seks en hoe heet dat andere???

27-05-2016 20:45 206 berichten
Dat ene is seks; je trekt je kleren (misschien wel slechts gedeeltelijk) uit en gaat het doen. Voorspel, neuken, orgasme (hopelijk), naspel. Een kus. Zoiets. Je kent het wel.



Dat andere duurt iets langer. Je gaat allebei naar de slaapkamer, trekt je kleren uit en kruipt onder het dekbed. Knuffelen met heel je lijf. Zoenen. Neuken, strelen, praten, lachen. Tussendoor een kopje thee erbij (ook erg handig bij het pijpen, trouwens). Pijpen, zachtjes neuken. Vingers, tongen. Lachen. Glaasje wijn. Weer even erin. Lepeltje-lepeltje. Heel de avond. Geen haast.



Dat ene vind ik dus niet goed genoeg. Dat andere is gewoon niet grappig wanneer je condooms moet gebruiken.



Nou, onder andere dáárom zijn condooms dus kut.
Alle reacties Link kopieren
Wat een werk zeg. Ik rag hem gewoon heen en weer, spuit me leeg en val in slaap.
quote:Amand schreef op 27 mei 2016 @ 20:59:

[...]



No shit Tja...het eist wel een béétje toewijding..
quote:willem1959 schreef op 27 mei 2016 @ 21:04:

Wat een werk zeg. Ik rag hem gewoon heen en weer, spuit me leeg en val in slaap.Oh god!! Wat een heerlijke hork ben je toch!!
quote:Feetje69 schreef op 27 mei 2016 @ 21:06:

[...]





Tja...het eist wel een béétje toewijding.. No shit
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 mei 2016 @ 21:04:

Wat een werk zeg. Ik rag hem gewoon heen en weer, spuit me leeg en val in slaap.
...
Alle reacties Link kopieren
Ach, condooms, gewoon leuk kindjes maken! Ik ga een ovulatie-tester kopen en mijn cyclus in kaart brengen. Ik vind periodieke onthouding wel een goed voorbehoedsmiddel voor mezelf namelijk. Ons maakt het niet uit om een paar dagen over te slaan. Schijnt 94% veilig te zijn, da's toch een mooi cijfer. Ik ben 41 en niet meer zo heel vruchtbaar.



Hee, is dat niks voor je dates, Amand? Ipv rotzooien met rubber, even over een staafje heen piesen graag. Bliep! O, okee, je bent niet vruchtbaar.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Je moet plassen, dat is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 mei 2016 @ 21:04:

Wat een werk zeg. Ik rag hem gewoon heen en weer, spuit me leeg en val in slaap.Heb je iemand om hem in te raggen dan? Geloof het niet zo. De stofzuiger maakt het niks uit wat je doet he, dat weet je?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 21:11:

Ach, condooms, gewoon leuk kindjes maken! Ik ga een ovulatie-tester kopen en mijn cyclus in kaart brengen. Ik vind periodieke onthouding wel een goed voorbehoedsmiddel voor mezelf namelijk. Ons maakt het niet uit om een paar dagen over te slaan. Schijnt 94% veilig te zijn, da's toch een mooi cijfer. Ik ben 41 en niet meer zo heel vruchtbaar.



Hee, is dat niks voor je dates, Amand? Ipv rotzooien met rubber, even over een staafje heen piesen graag. Bliep! O, okee, je bent niet vruchtbaar.





Jullie doen het toch ook al niet zo vaak ? In dat andere topic heb je het over je gebrek aan libido.

Maar alsssss je het doet dan graag een avonddurende sessie ? Terwijl je seks eigenlijk zwaar overrated vindt ?



Hoe weet je dat je niet meer zo heel vruchtbaar bent ? Vanwege je leeftijd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 27 mei 2016 @ 20:51:

High tea?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Excusez-le-mot maar nondeknetter wat een gewinkel. Theetje, wijntje, kaasje (schimmel, schimmelvrij, zacht, hard) stokbroodje, en dat tussen de bedrijven door.

Een avondvullend programma voor de niet of stiekem gesettelde man/vrouw met afkeer van comdommi. Ik weet niet hoe je in het leven staat en hoe veranderlijk het weer is bij jou, maar misschien gewoon even alle soa's uit laten sluiten en dat van elke (volgende) partner dan ook maar op je allerliefst "vragen te (laten) doen". En een knipje laten uitvoeren door de uroloog.

Of gewoon heel saai settelen. En etters van nageslacht produceren. Maar dan vervalt het knip(oog-)je vanzelfsprekend.
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 21:11:

Ach, condooms, gewoon leuk kindjes maken! Ik ga een ovulatie-tester kopen en mijn cyclus in kaart brengen. Ik vind periodieke onthouding wel een goed voorbehoedsmiddel voor mezelf namelijk. Ons maakt het niet uit om een paar dagen over te slaan. Schijnt 94% veilig te zijn, da's toch een mooi cijfer. Ik ben 41 en niet meer zo heel vruchtbaar.



Hee, is dat niks voor je dates, Amand? Ipv rotzooien met rubber, even over een staafje heen piesen graag. Bliep! O, okee, je bent niet vruchtbaar. Ik ben gesteriliseerd hoor. Leek me beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het omdenken, Amand. Dat eerste is een vluggertje en dat tweede is seks. Probleem opgelost.
Omdenken. Ja. Daar moest ik nog een boek over gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat wil je nou met die thee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 27 mei 2016 @ 21:19:

Ik zou het omdenken, Amand. Dat eerste is een vluggertje en dat tweede is seks. Probleem opgelost.Hoezo een topic om zeep helpen...
quote:Oranjexxx schreef op 27 mei 2016 @ 21:23:

Maar wat wil je nou met die thee?Nou, ik niks. Maar zo'n heerlijk warm mondje om de paarsgepunte lans stelt de eigenaar ervan echt zeer op prijs.
quote:Amand schreef op 27 mei 2016 @ 21:20:

Omdenken. Ja. Daar moest ik nog een boek over gaan lezen.No shit. .
Alle reacties Link kopieren
TO pijpt regelmatig ? Met een kopje thee ?



Ik krijg opeens een heel ander beeld van Amand.
Niet geschoten is altijd mis
Weet je wat nou zo verontrustend is? Dat ik Willems scenario aantrekkelijker vind.
quote:orkenflow schreef op 27 mei 2016 @ 21:38:

Weet je wat nou zo verontrustend is? Dat ik Willems scenario aantrekkelijker vind.Plus je houdt nog tijd over voor een high tea...
quote:orkenflow schreef op 27 mei 2016 @ 21:38:

Weet je wat nou zo verontrustend is? Dat ik Willems scenario aantrekkelijker vind.Verontrustend is? Voor wie? Voor Willem en 2 gelijkgezinden niet hoor.
quote:Feetje69 schreef op 27 mei 2016 @ 21:41:

[...]





Plus je houdt nog tijd over voor een high tea... Zeg lieverd, ik probeer het hier te hebben over mijn voorkeuren. Laat me, alsjeblieft
quote:Feetje69 schreef op 27 mei 2016 @ 21:41:

[...]





Plus je houdt nog tijd over voor een high tea... Dat was ongeveer mijn idee. Hij slaapt, kan ik mooi die fles wijn leeg tetteren. Ik bedoel thee.
Ik twijfel nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven