schrijf mee : vijftig tinten grijs verhaal...

11-03-2017 15:09 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het heel grappig was om met elkaar een Hilarisch geil verhaal te schrijven zeg ik laten we het eens proberen!!



Wie zet de eerste zin?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
hij pakte mijn bil vast en ik fluisterde: waar is de pizza?
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
quote:Fairytalelover schreef op 11 maart 2017 @ 15:17:

hij pakte mijn bil vast en ik fluisterde: waar is de pizza?Hij antwoordde met zwoele stem terug: "Die zal ik eens uit het doosje halen".
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 11 maart 2017 @ 15:22:

[...]





Hij antwoordde met zwoele stem terug: "Die zal ik eens uit het doosje halen".Ik opende de doos en zag een heerlijke pizza hawai waar de kaas bijna van af droop, zo warm was het.
don't forget that i'm fabulous, and you're not
quote:Fairytalelover schreef op 11 maart 2017 @ 15:23:

[...]



Ik opende de doos en zag een heerlijke pizza hawai waar de kaas bijna van af droop, zo warm was het.En dat niet alleen... er zaten ook ontzettend grote stukken ananas op.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 11 maart 2017 @ 15:26:

[...]



En dat niet alleen... er zaten ook ontzettend grote stukken ananas op.Ik pakte een stukje ananas en laat deze door mijn mond glijden, daarna neem ik de pizza mee naar de slaapkamer, de deur doe ik op slot zodat ik alleen met de pizza ben
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
De hete kaasdruppels glinsterden uitnodigend op de grote gladde ananas, en ze moest zich bedwingen om niet direct haar hand in de doos te laten glijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 11 maart 2017 @ 15:30:

De hete kaasdruppels glinsterden uitnodigend op de grote gladde ananas, en ze moest zich bedwingen om niet direct haar hand in de doos te laten glijden.Maar toen, toenz e helemaal alleen in de kamer was en netflix had aangezet, werd er ineens op het raam geklopt
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Mijn schoonouders stonden voor de deur.
quote:Fairytalelover schreef op 11 maart 2017 @ 15:23:

[...]



Ik opende de doos en zag een heerlijke pizza hawai waar de kaas bijna van af droop, zo warm was het.



Gedecideerd klapte hij de doos weer dicht.

' dit is nog niet voor jou. Je bent een stout, vies meisje. Eerst moet je het verdienen'

Ik deed alsof ik sidderde van genot en verwachting.

Als ik het goed speelde kon ik de pizza nog warm eten en vergat hij misschien de rekening te splitten!
Oh te laat was ik sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 11 maart 2017 @ 15:31:

Mijn schoonouders stonden voor de deur.wat gek was, aangezien ze op het slaapkamer raam klopte dat 3 hoog is
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 11 maart 2017 @ 15:31:

[...]





Gedecideerd klapte hij de doos weer dicht.

' dit is nog niet voor jou. Je bent een stout, vies meisje. Eerst moet je het verdienen'

Ik deed alsof ik sidderde van genot en verwachting.

Als ik het goed speelde kon ik de pizza nog warm eten en vergat hij misschien de rekening te splitten!Hij moest gewoon even weg, zodat ik wat tijd alleen door kon brengen met deze dampende pizza. Maar hoe dan. Ik stelde voor dat hij even naar de jumbo ging voor een genots verhogend flesje wijn. En die pizza bezorger was ook al zo'n lekker ding pff. Terwijl vriend naar de jumbo vertrok, hoorde ik het brommertje van de pizzabezorger nog voor de deur ronken. Ik zette mijn meest wellustige gezicht op, en riep naar buiten...
Alle reacties Link kopieren
Ik keek hem quasi onschuldig, schoolmeisjesachtig aan, wat hem des te meer opwond, zo aan zijn hongerige blik op te merken.
Alle reacties Link kopieren
Cross post haha
Hee... mijn schoonvader was alleen gekomen. Vreemd, dat doet hij anders nooit. Hij loopt achter de pizzabezorger de hal in. Nu ben ik alleen in huis met mijn schoonvaders, wiens billen er best appetijtelijk uit zien in zijn spijkerbroek, en de pizzaboy. En oeps.. ik heb alleen mijn doorzichtige negligé aan...
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader rukte mijn negligé omhoog, zette me tegen de muur en penetreerde me...anaal
quote:Beerdiertje schreef op 11 maart 2017 @ 16:04:

Mijn schoonvader rukte mijn negligé omhoog, zette me tegen de muur en penetreerde me...anaalHij was 3 maten groter dan die van de broer van mijn man
Alle reacties Link kopieren
quote:Beerdiertje schreef op 11 maart 2017 @ 16:04:

Mijn schoonvader rukte mijn negligé omhoog, zette me tegen de muur en penetreerde me...anaalIk drukte mijn heupen naar voren, zodat schoonvaders gezwollen lid er met een 'ploep', weer uit kwam. Hoe durf je, zei ik, na al die jaren dat je me niet accepteerde. Maar opeens zag ik dat hij de lingerie van schoonmoeder aanhad, en terwijl de bezorger heel geil om de hoek van de gang stond te gluren, wenkte ik hem dichterbij..
Alle reacties Link kopieren
quote:Beerdiertje schreef op 11 maart 2017 @ 16:04:

Mijn schoonvader rukte mijn negligé omhoog, zette me tegen de muur en penetreerde me...anaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje1982 schreef op 11 maart 2017 @ 16:20:

[...]











Ja zo is het verhaal wel snel afgelopen, iets meer spanning had wel gemogen



edit



daar bedoel de reactie voor jou mee.
Alle reacties Link kopieren
Yep, dat was een erg snelle, een nogal rechttoe rechtaan vluggertje



Of ik ben niets gewend, dat kan ook nog hè
Is er nog pizza?
De pizza was koud geworden en belande in de prullenbak. Iedereen was weg en ik nam een douche. Terwijl ik onder de lekkere warme straal water stond..kwam er iemand binnen zonder te kloppen....
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 11 maart 2017 @ 16:42:

Is er nog pizza?Toen ze haar schoonvader heerlijk dominant op zijn nummer had gezet, en hij vervolgens in de lingerie van schoonmoeder kronkelde van frustratie, greep zij de pizza bezorger bij z'n domino jasje vast, en leidde hem de slaapkamer in, waar de pizza nog steeds lag te dampen. De jumbo was immers op 20 minuten loopafstand, dus haar vriend bleef nog even weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven