. "Stel nou dat je een mooi meisje ontmoet en ze blijkt zulke schaamlippen te hebben? Hahahah!" Of iemand zei een keer dat hij bij vrouwen naar hun broekje kijkt op het strand om te zien of ze grote lippen hebben. En als dat zo is hij het echt "walgelijk" vind.



Nouja je snapt wel dat ik door zulke opmerkingen onzeker word over mijn eigen doos. Ook al hebben die jongens het niet over mij. Dit zijn overigens jongens van eind 20.



Wat vinden jullie nou hier van? Ik ben steeds bang dat een man schrikt zodra hij in mijn broekje voelt. Zo van "wow wat is dit! Wat jammer nou...zo'n mooi meisje en dan zulke schaamlippen"...Ik heb serieus wel eens overwogen om ze te verkleinen maar vind het gewoon zonde van het geld. Ook heb ik wel eens grapjes gemaakt naar vriendinnen toe over schaamlippen, maar die zeggen dan van "oh ik heb dat gelukkig niet, bij mij is het mooi strak"....pfff seriously...ik voel me nu net een onzekere puber trouwens.
Jij bent toch meer dan alleen jouw schaamlippen?
quote:tantejo schreef op 12 oktober 2016 @ 21:56:

Schaamlippen hóren uit te steken.Nee, dat nu ook weer niet. Maar het is niet abnormaal als ze een beetje uitsteken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotopmerking van je vriend, zegt hij vaker zulke kwetsende dingen? Die praat over andere vrouwen op het strand vind ik ook walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 13 oktober 2016 @ 06:43:

[...]





Nee, dat nu ook weer niet. Maar het is niet abnormaal als ze een beetje uitsteken.Het is niet alleen niet abnormaal, bij de meeste vrouwen steken ze uit. En grote binnenste schaamlippen schijnt juist goed te zijn voor de seks. In een documentaire van Sunny Bergman bleken er zelfs culturen te zijn die ze bewust vergroten.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een hork. Als het echt zo vreselijk is volgens hem, moet hij daar maar wegblijven.

En je vriendinnen zijn er misschien zelf ook onzeker over, maar dat zullen ze echt niet zomaar toegeven.



Jij bent jij. Met alles wat er op en eraan zit.

En dat is goed.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Het maakt een man geen barst uit hoe je schaamlippen er uit zien. Het gaat om jou wat hij voor je voelt en of je fijne sex hebt. Net of een man altijd perfect is. Dat soort praat doen sommige mannen om stoer te doen. Trek je er niks van aan en geniet van je lichaam en je vriend!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alleen dat het niet uitmaakt,

Als ik van een man houdt dan houd ik van zijn geslachtsdeel....en dan is dat voir mij de meest geweldige pik die er bestaat op dat moment . Punt . En volgens mij is het andersom ook zo.
--
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hoor ik ook wel eens andersom.

Ik heb geen enorme schaamlippen maar zeker geen designerkutje.

Ik maakte me er vroeger wel eens druk om. Maar nu ik wat ouder ben en de mannen om mij heen ook. Hoor ik ze toch vaker ( zonder dat ze iets van mij weten) dat ze het heerlijk vinden als een vrouw een dikke clit heeft en als deze wat meer uitsteekt ( wat vaak het geval is bij grotere lippen).

Nou neem ik aan dat ze niet bedoelen een clit die bijna zo groot is als een penis...

En dan nog? Wtf. Je moet er lol mee hebben. Daar is het voor.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook geen strakke schaamlippen, maar ik kan wel uitbundig roepen dat ik een super strak lichaam heb.

Ik moet er zelfs niet aan denken om zo'n kleutervagina te hebben. Mijn nicht heeft zo'n vagina en het ziet er werkelijk eng uit, alsof het niet vol groeit is. Ik vind persoonlijk met (iets) uitstekende veel vrouwelijker en meer sexy.





Niks van aantrekken meid. Alsof die "mannen" die zo praten, een prachtige grote brede lul hebben.
Alle reacties Link kopieren
Kijk TO, er zijn mensen voor alle soort schaamlippen.



Al voel ik mij wel een beetje op mijn poes getrapt, nu deze een enge kleutervagina genoemd wordt
"People, what a bunch of bastards"
Geniet van hoe je bent. Totaal geen reden om je druk of zorgen te maken.



Trek je niks aan van die zogenaamde stoeremannentaal. Het zijn excuses van sukkels die nooit een vriendinnetje hebben en schaamlippen alleen van hun laptopscherm kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 13 oktober 2016 @ 11:05:

Kijk TO, er zijn mensen voor alle soort schaamlippen.



Al voel ik mij wel een beetje op mijn poes getrapt, nu deze een enge kleutervagina genoemd wordt





Ik ook haha.

Maarja als je dan een streepje ziet en mijn piercing is dat denk ik wel al snel afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet heel kleuteresk zou ik zeggen
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ik ken best wat mensen die een kut correctie hebben gedaan.

Ik hoor dat ze echt alleen maar bezig waren hoe het niet opviel in hun bikinibroekje.



Als je er zelf echt van baalt kun je altijd over een operatie nadenken. Maar niet omdat je er pas op bent gaan letten na die kut opmerking van je vriend.



Alle vagina's en schaamlippen zijn verschillend. Maar niemand durft te zeggen als ze wat grotere schaamlippen hebben. Daarom denk je dat het niet normaal is omdat niemand het daarover heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt het dus niet mooi. Heeft zelfs een keer een slappe ervan gekregen. Nou, shoot him... Sommige mannen vinden het dus niet mooi. En eerlijk gezegd? Ik ook niet. Maar goed, penissen zijn ook niet om aan te zien.
Bij mij steekt het ook uit. Nooit mooi gevonden, zeker niet in bikini. Maar echt niet dat ik er iets aan ga laten doen. De risico´s zijn me wat te groot.
quote:divadevil schreef op 13 oktober 2016 @ 11:49:

[...]



Ik ook haha.

Maarja als je dan een streepje ziet en mijn piercing is dat denk ik wel al snel afgelopen.Dit klinkt overigens als een zeer aantrekkelijke combinatie!
Alle reacties Link kopieren
Overal zijn mensen voor, iedereen heeft een mening en de één houdt van grote schaamlippen en de ander van designervaginas. Mensen hebben voorkeuren.

To,maak er gewoon vrede mee. Het is niet afwijkend. Mensen vinden er wat van. Jou poes is van jou en dat is helemaal prima.
"People, what a bunch of bastards"
quote:tantejo schreef op 12 oktober 2016 @ 21:56:



Schaamlippen hóren uit te steken. Die van mij doen dat ook.

Leuk dat jij de norm bent voor wat normaal is. Laat mij dan maar abnormaal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Joh, kleine of grote, dat maakt mijn iig echt niks uit...
-
Alle reacties Link kopieren
Kan mij met recht niet voorstellen dat je als man jezelf stoort aan de vorm of grote van de schaamlippen van de bedpartners. Zowel de wat vlezige modellen als de strakke varianten hebben voor en nadelen tijdens de seks maar zolang er geen last van hebt en ze blijven kleven aan je oren tijdens een befsessie is er niets aan de hand...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 13 oktober 2016 @ 12:01:

Mijn man vindt het dus niet mooi. Heeft zelfs een keer een slappe ervan gekregen. Nou, shoot him... Sommige mannen vinden het dus niet mooi. En eerlijk gezegd? Ik ook niet. Maar goed, penissen zijn ook niet om aan te zien.



Klopt hoor, ik ken ook mannen die het minder aantrekkelijk vinden en lastig met beffen.



Maar ja, als de vrouw superleuk is, maakt het natuurlijk geen biet meer uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 13 oktober 2016 @ 18:34:

Kan mij met recht niet voorstellen dat je als man jezelf stoort aan de vorm of grote van de schaamlippen van de bedpartners. Zowel de wat vlezige modellen als de strakke varianten hebben voor en nadelen tijdens de seks maar zolang er geen last van hebt en ze blijven kleven aan je oren tijdens een befsessie is er niets aan de hand... Vertel eens, wat zijn volgens jou de voor- en nadelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus eens gehoord van een man die er niet van hield, want hij kon de clitoris zo lastig vinden.
quote:Principe-Prinses schreef op 13 oktober 2016 @ 19:23:

Ik heb dus eens gehoord van een man die er niet van hield, want hij kon de clitoris zo lastig vinden.De meeste mannen kunnen niet goed zoeken. Kwestie van de juiste aanwijzingen geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven