seks in de familie

26-08-2011 10:59 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens seks gehad met een neef of nicht?

Nee, niet de kinderen van je broer of zus, maar met de kinderen van je oom en tante. Dat zijn doorgaans leeftijdgenoten.
Ik heb ooit weleens gezoend met de vriendin van mn broer.

Telt dat ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:ernie63 schreef op 26 augustus 2011 @ 19:02:

[...]





Ik heb een neef die een nicht is....
Alle reacties Link kopieren
Willem, 1959. Ik moet vaak lachen om je TO's of je reacties hier. Puntig en gevat. Een beetje humor hier kan geen kwaad.



Maar bij dit item vroeg ik me af: wat is het verschil tussen seks met je neef of nicht... of seks met je buurvrouw/buurman.. je collega... of een goede vriend of vriendin?



Maakt de bloedrelatie het tot iets bijzonders?
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen allen,



Luckyjane@ ben met je eens wat is het verschil als beide het leuk en lekker vinden en niet wordt opgedrongen.



Waar ik aan moest terug denken tijdens het lezen van deze topic was over een aantal jaren terug. Dat er twee zussen elkaar bij toeval tegen kwamen op de orgie zolder van een club. Dit was een leuke ervaring om de reaktie van beide te horen en zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 27 augustus 2011 @ 02:14:

Willem, 1959. Ik moet vaak lachen om je TO's of je reacties hier. Puntig en gevat. Een beetje humor hier kan geen kwaad.



Maar bij dit item vroeg ik me af: wat is het verschil tussen seks met je neef of nicht... of seks met je buurvrouw/buurman.. je collega... of een goede vriend of vriendin?



Maakt de bloedrelatie het tot iets bijzonders?Ja, ik denk het wel. Dat de bloedrelatie, hoewel de 4e graad, het bijzonder maakt. Bijzonder in de zin dat mensen het al snel raar vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar naar de reacties hier. Het lijkt erop alsof het not done is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meer dan eens gezoend met mijn achterneef.

Zijn opa en mijn opa waren broers.

Maar daar is t bij gebleven.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kende je hem als familielid, of kwam je hem toevallig tegen. Ik bedoel, wist je dat hij jouw achterneef was?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje op regelmatige basis seks gehad met mijn achterneefje toen ik een jaar of 17/18 was. Wist van tevoren dat hij familie was, maar soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan.

Laats samen een bak koffie gedronken en toen kwam dat ter sprake, we hebben het leuk gehad samen, en juist omdat het not done is: dat maakt het nu juist spannend!

Wij hebben er geen spijt van, al zal het tussen ons niet meer gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden, maar nog altijd een goede herinnering. Mijn nicht was 15 en ik 17 toen we tijdens een logeerpartij heerlijk met elkaar hebben gevreeën. We hebben het een paar keer gedaan samen, nooit spijt van gehad. Onze partners weten ervan. Later waren we getuigen bij elkaars huwelijk en zijn nog altijd goed bevriend. Geen dwang, alleen heerlijke nieuwsgierige geilheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:wifra98 schreef op 26 augustus 2011 @ 20:38:



Nee tuurlijk niet.

Incest is incest willem!



In Nederland is het niet gangbaar, maar in veel culturen is een relatie tussen neef/nicht geen uitzondering.



Zelfs in Nederland (voldendam bijvoorbeeld) zijn er genoeg relaties binnen de bloedlijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zeker toch niet doen...
Alle reacties Link kopieren
ik zeg bah... ik weet niet waarom... maar misschien moet je familie gewoon familie laten...
Mijn neef heeft wel eens wat geprobeerd, maar ik wilde niet. Hij is 5 jaar ouder dan ik, en da's veel als je 12 bent...
Alle reacties Link kopieren
Hmm beetje nare bijsmaak krijg ik van jouw post Pimpelmees



En nee ik heb nooit seks gehad met een neef. Met een nicht (als in familielid :P ) zag ik tot dit topic ook niet eens als optie eigk. Heb 2 neven, 1 jaar ouder en 1 jaar jonger die me erg dierbaar zijn, en heb ook wel eens gedacht of ik daar seks mee zou willen maar ik geloof toch van niet, dat lijkt me idd te raar, alsof je seks hebt met je broef zoiets. Een achter achterneef (ofzo), het kleinkind van de zus van mijn oma vind ik wel heel leuk, en als die interesse had getoond had ik me door de familieband niet laten tegen houden, da's zo ver weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog eens zitten denken. Vierde graads. Dat is toch eigenlijk ver weg?
Alle reacties Link kopieren
Dit topic hoort daar Willem: ver weg...........................
Alle reacties Link kopieren
Waarom, donderstraal?
Misschien moet willem dan maar met zn topic mee....
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 30 oktober 2011 @ 17:23:

Waarom, donderstraal?

Omdat ik het best sneu vind dat TO na 2 maanden zelf een onderwerp omhoog haalt waarover hij wederom weinig interessants te vertellen heeft.

Willem, je komt me over als iemand die het erg kicken vind om met opmerkingen en onderwerpen aan te komen waar mensen overheen buitelen. Onderwerpen die nèt niet ranzig of plat genoeg zijn om te staffen. Kan, vind ik prima, maar dan vind ik dat jij dan zèlf daar dan ook wel iets aan mening in mag leggen. Topicje opgooien en kijken hoe iedereen eroverheen valt en rolt vind ik een kunstje wat je wat mij betreft nu wel genoeg hebt laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het onderwerp staffen. Bij mijn weten is het bij wet niet verboden. Bovendien heb ik een leuke nicht met wie ik het wel eens zou willen doen. Zo, dat is mijn openbaring. Nu maar hopen dat ze niet mee leest.
Alle reacties Link kopieren
Er is toch nergens een regel dat je zelf wat moet vertellen als je een onderwerp opent? Je kunt toch gewoon een vraag stellen...? Of iemand daarop antwoord is aan hem- of haarzelf. Ik vind dit ook niet in de categorie 'net-niet-te-ranzig' vallen... je kunt seks hebben met je neef of nicht. Er zijn mensen die het doen, er zijn mensen die er mee trouwen. Mijn ding is het niet, maar hee, live and let live. Daar vind ik verder weinig ranzigs aan, zolang het niet tegen iemand's zin in gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Behalve dat ik het wel met mijn nicht zo willen doen, kende ik ook een vrouw die een seksrelatie had met haar neef. Tot dat ze (weer) een relatie had. Het lijkt raar, maar aan de andere kant, waarom niet. Niets ranzigs inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Je mag in Nederland toch ook gewoon trouwen met je volle neef/nicht? Toch?
Alle reacties Link kopieren
Ster: Volgens mij wel. En omdat het niet gebruikelijk is, levert het qua nageslacht meestal geen grote problemen op.



Wanneer echter bij families generatie op generatie neven en nichten (en soms ook halfbroers en halfzussen...) met elkaar trouwen, krijg je wel veel afwijkingen.



Tja het is hier gewoon niet gebruikelijk. Ik heb aan beide kanten van de familie neven die vrijgezel zijn. Maar het zou toch raar zijn als mensen zouden zeggen: Moon moet jij je neef niet eens daten?

Hoewel één oom wel eens heeft voorgesteld dat ik het huishouden zou gaan doen bij mijn neef

(dat had vooral te maken met dat ik thuiszat en hij met zijn eigen bedrijf voor het huis niet veel tijd had)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven