Schone geschoren zak maar ik loop voor lul

07-08-2009 19:15 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen van al die opwinderde postings over het scheren van de schaamstreek vond ik dat ik er ook maar eens aan moet geloven. Het was volgens alle berichtem schoon en fris. Geen loslatend haar meer. Geen urineluchtjes. Ik zou de hele wereld aankunnen. De vrouwelijke wereld wel te verstaan. Ik heb een nieuw mesje bij Super de Boer gekocht en ben bij thuiskomst meteen onder de douche gesprongen.



Na enige aarzelingen heb ik dan toch het nieuwe en oh zo scherpe mes op zijn scrotum geplaatst en ben voorzichtig gaan scheren. Natuurlijk wel na de boel eerst secuur strak getrokken te hebben. Want de gedachte dat ik met een flitstende haal mijn zak zou opensnijden en mijn ballen bungelend aan de dunne zaadleider lager tussen mijn benen zou zien hangen bezorgde mij in eerste instantie kippenvel.



Het was een raar gezicht mijn behaarde ballen langzaam ontbloot te zien worden. Maar ergens vond ik het ook wel opwindend. Ik scheerde mijn ballen en ontdeed ook mijn penis van het haar dat er op zat. Maar nu kwam het. Waar moest ik stoppen? Want het haar van mijn scrotum en penis ging naadloos over in het haar op mijn onderbuik en dat ging weer over in borsthaar.



Ik besloot tot even boven mijn penis te scheren maar toen ik het resultaat zag was het niet helemaal naar mijn zin. Er was een scherpe grens getrokken tussen onthaard en behaard. Wat nu? Terug onder de douche besloot ik nog een stukje hoger te scheren. Maar ook dat resultaat was niet wat ik er van verwacht had. Een harde grens gaf aan tot waar ik gebleven was. Zo durfde ik mij niet aan de buurvrouw te tonen.



Mijn nijpende vaag aan jullie is dan ook, geef eens aan hoe jullie man of vriend zich scheert? Of mannen zelf, laat eens weten. Want zoals ik er nu bij loop is het eigenlijk geen gezicht. Nu ben ik lekker fris en schoon maar loop ik eigenlijk voor lul.
Alle reacties Link kopieren
Zit niks anders meer op dan al je lichaamshaar weg te halen. Buik, rug, grote teen, hoofd, snor, baard... alles.



Succes!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 07 augustus 2009 @ 19:15:

Nu ben ik lekker fris en schoon maar loop ik eigenlijk voor lul.Ik denk dat je therapeut trots op je is; durf het maar toe te geven zeg
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ballen,zak en lul kaal,de rest getrimd



Maar ik ben geen man
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 07 augustus 2009 @ 19:17:

Zit niks anders meer op dan al je lichaamshaar weg te halen. Buik, rug, grote teen, hoofd, snor, baard... alles.



Succes!Het houdt je in ieder geval van de straat...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Of het haar tot onderaan je buik kort trimmen, en dan de rest van je edele deel scheren. Is de grens minder zichtbaar..



Ik ben overigens meer fan van kortgeschoren dan kaal, maar ja, dat ben ik..
Alle reacties Link kopieren
Kleed je aan als je naar buiten gaat....
Alle reacties Link kopieren
Uh, nou vooruit dan maar. Mijn vriend scheert niet alleen alles "down under" maar ook zijn borsthaar. Hij heeft niet zo heel veel haar op zijn bovenbenen, dus daardoor is het geen vreemd gezicht. Ook is het haar op zijn benen donker bruin.



Misschien is het een idee om je daar niet helemaal kaal te scheren, maar het gewoon heel kort te laten. (soort milimeteren) Dat heb ik ook wel is gezien bij een ex-vriendje (die dus wel veel borst haar had).



Oh, en de eerste keer dat je het helemaal weg scheert is eigenlijk altijd vreemd. Dan is het heel kaal, maar het went vanzelf en dan wil je niet anders meer!
Alle reacties Link kopieren
Dit hoort op Lijf en Lijn.
Alle reacties Link kopieren
Willem, op de eerste plaats complimenten voor je scheeractie. Vergt toch wel wat moed :-)



En dan nu antwoord op je vraag. Als je veel haar op je buik hebt groeien dan zul je inderdaad wel ergens de grens moeten trekken. Ik zou zeggen, ergens waar hij tijdens je rondgang op het strand niet gezien zou worden want dat staat idd erg lullig. Maar overal daaronder...tja, daar ontkom je niet aan. Misschien nog een figuur erin?
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsLucky schreef op 07 augustus 2009 @ 19:22:

Als je veel haar op je buik hebt groeien dan zul je inderdaad wel ergens de grens moeten trekken. Ik zou zeggen, ergens waar hij tijdens je rondgang op het strand niet gezien zou worden want dat staat idd erg lullig.

*visualiseert*



Nee, lijkt me niet charmant
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Mijn man scheert idd alleen zijn ballen... verder niks. Hoeft ook niet van mij.

Hij heeft het wel een keer gedaan als 'experiment' zeg maar, om alles weg te halen

Dat vind ik bij een man dan weer niet zo sexy..

Maar schoon is het inderdaad wel!



Enne, het voordeel van haar is, dat het weer aangroeit.. Dus er zit niks anders op om je broek voorlopig ff aan te houden;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft geen buikhaar, dus kan je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je erna ook PFB Vanish? Doen hoor, anders krijg je straks overal van die ranzige vette etterbollen! Het prikt wel een beetje, maar dat vind je vast wel lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Willem echt geweldig



Geschoren ballen vind ik wel fijn, zo om aan te likken. Maar voor de rest gewoon laten staan en wat trimmen joh.
mijn vriend scheert en trimt, dan is de overgang geleidelijk...
Alle reacties Link kopieren
En wat had dit met seks te maken?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha
quote:Very Cherry schreef op 07 augustus 2009 @ 19:37:

En wat had dit met seks te maken?Volgens mij heeft hij dit gedaan ter verbetering van zijn sexleven maar is hij nu bang dat door de grens tussen zuid en noord er niet veel meer actie zal zijn op het gebied van sex dus vraagt ie tips...
Alle reacties Link kopieren
Leuk geschreven Willem
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat Super de Boer detail, erg verhelderend...



Geloof dat je wel genoeg tips hebt gehad dus succes!
Alle reacties Link kopieren
het hier het zelfde probleem.

van bovenlip tot en met laaste uitgang ( zal ik maar zegen) HAAR, en zeker bij schaamstreek/onder buik. Of ik trim het gewoon kort. Of ik maak wat leuks van pijltje naar beneden, of gewoon in een punt. ... want als je het op je randje van je box afscheerd ziet het er inderdaat niet uit als je naakt bent.
quote:red_eyes schreef op 07 augustus 2009 @ 20:52:

het hier het zelfde probleem.

van bovenlip tot en met laaste uitgang ( zal ik maar zegen) HAAR, en zeker bij schaamstreek/onder buik. Of ik trim het gewoon kort. Of ik maak wat leuks van pijltje naar beneden, of gewoon in een punt. ... want als je het op je randje van je box afscheerd ziet het er inderdaat niet uit als je naakt bent.

Maak maar een pijltje of een punt ervan als je dat mooi vind.

Persoonlijk vind ik het niks...tis geen buxes

Mijn en mijn vrouws voor keur is beneden full kaal.

Ik heb nog een trauma aan de jaren 70 bossen..gedverderrie
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De oplossing is eenvoudig. Je schaamhaar boven je pik moet je niet wegscheren, maar kort knippen. Dan ziet het er weer prima uit.



succes!



shepherd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven