schrijf mee : vijftig tinten grijs verhaal...

11-03-2017 15:09 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het heel grappig was om met elkaar een Hilarisch geil verhaal te schrijven zeg ik laten we het eens proberen!!



Wie zet de eerste zin?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Wenneke81 schreef op 11 maart 2017 @ 16:49:

De pizza was koud geworden en belande in de prullenbak. Iedereen was weg en ik nam een douche. Terwijl ik onder de lekkere warme straal water stond..kwam er iemand binnen zonder te kloppen....Nee, niet in de prullenbak. Pizza is koud ook lekker
U weet van onze extra toppings actie?
quote:noisekick schreef op 11 maart 2017 @ 16:51:

[...]





Nee, niet in de prullenbak. Pizza is koud ook lekker Haha...ja dat klopt. Nou dan eten we hem nog op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wenneke81 schreef op 11 maart 2017 @ 16:52:

[...]





Haha...ja dat klopt. Nou dan eten we hem nog op.
koude pizzapunt ipv een warme bezorger..



De bezorger had wel eens een film gezien en vond het tijd om in te grijpen



- "ik kan maar beter gaan, ik ben te gevaaarlijk voor brave meisjes als jullie, ik ben niet wat jullie zoeken."
Denkend onder de douche aan die heerlijke koude pizza die aan het wachten was op mij hoorde ik nog maar net hoe langzaam de douchedeur openging, een koude vlaag wind haalde me uit mijn dagdromen en ik voelde mijn tepels hard worden, door de stoom heen zag ik alleen twee handen mijn richting uitkomen......
Met een stuk pizza
Het was de buurman.... Maar buurman zeg ik Wat doet U nu?
" ooh niets hoor, ik kom alleen even de leidingen doorsmeren, ik hoorde dat daar wat problemen mee waren"
Alle reacties Link kopieren
De buurman pakte zijn poloroidcamera en maakte zo'n leuk kant en klaar fotootje. Hey buurman wat is hier de bedoeling van? Ghe ghe zei de buurman als jij de foto wil hebben zou je daar wat voor moeten doen. Begin maar met lekker aan mijn lul te zuigen. Eh buurman ....
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Wenneke81 schreef op 11 maart 2017 @ 17:09:

Het was de buurman.... Maar buurman zeg ik Wat doet U nu?Ze had die buurman ook nooit haar sleutel moeten geven, nu zat ze met drie geile mannen in huis, en dat terwijl haar vriend zo ook terug kwam van de jumbo met wijn...
hij greep naar zijn borstkas, keek me indringend aan. Werd blauw om de lippen en viel neer. Hartstikke dood
euhm..laat de fooi maar zitten? de pizza was toch koud..
Alle reacties Link kopieren
OH Fuck en nu? De pizzaboy had een plan. We rollen hem in het tapijt en leggen hem in de auto van die schoonvader van je. Schoonvader zat op de wc te poepen en kreeg het niet mee. Dus zo gezegd zo gedaan.
you go girl
quote:S-Meds schreef op 11 maart 2017 @ 17:16:

hij greep naar zijn borstkas, keek me indringend aan. Werd blauw om de lippen en viel neer. Hartstikke dood



Dat waren meteen mijn eerste gedachtes maar gelukkig had ik eens op tv gezien dat je dan flink moest meppen op de borstkas en hatrstochtelijk moest zoenen en dan kwamen mensen weer zomaar tot leven en dat was dus wat ik deed.

Toen ik zijn handen om mijn billen voelde wist ik dat het me gelukt was.
Het is net sliding doors zo.. of de scooby-doo ending dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Het vloerkleed kon dus weer op zijn plaats gelegd worden
you go girl
Schoonpa kwam van het toilet af en zei..ik dacht dat ik de buurman hoorde
Alle reacties Link kopieren
Toen het vloerkleed weer op z'n plaats lag, begon schoonvader weer te rochelen, alsof hij iets wilde zeggen. Snel begon ze in schoonvaders mond te hijgen, en twerkte heen en weer op zijn borstkas, zodat zijn onstabiele hartritme weer in het ritme van haar hete heupen kwam. Gelukkig arriveerde de ambulance snel. Maar wat een mooie broeder stapte daar uit dat busje..Oh wat nu
Schoonvader keek eens verlekkerd om zich heen, nu hem een tweede leven was gegund wilde hij graag al zijn fantasieen laten uitkomen..

Daar zag hij de ambulancebroeder op hem komen toelopen, voordat deze het wist lag hij naast schoonvader op het tapijt nadat hij struikelde over schoondochter die nog lag uit te puffen van haar goede daad..
Alle reacties Link kopieren
de dode buurman die als schoonvader weer tot leven was gebracht had wat honger gekregen en deed een graai in de doos ....
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 11 maart 2017 @ 17:20:

OH Fuck en nu? De pizzaboy had een plan. We rollen hem in het tapijt en leggen hem in de auto van die schoonvader van je. Schoonvader zat op de wc te poepen en kreeg het niet mee. Dus zo gezegd zo gedaan.
Maar alle pizza stukken waren verdwenen
Jammer dan, dacht schoonvader/buurman, en liep richting koelkast. Hij opende de deur en pakte het eerste bakje dat hij zag. Héérlijk, er zat boerenkoolstamppot in.
Alle reacties Link kopieren
Hij nam een hap en genoot van de grote stukken worst die in de boerenkoolstampot zaten. Hij kreeg er dorst van en pakte de eerste fles die hij tegenkwam. Hij zette de fles aan zijn mond en zag in zijn oog hoeken dat de pizzaboy ineens naakt was. Zijn schoondochter zat er voor geknield. Dit uitzicht was hemels met stampot boerenkool.
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven