Seks in 2017

04-01-2017 16:31 167 berichten
Wie heeft er zichzelf meer of betere seks gewenst voor 2017? Voornemens om meer de liefde te bedrijven vervullen ineens ook dat meer gaan bewegen, minder stress en meer genieten van het leven (meestal toch). Koppels hebben gemiddeld meerdere keren per week seks, maar wie heeft als single op dag 4 al bedsport gehad? Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.
Alle reacties Link kopieren
...dat lichamelijke komt wel als de klik er is...zal in supermarkt vandaag mezelf maar eens extra vrouwvriendelijk opstellen
Bimzarellio...what else
quote:Knuffel001 schreef op 04 januari 2017 @ 18:23:

@Charles_Gentle28 Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.



Dat lijkt mij helemaal een perfect idee. Vrijheid, blijheid en geilheid Dank je, Knuffel! Klinkt misschien wat hippie, maar het geeft voor velen een erg goed gevoel. Zoiets al mogen ervaren of plannen in die richting dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit al eens mogen ervaren. In het begin waren we gewoon vrienden. Allebei in een relatie - uit een relatie / knipperlicht relatie. We konden ons hart luchten bij elkaar en op een zeker moment kwam de vraagstelling "waarom is seks eigenlijk gebonden aan een relatie met alles erop en eraan?". Je kan toch ook seks hebben met een goede vriend waar je fysiek een aantrekkingskracht bij hebt. Voor de buitenwereld waren wij gewoon vrienden, maar wij wisten wel beter.

Het was een heerlijke tijd, als ik zin in seks had hoefde ik niet op zoek te gaan naar een ONS. Ik wist wat ik aan die persoon had. We waren altijd blij om elkaar te zien en zeer regelmatig was er die heerlijke geilheid met z'n tweeën.



Het klinkt misschien hippie achtig (en niet iedereen zal het er mee eens zijn) wat je zegt seks als happy therapie en no strings attached, maar er zullen altijd wel een paar gelijkgestemden zijn die er net zo over denken als wij.



Als ik de kans opnieuw zou krijgen, dan pak ik het weer met beide handen aan.
Leuk dat je zo'n intiem verhaal wil delen, Knuffel! Uiteindelijk voelt het erg goed iemand te vertrouwen waarmee je ook in bed spannende dingen kan doen zonder verantwoording aan iemand. Ik heb het zelf nog niet ervaren, maar kan me inbeelden dat het een erg comfortabele situatie is, zeker voor singles. Een ONS geeft vaak zo'n totaal verkeerde indruk en hou er niet van. Er wordt precies verondersteld dat sowieso maar bij één keer blijft, je hoort nul contact meer op te nemen...



Ja, ik zou de kans ook met beide handen grijpen voor een wild seksvriendinnetje
Alle reacties Link kopieren
Friends with benefits! Heb ik ook gehad en daar ben ik helemaal voor haha
Alle reacties Link kopieren
Lees wel eens mee bij item minaars. Één van hen zijn lijkt me wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al blij dat we pas vanaf 1 januari beginnen te tellen ;)
The first principle is that you must not fool yourself and you are the easiest person to fool. [R. Feynman]
Alle reacties Link kopieren
quote:MyTalent78 schreef op 11 januari 2017 @ 18:38:

Lees wel eens mee bij item minaars. Één van hen zijn lijkt me wel wat.Wees een vent en zeg dan wie.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel eigenlijk dat ik na meer dan 20 jaar met de zelfde vrouw ik wel eens in de rol van minnaar zou willen kruipen. Ik had nog niemand specifiek op de korrel.
quote:MyTalent78 schreef op 12 januari 2017 @ 07:03:

Ik bedoel eigenlijk dat ik na meer dan 20 jaar met de zelfde vrouw ik wel eens in de rol van minnaar zou willen kruipen. Ik had nog niemand specifiek op de korrel.Weet je vrouw dit al?
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 12 januari 2017 @ 08:42:

[...]





Weet je vrouw dit al?

Was ook mijn gedacht



Misschien eerst even polsen wat zij over jullie seksleven denkt.

Misschien wordt het dan we fun for two or more...
Alle reacties Link kopieren
Ze weet dat niet en ik heb genoeg redenen om dat zo te laten....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kralenketting83 schreef op 12 januari 2017 @ 05:05:

[...]





Wees een vent en zeg dan wie.
Dit is mijn motto
quote:MyTalent78 schreef op 12 januari 2017 @ 07:03:

Ik bedoel eigenlijk dat ik na meer dan 20 jaar met de zelfde vrouw ik wel eens in de rol van minnaar zou willen kruipen. Ik had nog niemand specifiek op de korrel.



Spannend!

Ik denk dat je vrouw er misschien ook wel zo over denkt...als je het met haar bespreekt kan zij ook leuke avontuurtjes plannen.

Of...mag jij wel maar zij niet? Hoor ik ook dikwijls nl.
quote:MyTalent78 schreef op 12 januari 2017 @ 09:37:

Ze weet dat niet en ik heb genoeg redenen om dat zo te laten....Zo fijn dat mannen altijd denken te weten wat de ander denkt/vindt/voelt...als je ballen hebt trek je je mond open!
Alle reacties Link kopieren
@Heren die geen seks meer hebben (het zijn er nogal wat zo te lezen), hoe komt dat? Praten jullie erover met elkaar, hebben jullie wel eens overwogen om het buiten de deur te piesen.



Mag hier eigenlijk niet meer meeschrijven maar ik ben nieuwsgierig
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, wel overwogen. Niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, lekker kort.
...
(ik mag ook niet meer meeschrijven, maar ben nu eenmaal eigenwijs )



Waarom heb je het niet gedaan MyTalent?

Wat is je angst?
Alle reacties Link kopieren
De angst is denk ik, is het het wel waard. Van de ene kant heel erg nieuwsgierig en op zoek naar dat wat thuis niet is. Van de andere kant zijn is er thuis veel wat ik niet wil verliezen. Veel twijfel dus...
Alle reacties Link kopieren
quote:MyTalent78 schreef op 12 januari 2017 @ 13:23:

De angst is denk ik, is het het wel waard. Van de ene kant heel erg nieuwsgierig en op zoek naar dat wat thuis niet is. Van de andere kant zijn is er thuis veel wat ik niet wil verliezen. Veel twijfel dus...



Je zegt het precies goed !!

Aan de ene kant stiknieuwsgierig hoe sex met een ander zou zijn (verder dan wat zoenen en voelen met een ander ben ik nooit gegaan), aan de andere kant ook doodsbenauwd dat het zou uitkomen.

Na de daad met een ander zou ik waarschijnlijk met een grijns rondlopen die thuis alle alarmbellen zou doen rinkelen, dus we houden ons in.



Het gebrek aan sex thuis bespreekbaar maken... ? Tja, als dat toch eens zou kunnen... zij ziet niet echt een probleem, maar klapt wel dicht als ik het ter sprake breng.

Vervolgens doet ze een paar weken weer 'flink' haar best, om vervolgens weer in hetzelfde patroon te vervallen.. ik heb het maar opgegeven
One life, live it !
quote:MyTalent78 schreef op 12 januari 2017 @ 13:23:

De angst is denk ik, is het het wel waard. Van de ene kant heel erg nieuwsgierig en op zoek naar dat wat thuis niet is. Van de andere kant zijn is er thuis veel wat ik niet wil verliezen. Veel twijfel dus...



Angst is de slechtste routevoorspeller die er is.



Volgens mij kun je met eerlijk zijn over je gevoelens alleen maar in een win win situatie terechtkomen.

Vreemdgaan kost je misschien je huwelijk, jezelf blijven killen met deze gedachte en twijfels kost bakken energie...



Als je het enkel brengt met ' ik mis bij jou iets en wil een minnares' dan ben je natuurlijk gewoon een lul.

Maar als jij open en bloot je gevoelens op tafel gooit en dat zonder verwijten richting haar kan, dan kan er weleens iets heel moois uitkomen.

Hou het bij jezelf...ik ben onrustig...ik heb het gevoel dat ik iets mis...ik zou wel graag iets meer spanning willen...ik ben benieuwd hoe jij ons seksleven ziet (en laat haar dan praten zonder in de reden te vallen)...en verwacht niet direct een antwoord, geef haar de tijd die ze nodig is, jij hebt immers jouw tijd al gehad en loopt er al lang mee rond...

Een gesprek kan echt heel erg veel opleveren, meer dan dat jij denkt. Maar als je je mond houdt en 'gewoon' maar een minnaar gaat worden...dan ben je voor mij een lul eerste klas en verdiend je vrouw beter!

Pak dan ook gewoon je koffer en ga daten nadat je haar hebt verlaten.



Draai het eens om...stel dat jouw vrouw zou doen wat jij graag wilt nu, hoe zou jij dan reageren/handelen?
anoniem_306545 wijzigde dit bericht op 12-01-2017 14:11
Reden: nog iets..
% gewijzigd
quote:al_bundy schreef op 12 januari 2017 @ 14:00:

[...]





Je zegt het precies goed !!

Aan de ene kant stiknieuwsgierig hoe sex met een ander zou zijn (verder dan wat zoenen en voelen met een ander ben ik nooit gegaan), aan de andere kant ook doodsbenauwd dat het zou uitkomen.

Na de daad met een ander zou ik waarschijnlijk met een grijns rondlopen die thuis alle alarmbellen zou doen rinkelen, dus we houden ons in.



Het gebrek aan sex thuis bespreekbaar maken... ? Tja, als dat toch eens zou kunnen... zij ziet niet echt een probleem, maar klapt wel dicht als ik het ter sprake breng.

Vervolgens doet ze een paar weken weer 'flink' haar best, om vervolgens weer in hetzelfde patroon te vervallen.. ik heb het maar opgegeven



Wel jammer dat de gesprekken niets opleveren...zou het kunnen zijn dat zij niet ontspannen is?

Mannen vrijen om te ontspannen en vrouwen kunnen alleen maar vrijen als ze ontspannen zijn...als je dat regeltje eens projecteert op jullie relatie, zit daar dan iets van herkenning in?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt toch iets gecompliceerder.... Maar we raken behoorlijk off topic. We gaan zien wat 2017 brengt.
Alle reacties Link kopieren
quote:GirlPowerrrrr schreef op 12 januari 2017 @ 14:09:

[...]Als je het enkel brengt met ' ik mis bij jou iets en wil een minnares' dan ben je natuurlijk gewoon een lul.



Nee, dan vind jij hem een lul.

Hoe kan jij een relatie beoordelen vanaf een scherm en een evt uitkomst alvast beoordelen? Staat je niet netjes.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven