seks en hoe heet dat andere???

27-05-2016 20:45 206 berichten
Dat ene is seks; je trekt je kleren (misschien wel slechts gedeeltelijk) uit en gaat het doen. Voorspel, neuken, orgasme (hopelijk), naspel. Een kus. Zoiets. Je kent het wel.



Dat andere duurt iets langer. Je gaat allebei naar de slaapkamer, trekt je kleren uit en kruipt onder het dekbed. Knuffelen met heel je lijf. Zoenen. Neuken, strelen, praten, lachen. Tussendoor een kopje thee erbij (ook erg handig bij het pijpen, trouwens). Pijpen, zachtjes neuken. Vingers, tongen. Lachen. Glaasje wijn. Weer even erin. Lepeltje-lepeltje. Heel de avond. Geen haast.



Dat ene vind ik dus niet goed genoeg. Dat andere is gewoon niet grappig wanneer je condooms moet gebruiken.



Nou, onder andere dáárom zijn condooms dus kut.
quote:tattou schreef op 27 mei 2016 @ 23:51:

[...]





Helemaal niet onnodig, openbaar forum toch zoals ze altijd zeggen hier. Net zo fijn als gezeur over wel of geen condoom. Dat jij er geen voorstander van bent dat weet het hele forum nu wel. Wat was de vraag nou precies want die heb ik nog niet voorbij zien komen.Tjee wat ben jij negatief zeg. Ik ben blij dat ik beter in m'n vel zit vanavond.
quote:Amand schreef op 27 mei 2016 @ 23:56:

[...]



Tjee wat ben jij negatief zeg. Ik ben blij dat ik beter in m'n vel zit vanavond.



Ik zit goed in mijn vel, merci

Sorry dat ik de vraag in de OP nog steeds niet duidelijk voor me zie. Leg die dan eens beter uit want dat vraag ik al een paar keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 mei 2016 @ 23:25:

Ik denk dat het ene scharrelen met een scharrel is en het andere de liefde bedrijven in een relatie met de persoon waarvan je houdt is. Nou nee hoor. In mijn relatie met de persoon waarvan ik houd heb ik niet altijd tijd om hele avonden in bed door te brengen, dus we hebben (gelukkig) ook regelmatig 'snelle seks'.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 28 mei 2016 @ 00:03:Sorry dat ik de vraag in de OP nog steeds niet duidelijk voor me zie. Leg die dan eens beter uit want dat vraag ik al een paar keer.De vraag is toch hoe dat andere heet? En daar is allang antwoord op gegeven. Seks.
quote:prik schreef op 28 mei 2016 @ 00:16:

[...]



De vraag is toch hoe dat andere heet? En daar is allang antwoord op gegeven. Seks.Dat eerste heet toch ook seks volgens de OP?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 27 mei 2016 @ 23:19:

Sorry sapsorrow, ik reageerde teveel uit emotie en begrijp nu beter wat je bedoelde. Had het anders opgevat. Je laatste post raakt me nog veel meer, precies wat ik nodig had denk ik. Dank daarvoor!



Geen geklaag meer dus. Slotje dan maar?







Tatou, zuigen is echt een hobby van je he? Meestal na middernacht begint het. Ik vraag me echt af of je dan een glaasje drinkt en gewoon een nare, onvriendelijke dronk hebt. Doe je dat nou ook irl in de kroeg. O wacht, daar ben je waarschijnlijk uitgezet. Doe es lief!



Prince is trouwens erg geil en toch niet echt n*kbaar. Weet je wel hoe lang hij was? Was bij mij heeeeeerlijke okselsex geworden.



Ow doet me denken aan een verhaal. Heel lang geleden, als mensen een nieuwe man als hun schoonzoon in de familie moesten gaan accepteren, voerden ze die gewoon dronken. En als hij een vriendelijke dronk had, was hij goedgekeurd. Als hij vervelend werd, dumpen in het kanaal! Wat een goeie selectie-methode eigenlijk. Sorry, off-topic.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Dus het verschil is wel of geen condoom? Dat gezeur weer?
Alle reacties Link kopieren
Tattou, HET VALT NIET AAN JOU UIT TE LEGGEN. Ahum, sorry. Maar je doet het er gewoon om, om het zuigen zelf. Daarom blijf je maar vragen. Passief-agressief vind ik dat.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Nou, Sap, ik vind jou de laatste tijd ook behoorlijk aanvallend en veroordelend, hoor. Actief agressief?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 mei 2016 @ 00:25:

Nou, Sap, ik vind jou de laatste tijd ook behoorlijk aanvallend en veroordelend, hoor. Actief agressief?

+1

Ik vind helemaal niet dat tattou zuigt.
Een vraag stellen mag niet meer? Ik snapte serieus de vraagstelling in de OP niet. Dat mag niet?
quote:willem1959 schreef op 27 mei 2016 @ 21:04:

Wat een werk zeg. Ik rag hem gewoon heen en weer, spuit me leeg en val in slaap. Oh maak me gek!
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 22:59:

[...]





Vrije vertaling, hoe noem je sex, als je er meer tijd in steekt dan een minuut of tien om de geiligheid te blussen. Eigenlijk dus het verschil tussen een vluggertje, waarvan ik denk dat het het voorgerecht, hoofdmenu en toetje in 1 is van de meeste mensen in Nederland, en een sex-avond, waarbij je de tijd neemt, er lekker wat bij eet en drinkt, naakt door de kamer danst enzo.



Sex met fratsen tov een wip. Zoiets. Ik ben erg voor geen wippen maken, zo gevoelloos en saai vind ik dat. Er moet wel een beetje passie bij komen kijken en na 10 minuten, begin ik net een beetje warm te worden.Er is niks mis met een geile gevoelloze wip.
Alle reacties Link kopieren
Dat ene is seks; je trekt je kleren (misschien wel slechts gedeeltelijk) uit en gaat het doen. Voorspel, neuken, orgasme (hopelijk), naspel. Een kus. Zoiets. Je kent het wel.



Dat andere duurt iets langer. Je gaat allebei naar de slaapkamer, trekt je kleren uit en kruipt onder het dekbed. Knuffelen met heel je lijf.



Het is gewoon allebei seks. Het ene een vluggertje het andere een vrijpartij.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 28 mei 2016 @ 00:54[/message]:

[...]

Er is niks mis met een geile gevoelloze wip.kan ook hartstikke passioneel zijn, zo,n vluggertje.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 27 mei 2016 @ 21:24:

[...]





Hoezo een topic om zeep helpen...Tja, ik wilde vroeg naar bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 27 mei 2016 @ 21:48:

Dus we bestellen: 1x de Willem ( als voorgerecht) en 1 x de Amand ( hoofdgerecht) maar dan tóch met condoom..



En 2 flesjes rood als toetje...



Moet lukken denk ik...Goed voorstel!
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 mei 2016 @ 21:04:

Wat een werk zeg. Ik rag hem gewoon heen en weer, spuit me leeg en val in slaap.Lekker. Ik voel me graag een beetje gebruikt in bed
Alle reacties Link kopieren
Ben niet voor langerekte knuffelseks, maar condooms zijn inderdaad kut ja....

Een monogame relatie heeft dan toch voordelen
quote:Oranjexxx schreef op 28 mei 2016 @ 07:45:

[...]





Goed voorstel!Ja hallo, hebben we zelf ook nog een stem?
Alle reacties Link kopieren
Nee



Van al dat ge ouwehoer krijg ik me toch een zin
Nou, doe er dan iets aan stel ik voor.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik al mee bezig :-)
Oh, goed bezig dan!
Alle reacties Link kopieren
Dat noemt men voorspel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven