schrijf mee : vijftig tinten grijs verhaal...

11-03-2017 15:09 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het heel grappig was om met elkaar een Hilarisch geil verhaal te schrijven zeg ik laten we het eens proberen!!



Wie zet de eerste zin?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Daar lag vriendlief bij de slagerijafdeling de bieflapjes te betasten. Terwijl de bakker zijn stokbrood uitholde en zei wat voor vulling zal ik hier in doen?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Onmiddellijk stapte er een elftal mannen met penissen in de hand op de bakker af en zeiden in koor: zullen wij uw pudding broodjes vullen?
Alle reacties Link kopieren
Tante Cor die inmiddels ook wel trek had gekregen in iets lekkers bij de koffie stapte de Jumbo binnen. Ze swingde haar weg langs de groenteafdeling waarbij de prei langs haar dij streelde. Bij de slager de worstjes tegen haar borstjes prikte. Zag haar neefje naakt liggen in de vitrine van de slagerij waarbij er nogal wat uienboord en bieflapjes lagen. Ach jonge thuis is het ook niet alles he waarbij haar neefje geil grommend de vrouw van de saladebar streelde. Nou Tante Cor gaat even langs de bakker jonge want ik heb zo'n zin in een puddingbroodje. Ze pakte haar mandje en liep vastberaden naar de bakker.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
In de plaats bij de bakker terecht te komen werd tante cor geteleporteerd naar het yab yum tijdens zijn hoogtij dagen...
Alle reacties Link kopieren
Oh vader en moeder waar ben ik nu toch terecht gekomen zucht Tante Cor... Ik word te oud voor bordeelsluipers. Waarbij ineens de stem van Sem Klepper tegen tante Cor zei: Luister Cor van Hout jij was vroeger een enorm lekker wijf en nu zijn rijpe ouwe wijven helemaal hot. Dus hup je negligé aan en show jezelf eens goed.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Terwijl Cor sexy staat te dansen bij de strippaal hoort ze ineens heel hard gesnif. .snif snif ...Ze ziet toch een enorme neus.. die neus... DE NEUS
Tante Cor excuseerde zich even en keerde luttele minuten later terug in een niemendalletje. Zo goed, heren?



Alle reacties Link kopieren
Hmmm geil hoor Tante Cor deze grannyunderwear maakt die jonge gasten helemaal heet. Kijk eens hoe ze aan hun pikkies trekken. Ja ze zijn hier voor hun vrijgezellenfeest dus laat maar zien wat je in huis hebt. Tante Cor begint met haar stramme heupen te zwaaien en rolt met haar handen de borsten tegen elkaar aan.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Uit het niks komt ineens Dino om de hoek kijken en trekt zijn pistool hij richt op de neus maar iedereen begint de rennen en gillen en tante cor word geraakt in dr voet! De uren erna is ze bewusteloos en in shock Door haar teen amputatie. Tot ze ontwaakt in een serene witte kamer waar een dokter Mcsteamy over haar heen gebogen staat en naar haar hartslag luistert tegen haar blote borst...
Alle reacties Link kopieren
spontaan word de al eeuwig droogstaande vagina van tante cor een waterval aan squirts . Ze kreunt en steunt terwil dokter mcsteamy naar haar hart luistert. De mannen van het vrijgezellenfeest zitten in de wachtruimte te wachten tot tante Cor behandeld is. ondertussen ...
you go girl
Hoort mcsteamy niets meer. Niks noppes nada. Tante Cor is niet meer...
Alle reacties Link kopieren
Om haar tot leven te wekken duwt ie een grote dildo in haar bilgaatje
Alle reacties Link kopieren
Tante Cor komt hoestend en proestend en spuitend weer tot leven en zegt 'Waar is de pizza nou? Ik heb zo'n trek, ik ben helemaal leeg van binnen' Mcsteamy snapt er niks meer van en geeft een harde...
Gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ruk aan zijn lul. En liet tante Cor naakt liggen en liep naar een kittig verpleegstertje. De jongens van het vrijgezellefeest waren uit verveling een orgie begonnen in de wachtruimte. De aanstaande bruidegom had een gevuld kontje en mondje. Hij merkte niet dat Gordon ook de wachtkamer in was gekomen. Tante Cor besloot toch te gaan hemelen ze had Mark Rutte naast haar bed gezien. Ondertussen was ome Tinus....
you go girl
Senseopads gaan kopen. En kijk aan, ze waren nog in de bonus ook. Ome Tinus was helemaal in zijn nopjes, tot hij erachter kwam dat hij zijn bonuskaart vergeten was.

"Wel potjandorie" mopperde hij...
Alle reacties Link kopieren
Dan betaal je me die senseopads maar in natura brulde de caissière!
Alle reacties Link kopieren
De stevige ada stapte achter haar kassa vandaan. Haar borsten verpletterde Tinus zijn schouders. Ze greep hem bij de
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 14 maart 2017 @ 09:33:

De stevige ada stapte achter haar kassa vandaan. Haar borsten verpletterde Tinus zijn schouders. Ze greep hem bij de... bretels en hing hem daarmee op aan een grote haak bij de vleesafdeling. Ze greep gretig zijn witte staaf. Dat inmiddels geen staaf meer was. Zijn trots hing er flodderig bij. Als een leeggelopen ballonnetje. "Sorry," zei Tinus: "Ik heb vandaag al gesausd. Het gaat niet meer lukken, deze week." Maar stevige ada had hier geen boodschap aan...
Alle reacties Link kopieren
Ze pakte de vleestang en begon Tinus zijn ballen te kneden met de tang. Ondertussen had ze haar kleding uitgedaan en stond daar in haar zwart leren lingerie. Ze begon hard ...
you go girl
Alle reacties Link kopieren
... te schreeuwen: "GEEF MIJ JE SAUS!" Maar de arme Tinus kon niet meer, na alle actie van vandaag en door het gebrek aan Senseo. Gelukkig lag er een fles knoflooksaus naast de hompen vlees. Met zijn laatste krachten reikte hij naar de fles en kneep erin. Vanuit de hemel keek tante Cor toe...
Alle reacties Link kopieren
Ada bleef maar schreeuwen Ik wil het NU! Ze kreeg de lading knoflooksaus in haar strak van woede getrokken smoel. De knoflook maakte haar nog kwader de sloeg Tinus. Ada's lerenslip was kleddernat. De geur kwam Tinus bekend voor. Terwijl hij er over nadacht greep Ada naar het slagersmes. Ondertussen vroeg Tante Cor zich af of ze in moest grijpen maar hoe? Bij haar nichtje begon thuis het senseoapparaat te .....
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Haha, cliffhanger in de supermarkt.



Bij haar nichtje begon thuis het senseoapparaat te stomen door het gebrek aan senseopads. Damp trok door het hele huis. Het werd heet en vochtig. Als een sauna. De gemoederen liepen hoog op. De situatie werd onhoudbaar...
Alle reacties Link kopieren
Dus besloot de vriend van het nichtje (Jasper) om weer naar de supermarkt te gaan en naar de ah want moest wel perla zijn.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ineens besefte de hele gang dat het stem dag was! Dus haasten iedereen zich naar het speciale nudisten stembureau op de wallen ...
Alle reacties Link kopieren
bij het stembureau vroeg de schoonvader of zijn schoondochter zijn potlood even vast wilden houden. Hij wilde even op zijn gemak de lijst door kijken. Terwijl zijn blik naar de dames achter de tafel ging waarbij de borsten op de tafel hingen. Schoondochter keek haar ogen uit ze wist niet dat er zoveel potlood varianten waren. Terwijl Royke en Patty kinderachtig stonden te giechelen om al dat spleten gaten slurven en uiers. Werd Jasper omgeroepen om zich te melden bij Geile Sjaan ze had een belangrijke mededeling.

Jasper keek verbaasd op en stemde daarom maar op Sylvana Simons want hij kon niet goed meer na denken. In zijn nakie rende hij dus snel naar Geile Sjaan
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven