Seks in 2017

04-01-2017 16:31 167 berichten
Wie heeft er zichzelf meer of betere seks gewenst voor 2017? Voornemens om meer de liefde te bedrijven vervullen ineens ook dat meer gaan bewegen, minder stress en meer genieten van het leven (meestal toch). Koppels hebben gemiddeld meerdere keren per week seks, maar wie heeft als single op dag 4 al bedsport gehad? Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je nog geen seks hebt gehad mag je mee blijven schrijven, kijken wie er overblijft
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Nog geen sex gehad in 2017, zondag zien we elkaar voor het eerst dit jaar......
Single en nog geen seks gehad.

Mijn goede voornemen voor 2017 en daarna is dan ook: Alleen seks als ik ECHT verliefd ben.

Dus wellicht hou ik het zo wel vol tot en met 31 december
Fijn voor zij die 2017 al ingezet hebben met seks!

Als single, zelf helaas ook nog geen seks gehad. Toch nog enkele gelijkgezinden te vinden hier :-)

Het nieuwe jaar inzetten met een nieuwe friends-with-benefits zou wel het perfecte geschenk zijn...
Alle reacties Link kopieren
Bijna gescheiden; woon sinds 2 dagen in mijn nieuwe appartement.. Tijd om een lover te zoeken!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Charles.. Een friend with benefits gezocht..
quote:Charlotte717 schreef op 04 januari 2017 @ 17:02:

Single, jammer genoeg nog geen seks gehad dit jaar. Maar ik vermoed dat het binnen dit en een paar weken wel kan gebeuren



Oh, wat leuks gepland dan, Charlotte?

We zullen het match-making ook wat tijd geven... al houd ik het liefst op januari haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobelenobody schreef op 04 januari 2017 @ 19:20:

Zolang je nog geen seks hebt gehad mag je mee blijven schrijven, kijken wie er overblijft Vandaag mag het nog. Vanaf morgen zal ik dit topic mijden als een enge ziekte
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 januari 2017 @ 18:00:

[...]



Vandaag mag het nog. Vanaf morgen zal ik dit topic mijden als een enge ziekte Grote plannen dus, ben je al met het voorspel begonnen
tis goed bedoeld
Ik mag nog meeschrijven



Maar wel de vraag aan jou...wil jij nu meer seks of betere seks?



Ennuhhh voor mannen is seks toch altijd ontspannend en de dames moeten ontspannen zijn...toch?

Jij moet ze dus wel eerst even in de watten leggen Charles en dan komt de rest vanzelluf
Ik heb ook nog geen seks gehad, daar komt voorlopig ook nog geen verandering vermoed ik
Alle reacties Link kopieren
quote:JonasV91 schreef op 04 januari 2017 @ 17:30:

[...]



Treur niet!

25 jaar wordt heel moeilijk te verbreken...



(nvdr: dit stukje zelfspot heeft enkel als doel jou een beetje op te beuren )
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobelenobody schreef op 05 januari 2017 @ 18:40:

[...]





Grote plannen dus, ben je al met het voorspel begonnen Mijn hele leven is eigenlijk één groot voorspel!
...
'betere sex' Wat versta je onder 'betere' sex? Bestaat er zoiets als slechte sex dan?
quote:pantoffel81 schreef op 05 januari 2017 @ 19:47:

'betere sex' Wat versta je onder 'betere' sex? Bestaat er zoiets als slechte sex dan?O ja hoor er bestaat zeker wel slechte seks
quote:aife schreef op 05 januari 2017 @ 19:51:

[...]





O ja hoor er bestaat zeker wel slechte seksMaar dat heb je toch mede zelf in de hand? Betere sex gaat toch hand in hand met een minnaar waarmee veel chemie is?
quote:pantoffel81 schreef op 05 januari 2017 @ 19:52:

[...]





Maar dat heb je toch mede zelf in de hand?Niet als je bedpartner er een eigen plan op na houd en geen rekening met je houd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 januari 2017 @ 19:44:

[...]



Mijn hele leven is eigenlijk één groot voorspel! Dan ben ik wel nieuwsgierig hoe je volgende leven er uit ziet
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Still collecting panda points... Als het airmiles waren kon ik heel lang en heel ver op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Heel 2016 geen sex gehad. Ik ben bijna vergeten hoe het voelt... Helaas vrijgezel,ik begin het wel te missen..
Alle reacties Link kopieren
Hmmn hier nog steeds aan het bijkomen. Voor het eerst met een dame die ik ken van vroeger de combinatie mdma en kamagra geprobeerd, niet normaal en te extreem om te beschrijven maar zeker voor herhaling vatbaar...ooit!!

2017 kon wat dat betreft niet beter beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Ja gewenst voor dit jaar.. Moet lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein853 schreef op 06 januari 2017 @ 21:55:

Ja gewenst voor dit jaar.. Moet lukken!Ik wilde het net zeggen... áls het maar weer gebeurd, dat is hier nl al heel wat !!
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Sex.... ja dit jaar graag ...

Alweer weer wat jaartjes getrouwd ...+10... maar sex... wat is dat ook al weer?
Heb al goeie sex gehad,voor mij alleen in het weekend doordeweeks moet ik mezelf pijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven