Scharrel weer in beeld

01-03-2015 05:27 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin november
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2015 09:44
Reden: provocerende opmerking verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zie hierboven...
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha maar het was een hele gedoe en gezeik geweest. Hij vraagt ook nooit of ik zin heb om te neuken. Dan zou het makkelijk zijn geweest. Dus snap soms ook niet wat hij nou van me wilt
Vraag het?
Alle reacties Link kopieren
Moet hij eerst naar mij komen, maar dat is nou de probleem. Hij wilt zogenaamd seks maar doet niet veel moeite om te neuken. We hebben al sinds eind december geen seks meer gehad. 4 weken geleden liet hij niks meer van zichzelf horen ivm gezeik door andere mensen. Stuur die eergisteren een appje dat hij in het buitenland zat en zijn tel dood was, maar ik ben nog steeds zijn schatje. Zo verwarrend!
Zo jammer dat dit forum verpest wordt door kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 01 maart 2015 @ 07:29:

Zo jammer dat dit forum verpest wordt door kinderen.Als je geen advies kan geven. Moet je ook niet KINDERACHTIG reageren. Blijkbaar kan je het niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 01 maart 2015 @ 06:44:

Moet hij eerst naar mij komen, maar dat is nou de probleem. Hij wilt zogenaamd seks maar doet niet veel moeite om te neuken. We hebben al sinds eind december geen seks meer gehad. 4 weken geleden liet hij niks meer van zichzelf horen ivm gezeik door andere mensen. Stuur die eergisteren een appje dat hij in het buitenland zat en zijn tel dood was, maar ik ben nog steeds zijn schatje. Zo verwarrend!Wat is er verwarrend dan? Omdat hij je zijn schatje noemde?
Je verhaal is veel te kort om er iets nuttigs over te zeggen. Weet ik veel wat je ermee moet.....neuken of afkappen. Kies maar welke jou het beste bevalt.
Alle reacties Link kopieren
De probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mijn scharrel heeft na 4 weken weer contact opgenomen. Ik weet niet wat ik mee moet.Condooms lijken me geen overbodige luxe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 01 maart 2015 @ 07:52:quote:Mijn scharrel heeft na 4 weken weer contact opgenomen. Ik weet niet wat ik mee moet.Condooms lijken me geen overbodige luxe.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 01 maart 2015 @ 06:03:

Hahaha maar het was een hele gedoe en gezeik geweest. Hij vraagt ook nooit of ik zin heb om te neuken. Dan zou het makkelijk zijn geweest. Dus snap soms ook niet wat hij nou van me wiltEn in een ander topic beweer je zelf 'mannen zijn simpel'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 01 maart 2015 @ 07:45:

[...]



Wat is er verwarrend dan? Omdat hij je zijn schatje noemde?Als hij nou echt alleen seks wilt, dan kwam hij langs om te neuken. Maar dat doet hij ook niet zo snel. Nee, dat hij me dan weer appt als het zo een gedoe was. En me niet vaak appt om te neuken
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 01 maart 2015 @ 07:55:

[...]





Die gebruiken we
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 maart 2015 @ 07:59:

[...]





En in een ander topic beweer je zelf 'mannen zijn simpel'.Klopt de meeste mannen ja er zijn natuurlijk uitzondering
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 01 maart 2015 @ 07:48:

De probleem?Dat ik niet weet of ik moet door gaan of moet kappen, omdat hij niet vaak komt om te neuken
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 01 maart 2015 @ 07:38:

[...]





Als je geen advies kan geven. Moet je ook niet KINDERACHTIG reageren. Blijkbaar kan je het niet!Maar hoe oud ben je dan?
Als je tegen hem net zo vaag bent als tegen ons hier, dan snap ik wel dat hij je een beetje op afstand houdt, TO.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we hier om ruzie te maken of om elkaar te helpen. Typisch vrouwen onderling
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn gemaakt voor elkaar, allebei vervelend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat zoveel haat is onder de vrouwen ik blijf er boven staan. Fijne dag!
Verwacht je dat wij helderziend zijn?

Je geeft wel heel erg weinig informatie, en verwacht dat wij met gedetailleerd advies komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 01 maart 2015 @ 08:17:

Jammer dat zoveel haat is onder de vrouwen ik blijf er boven staan. Fijne dag!Nou je scharrel nog leren begrijpen. Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven