Seks in 2017

04-01-2017 16:31 167 berichten
Wie heeft er zichzelf meer of betere seks gewenst voor 2017? Voornemens om meer de liefde te bedrijven vervullen ineens ook dat meer gaan bewegen, minder stress en meer genieten van het leven (meestal toch). Koppels hebben gemiddeld meerdere keren per week seks, maar wie heeft als single op dag 4 al bedsport gehad? Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.
Klopt Rooss, dan vind ik hem een lul.

Ik kan enkel vertellen wat ik ervan zou vinden...nou dit dus.

Jij denkt er waarschijnlijk heel anders over en dat kan prima naast elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Deze mening deelde ik ook als je me dat begin 2016 gevraagd had. Ik heb kansen gehad maar vond het iets exclusief voor haar en mij. Echter bleek het voor haar toch anders.



Dat heeft mijn mening veranderd. Niet dat ik haar wil aandoen wat zij deed maar exclusief is het niet meer. En dat heeft mijn nieuwsgierigheid geprikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ze gedaan dan ?

Is ze vreemd gegaan ? Of negeert ze jouw behoefte aan seks en intimiteit ?
Alle reacties Link kopieren
Dat eerste.
Alle reacties Link kopieren
Weet je waarom ze vreemd gegaan is ? Hebben jullie daarover gesproken ?



Ieder huwelijk / relatie heeft zijn ups & downs.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar is over gesproken. Het klopt dat dit een down periode was.
Poeh heftig MyTalent78!

Tja wat ik in zo'n geval zou doen weet ik ook niet...mijn eerste gedachte is dan wel 'als zij heeft geproefd, wil ik ook proeven'

Maar of ik dat ook echt zou doen? Moeilijk en lastig hoor.



Ik kan me er lastig in verplaatsen voel ik...gelukkig maar natuurlijk.

Hetgeen wat je deelt is natuurlijk ook veel te weinig om echt met je mee te kunnen denken of sparren...ik laat het er dan ook maar bij.

Mocht je er wel over willen sparren dan hoor ik het wel. Er zijn hier op het forum voldoende mensen die zich in jouw situatie kunnen plaatsen helaas...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je leuke reactie. Ik denk dat ik uiteindelijk er toch niet voor zou kiezen. Zo zit ik niet in elkaar.... denk ik. Voorlopig houden we het maar bij de gedachte aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nu waarom je zo bent gaan denken, het is denk ik een logische reactie van je.

Goed van je dat je het voorlopig bij een gedachte houdt.

Ik weet wel dat als er in de relatie een periode komt dat er geen seks en intimiteit meer is, dan gaat de gedachte om dan toch maar een minnaar te worden heel heftig naar voren komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat gewoon tegen mijn partner zeggen trouwens, prima dat jij mij niet meer ziet staan, ik ga elders neuken, aju. Want ja, ik vind dat ik recht heb op een bevredigend seksleven, zoals hij recht heeft op zijn seksloosheid. Hij heeft dat niet te beslissen voor mij.



Maar goed, 2017.

In elk geval net zoveel seks als in 2016, waarschijnlijk iets minder afwisseling qua bedpartners omdat ik nu wel een heeeeeul leuke en spannende bedpartner heb. En verder een beetje trioën, kwartetten, cluppen en bdsm'men. Heel gewoon doodgewoon dus.
...
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal wat je zegt knuffel, en als je dan de ervaringen van anderen leest wordt die twijfel niet minder.
vnfgj
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:15
98.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 januari 2017 @ 18:48:

Ik zou dat gewoon tegen mijn partner zeggen trouwens, prima dat jij mij niet meer ziet staan, ik ga elders neuken, aju. Want ja, ik vind dat ik recht heb op een bevredigend seksleven, zoals hij recht heeft op zijn seksloosheid. Hij heeft dat niet te beslissen voor mij.



Oefff, dit is wel heel duidelijk zeg !

Misschien moet ik dat hier thuis ook maar eens gaan uitspreken... (hij=zij / zijn=haar)
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
quote:al_bundy schreef op 14 januari 2017 @ 10:11:

[...]





Oefff, dit is wel heel duidelijk zeg !

Misschien moet ik dat hier thuis ook maar eens gaan uitspreken... (hij=zij / zijn=haar)

Jep. Duidelijk is my middlename.

Natuurlijk heeft zo'n uitspraak consequenties en die heb je ook te dragen als je dit uitspreekt. Ik zou dit ook eerder op tafel gooien om een écht gesprek over seksgemis te forceren dan meteen een profiel aan te maken op second love. Just a wake up call zeg maar in eerste instantie dan.

Onderneemt mijn partner geen actie dan gaat dat profieltje er komen.
...
Ik ben het eigenlijk wel met Rooss eens.

Ik vind seks in een relatie één van de belangrijkste ingrediënten.

Ik zou ook dezelfde volgorde pakken, eerst gesprek en daarna actie.



Ik ben blij dat ik dit nooit heb gehad binnen mijn eigen relatie, het lijkt mij echt een erg moeilijk situatie.
Alle reacties Link kopieren
Ex en ik hebben een jaar geen seks gehad, om en rond de geboorte van oudste. Dat lag aan mij, ik was helemaal heul erg moeder en er was geen ruimte meer voor de minnares in mij. Ik heb dat toentertijd ook besproken om het vóór te zijn zeg maar.

Ik had me nl best kunnen voorstellen dat ex uit onvrede was gaan rondsloeren. Soms is aanval de beste verdediging



Nu zijn we jaren verder, ik heb geen relatie meer en ik heb echt goede seks leren kennen. Dat laat ik me niet zomaar afnemen natuurlijk, de minnares in mij neemt een belangrijke plek in.

Ik verwacht niet dat ik in een volgende lange relatie constant onweer en woelige baren zal ervaren op seksgebied maar ik laat het loeder niet vermoorden. Daarvoor koester ik haar teveel.
...
Wauw Rooss wat stap heb jij gemaakt in een tijd waarin je je een oer-moeder voelde, mooi.

Knap dat je je partner destijds op deze manier kon laten weten wat je voelde en hoe je het zag. Ik denk dat dat winst is.

Een man wil zich graag gehoord voelen, althans dat bemerk ik in mijn relatie.



Begrijp ik goed uit jouw woorden dat je best wel weer een lange relatie weer zou willen hebben maar je daarnaast minaars wilt ontmoeten om het loeder wakker te houden?

Wat maakt dat je dat loeder niet los wilt laten? Spanning? Wisseling van aanbidden/seks?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, dat is niet wat ik bedoel.

Mocht ik er ooit weer voor kiezen een (langere) relatie aan te gaan dan is het mijn streven om het minnaressenbestaan vaarwel te zeggen, eigenlijk vind ik monogamie gewoon een hele mooie samenlevingsvorm.

En binnen die monogame relatie wens ik het loeder wakker te houden. Loeder staat niet voor hoe meer hoe beter, voor mij staat het voor de seksminnende Rooss. En die kan ook springlevend blijven bij één man.

Al zou ik het wel heel fijn vinden als er binnen die relatie plek blijft voor clubbezoek of een keer een trio ofzo.
...
Duidelijk!

Ik denk ook dat dat haalbaar moet zijn in een relatie, helemaal nu je al lekker wat hebt rond geloederd.

Je hebt jezelf, denk ik, kunnen ontplooien en ontdekken op dit gebied en al die verkregen ervaringen brengen je waar je nu staat.



Vanuit mijzelf, aan eerste liefde blijven hangen, was die nieuwsgierigheid groot bij ons beiden en dan is het heel erg fijn dat je samen die stap zet om op ontdekkingstocht te gaan. Dat dat speciaal is weet ik maar al te goed.

Ik bemerk dat ook dit elke keer aan het veranderen is...wij zijn nu op een hele andere manier met ons swing & seksleven bezig dan in de begin periode van ons swingen. Dat ontstaat ook weer door er samen over te praten en al je angsten durven bloot te leggen.



Ik denk zelfs dat er een moment gaat komen dat we stoppen met swingen en dat is prima.
...
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:29
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Daar sluit ik me bij aan!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Girlpowerr!
...
Alle reacties Link kopieren
Was mijn vrouw maar zo "hippie". Zij is ook mijn enige bedpartner. Andersom dus niet. Ze heeft wel aangegeven niet blij te zijn als ik het buiten de deur zou zoeken.
Dus als ik het goed begrijp doet zij het wel buiten de deur maar jij mag dat niet? Hmm, daar zou ik dan toch eens een goed gesprek aan wagen. Dat klinkt niet als een goede balans en zal op den duur niet positief uitwerken op jullie relatie. Waar is ze bang voor? Hoe lang zijn jullie al samen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven