Scharrel weer in beeld

01-03-2015 05:27 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin november
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 01 maart 2015 @ 08:22:

Verwacht je dat wij helderziend zijn?

Je geeft wel heel erg weinig informatie, en verwacht dat wij met gedetailleerd advies komen?Ik ben hier net nieuw. Weet nog niet zo goed hoe het werkt. Nooit op een forum gezeten. Ja, het is ook een lang verhaal. Wil jullie ook alle details besparen
Alle reacties Link kopieren
Mijn glazenbol is stuk...dit was het enige wat er met zekerheid uit kon halen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
I have one thing to say: if you dont have anything nice to say dont say anything at all.
quote:MissyV33 schreef op 01 maart 2015 @ 08:13:

Zijn we hier om ruzie te maken of om elkaar te helpen. Typisch vrouwen onderlingHier neem ik dus aanstoot aan hè. Ik kan minstens net zo irritant zijn als willekeurig welke vrouw dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 maart 2015 @ 08:57:

[...]



Hier neem ik dus aanstoot aan hè. Ik kan minstens net zo irritant zijn als willekeurig welke vrouw dan ook.Joh, trek het je niet aan. Het hele forum weet hoe jij kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je beter wat meer in het forum had kunnen verdiepen voor dat je met een halve zin om advies vraagt.

Maar goed hier dan toch een tip, indien je zin hebt om te neuken en je scharrel is daar goed dan houd je het contact in stand.

Voor alle andere zaken niet en bij te veel drama kap je het contact af en zoek je een nieuwe of je blijf een tijdje alleen.

Er is een reden voor delete knop en facebook en je telefoon. En er zijn meer scharrels dan kerken op de wereld.



Helaas zijn de adviezen hier nogal bruut en sparen we elkaar in de regel niet, daarbij maken zachte heelmeesters stinkende wonden zoals jezelf hebt ervaren t.a.v. het stuk verdriet dat je scharrel noemt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:vitamined schreef op 01 maart 2015 @ 09:00:

[...]





Joh, trek het je niet aan. Het hele forum weet hoe jij kan zijn. dank je. Dat had ik even nodig.
Alle reacties Link kopieren
Een scharrel is voor de leuk en voor de neuk, indien 1 van die 2 zaken in het geding komt dat is het tijd om je scharrel af te schaffen en er 1 te zoeken die wel aan die 2 criteria voldoet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een vaag topic zo vroeg in de ochtend...



Dàt trek ik niet, ik ga terug naar bed...
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn de adviezen hier nogal bruut en sparen we elkaar in de regel niet, daarbij maken zachte heelmeesters stinkende wonden zoals jezelf hebt ervaren t.a.v. het stuk verdriet dat je scharrel noemt.[/quote]



Snap je laatste zinnen niet.



Toch wel bedankt voor je advies!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 01 maart 2015 @ 09:07:

Een scharrel is voor de leuk en voor de neuk, indien 1 van die 2 zaken in het geding komt dat is het tijd om je scharrel af te schaffen en er 1 te zoeken die wel aan die 2 criteria voldoet.👍
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt he-le-maal niets van je probleem, Missy. Waarschijnlijk snappen we het beter als je een duidelijk maar langer verhaal typt.
Alle reacties Link kopieren
Wacht even hoor. Je hebt/had een scharrel maar daar neukte je niet mee?

Hij vroeg jou ook nooit of je je zin had om te neuken?



Dat is geen scharrel hoor, dat is een hele vage kennis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 maart 2015 @ 07:52:quote:Mijn scharrel heeft na 4 weken weer contact opgenomen. Ik weet niet wat ik mee moet.Condooms lijken me geen overbodige luxe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 01 maart 2015 @ 09:00:

[...]





Joh, trek het je niet aan. Het hele forum weet hoe jij kan zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je blaat een hoop, als je die bijdehandheid nou eens gebruikt bij de juiste persoon: je scharrel of nietneukvriend of wat hij ook is.



Hey hallo, dinges. Wat moet je van me?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil alleen maar zijn lijst opschonen denk ik. Even peilen welke schatjes hem nog willen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 01 maart 2015 @ 09:44:

Ik snap echt he-le-maal niets van je probleem, Missy. Waarschijnlijk snappen we het beter als je een duidelijk maar langer verhaal typt.Heb ik net gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 maart 2015 @ 09:47:

Wacht even hoor. Je hebt/had een scharrel maar daar neukte je niet mee?

Hij vroeg jou ook nooit of je je zin had om te neuken?



Dat is geen scharrel hoor, dat is een hele vage kennisMisschien wel haha
Ik ben gestopt bij sok meegenomen als aandenken...
Ok, ik heb verder gelezen.

Dat hij jou verwijd met dingen is natuurlijk heel fout, straks ben je helemaal uitgelubberd.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 01 maart 2015 @ 10:32:

Ok, ik heb verder gelezen.

Dat hij jou verwijd met dingen is natuurlijk heel fout, straks ben je helemaal uitgelubberd.Eerst moet ik meer Gedetailleerd schrijven, doe ik dat is het ook niet goed
quote:MissyV33 schreef op 01 maart 2015 @ 10:37:

[...]





Eerst moet ik meer Gedetailleerd schrijven, doe ik dat is het ook niet goedMijn advies, kijk verder, er is vast een leukere man dan dit exemplaar die ook jouw vriendin neukt.
Wat een gedoe.



Daarom hou ik het bij schareleieren en scharelvlees, saai, maar geen gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 01 maart 2015 @ 10:44:

Wat een gedoe.



Daarom hou ik het bij schareleieren en scharelvlees, saai, maar geen gedoe.Het was mijn eerste scharrel ooit. Begin ook niet aan een nieuwe scharrel hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven