seks en hoe heet dat andere???

27-05-2016 20:45 206 berichten
Dat ene is seks; je trekt je kleren (misschien wel slechts gedeeltelijk) uit en gaat het doen. Voorspel, neuken, orgasme (hopelijk), naspel. Een kus. Zoiets. Je kent het wel.



Dat andere duurt iets langer. Je gaat allebei naar de slaapkamer, trekt je kleren uit en kruipt onder het dekbed. Knuffelen met heel je lijf. Zoenen. Neuken, strelen, praten, lachen. Tussendoor een kopje thee erbij (ook erg handig bij het pijpen, trouwens). Pijpen, zachtjes neuken. Vingers, tongen. Lachen. Glaasje wijn. Weer even erin. Lepeltje-lepeltje. Heel de avond. Geen haast.



Dat ene vind ik dus niet goed genoeg. Dat andere is gewoon niet grappig wanneer je condooms moet gebruiken.



Nou, onder andere dáárom zijn condooms dus kut.
Thee?
Glühwijn dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:[Nicotientje schreef op 27 mei 2016 @ 20:47[/message]:

Thee?rooibosthee natuurlijk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat andere heet ook seks. Alleen duurt het de ene keer langer dan de andere keer.
quote:prik schreef op 27 mei 2016 @ 20:50:

Dat andere heet ook seks. Alleen duurt het de ene keer langer dan de andere keer. Nah. Véél te makkelijk dit.
High tea?
quote:madamepolish schreef op 27 mei 2016 @ 20:51:

High tea?
Bye tea?
quote:madamepolish schreef op 27 mei 2016 @ 20:51:

High tea?
quote:madamepolish schreef op 27 mei 2016 @ 20:51:

High tea?Oh, met een rollenspel! De serveerster met de hold-ups en een balconette.
Ik snap de vraag wel trouwens. Denk er ff over tijdens het opvouwen van de was
Bij ons thuis vroeger mocht je kiezen uit korte en lange yoghurt. Volgens mij is dat laatste een soort lange yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Dat is vrijen. Suffie.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 20:54:

Dat is vrijen. Suffie.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 27 mei 2016 @ 20:51:

High tea?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat andere heet de liefde bedrijven.
Nee, vrijen is iets engs, als je van de Libelle naar een sexuoloog moet.
@ Amand: als je dat ene niet goed genoeg vindt,dan doe je dat tweede toch met diegene waar je geen condooms hóeft te gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Making out? Making love?
Alle reacties Link kopieren
Dan doe ik blijkbaar niet aan sex. Is het 1 niet gewoon 'een wip maken', ik las laatst dat de gemiddelde vrijpartij, van over de hele wereld gemeten he, 5, ik herhaal 5 minuten duurt! Da's gewoon choppen tot er iets uitkomt. Ik vind dat zaad lozen. Doe ik niet aan. En het andere, dat is eigenlijk wat wij altijd doen. Ik vind er anders niks aan.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:valentinamaria schreef op 27 mei 2016 @ 20:50:

[...]





rooibosthee natuurlijk.Zeg jij nu eens iets zinnigs. Dat kun je zo goed.
quote:Feetje69 schreef op 27 mei 2016 @ 20:57:

@ Amand: als je dat ene niet goed genoeg vindt,dan doe je dat tweede toch met diegene waar je geen condooms hóeft te gebruiken? No shit
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 20:58:

Dan doe ik blijkbaar niet aan sex. Is het 1 niet gewoon 'een wip maken', ik las laatst dat de gemiddelde vrijpartij, van over de hele wereld gemeten he, 5, ik herhaal 5 minuten duurt! Da's gewoon choppen tot er iets uitkomt. Ik vind dat zaad lozen. Doe ik niet aan. En het andere, dat is eigenlijk wat wij altijd doen. Ik vind er anders niks aan.Aaaaaahhhhh wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 27 mei 2016 @ 20:51:

High tea?Ik lig dus echt gestrekt hier nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven