Seks in 2017

04-01-2017 16:31 167 berichten
Wie heeft er zichzelf meer of betere seks gewenst voor 2017? Voornemens om meer de liefde te bedrijven vervullen ineens ook dat meer gaan bewegen, minder stress en meer genieten van het leven (meestal toch). Koppels hebben gemiddeld meerdere keren per week seks, maar wie heeft als single op dag 4 al bedsport gehad? Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg momenteel genoeg seks maar ik kijk uit naar de zomer, mijn meisje die tropisch bloed heeft wil in de winter helaas niet buiten seksen.

Ik heb nog zat ideeën dus hopelijk word dit een goed seksjaar voor me
ladi-dadi fucking everybody..
quote:dennishoudvankim schreef op 04 januari 2017 @ 16:36:

Ik krijg momenteel genoeg seks maar ik kijk uit naar de zomer, mijn meisje die tropisch bloed heeft wil in de winter helaas niet buiten seksen.

Ik heb nog zat ideeën dus hopelijk word dit een goed seksjaar voor meIk hoop voor je dat je nooit zonder ideeën komt te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zat fantasietjes die zij graag voor mij waarmaakt. Heb er al een paar uit mogen leven op haar dus ik verwacht dat het dit jaar nog beter wordt.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Nog geen seks gehad op dag 4 van dit jaar. Tot voor kort had ik een friend with benefits maar dat is nu dus over
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een single die nog helemaal droog staat, en ik zie het er ook niet van komen.

Ik heb volgens mij al een wereldrecord geen seks gevestigd

Maar heb goede hoop voor het nieuwe jaar
tis goed bedoeld


Tussen de berichten in, krijg ik op m'n telefoon de reclame: Knallen in de sneeuw te zien.

Dat roept dan opeens hele andere beelden op!
Alle reacties Link kopieren
Single, jammer genoeg nog geen seks gehad dit jaar. Maar ik vermoed dat het binnen dit en een paar weken wel kan gebeuren
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 04 januari 2017 @ 17:01:



Tussen de berichten in, krijg ik op m'n telefoon de reclame: Knallen in de sneeuw te zien.

Dat roept dan opeens hele andere beelden op!
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand als voornemen hebben minder en slechtere seks te willen in 2017?
quote:mrorange schreef op 04 januari 2017 @ 17:24:

Zou iemand als voornemen hebben minder en slechtere seks te willen in 2017?Ik lees hier vaak genoeg op het forum dat er mensen zijn met een heel laag libido en de keren dat ze seks hebben ze dat doen voor hun partner dus er zijn zeker genoeg mensen die liever minder of geen seks willen in 2017 en de jaren erna.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobelenobody schreef op 04 januari 2017 @ 17:00:

Hier ook een single die nog helemaal droog staat, en ik zie het er ook niet van komen.

Ik heb volgens mij al een wereldrecord geen seks gevestigd

Maar heb goede hoop voor het nieuwe jaar

Treur niet!

25 jaar wordt heel moeilijk te verbreken...



(nvdr: dit stukje zelfspot heeft enkel als doel jou een beetje op te beuren )
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop in 2017 eindelijk eens van mijn overschot aan panda punten af te komen
Alle reacties Link kopieren
Ik wens mezelf nog meer dates toe met dominante vrouwen. Ik laat me graag vastbinden en mijn pik gebruiken voor spelletjes met controle en vernedering. In 2017 mag de grens weer iets worden opgerekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik als single heb gisteren heerlijk het nieuwe jaar ingeluid met een heerlijke beurt dus
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Alles nog rustig hier, ben ook niet opzoek naar de eerste de beste!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrorange schreef op 04 januari 2017 @ 17:24:

Zou iemand als voornemen hebben minder en slechtere seks te willen in 2017?Mijn man heeft zich voorgenomen de komende 6 maanden geen seks met mij te hebben ivm het schatje in mn buik. Ik hoop hem nog van gedachten te kunnen veranderen, anders worden het een lange zes maanden!
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
quote:groenogig_monster schreef op 04 januari 2017 @ 17:47:

[...]





Mijn man heeft zich voorgenomen de komende 6 maanden geen seks met mij te hebben ivm het schatje in mn buik. Ik hoop hem nog van gedachten te kunnen veranderen, anders worden het een lange zes maanden! Daar zit ik nu ook hard aan te denken. Elke keer als ik haar prik begint ze te bloeden als een rund. Dan is m'n zin meteen weg. Augustus is ze uitgerekend.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook niet fijn Dennis. Augustus duurt nog lang, sterkte!
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Ja hopelijk worden we wat zelfverzekerder als zij langer zwanger is. Krijg hier echt de zenuwen van.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
@Charles_Gentle28 Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.



Dat lijkt mij helemaal een perfect idee. Vrijheid, blijheid en geilheid ????
Alle reacties Link kopieren
@Charles_Gentle28 Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.



Dat lijkt mij helemaal een perfect idee. Vrijheid, blijheid en geilheid
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het minderen. Lang verhaal kort, ben er zeker meer van aan het genieten.
Ik ben single en heb dit jaar nog geen seks gehad. Ook niet perse opzoek
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eergister heerlijk gesext.

Ruim 10 jaar een relatie en nog gemiddeld zo'n 4x per week sex.

Maar met 2 kinderen en vaak druk met werk is het helaas wat minder geworden.



Misschien moet dat mijn nieuwe voornemen worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven