Seks in de sauna

02-03-2015 19:49 26 berichten
Aangezien de meesten van jullie de blogs niet lezen, wou ik graag even wijzen op dit pareltje van de Viva-redactie: http://www.viva.nl/sex-en ... -je-ooit-sex-moet-hebben/



Met daaronder de tip om seks te hebben in de sauna.

(Tip 11 was: vluggertje op het schoolplein, met die woest aantrekkelijke vader-van-vriendje.)



Weet je wat, ik maak er een poll bij.

Dit blogstukje van Viva is

Totaal aantal stemmen: 43

Zum kotzen (72%)
Ironisch bedoeld (5%)
Grappig juist (7%)
Sorry, ik kreeg het niet uit (16%)
Misschien moest er nog even snel een artikeltje uit.
Alle reacties Link kopieren
Dat blog is van dezelfde kwaliteit als de technische dienst van het forum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Strand

Als cocktail is ‘ie al heerlijk, maar échte sex on the beach is nog veel beter. Een goede beurt op het strand is een klassiekertje die iedereen ooit gedaan moet hebben. Enne, dat zand tussen je billen moet je maar voor lief nemen.



Zo cliché.



quote:Bus

Midden in de bus op elkaars schoot klimmen is misschien wat onsubtiel, maar hoe spannend is het om achterin de bus stiekem wat handwerk te verrichten, terwijl er op de bank vóór jullie gewoon mensen zitten?



Ordinair.



quote:Vliegtuig

Veel mensen hebben ‘m op hun lijstje, maar hoeveel hebben het nu eigenlijk echt gedaan? Of het comfortabel is betwijfelen we, maar deze moet je ooit zeker nog eens proberen!



Nog meer cliché.



quote:Werk

Onder het motto ‘even de werkstress ontladen’: sex op de werkvloer. Niet alleen lekker maar ook nog eens enorm spannend, want wat gebeurt er als jullie betrapt worden? Wil je het echt goed doen, dan ga je natuurlijk voor het bureau van de baas.



Nóg meer cliché en voor de laatste zin: gadver.



quote:Sauna

Heet, heter, heetst! Hoewel de sauna je uit zichzelf al flink laat zweten, is dit een echte aanrader. En tja, naakt was je toch al.



Daar zijn speciale sauna's voor, dus leef je uit. Niet zeuren als het een beetje ranzig is.



quote:Club

Jij en je nieuwe vlam staan elkaar flink op te geilen in de club. Jullie kunnen niet van elkaar afblijven en besluiten naar huis te gaan. Wacht… naar huis? Natuurlijk niet! De wc is véél spannender, geloof ons maar! Bovendien kan je na de daad mooi weer verder feesten.



Op de wc? Waar vlak ervoor iemand een lekker bolus heeft zitten draaien...



quote:Pashokje

Dat een dagje samen shoppen best vermoeiend is, weten we allemaal. Kies om bij te komen eens voor een break in het pashokje van je favo winkel! Succes gegarandeerd ;)



Ordinair én ranzig.



quote:In de regen

Je kent ‘m wel: het hartstochtelijke filmmoment waarop twee geliefden elkaar beminnen in de stromende regen. Moet je toch gewoon een keer geprobeerd hebben?



Dit lijkt me vooral heel koud.



quote:Lift

Het vergt wat gevoel voor timing in combinatie met een flinke portie geluk, maar opwindend is een partijtje sexen in de lift zéker.



Met zo'n lekker opwindend liftmuziekje. Tja, als dat je ding is ...



quote:Zee

Zie je al voor je hoe jullie tussen de zwemmende mensen stiekem jullie badkleding uittrekken en erop losgaan? Een echte aanrader! Bijkomend voordeel: dat je in het water zo licht bent, maakt het een stuk comfortabeler.Cliché en óveral zand (ach ja, wordt het daar ook een keer lekker gescrubd).
Alle reacties Link kopieren
Tut tut, het is maar net waar je je spanning vandaan wilt halen.



Maarja, viva zegt het, hè?!
Alle reacties Link kopieren
Uhm, wat is er mis met sex in de slaapkamer?



Sex in de sauna??? Weetje hoe warm het is in de sauna!!! Hoef ik niet nog eens z'n zwetende vent boven op mij!!!



En dat sex in de ''sea'' gebeuren? Heb er ooit eens een vaginose van opgelopen!!! Al dat zand en zout is niet goed voor je zuurgraat daar beneden!!! Damn, toen waren die skinny jeans ook nog mode
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Waar ik seks MOET hebben?!

Ik moet helemaal niks! Baas in eigen kut en zo. Ze kunnen de pot op!!!



Oh shit. De pot.

Die is nu natuurlijk bezet.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk slecht geschreven. Zoals alle bijdragen van de Viva-redactie.
Alle reacties Link kopieren
Zou het blogmeisje ook seks op het bureau van haar baas hebben gehad? Hihi, gekke meid!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kinderachtig is helaas geen optie
quote:LeolaMarie schreef op 02 maart 2015 @ 20:08:

Uhm, wat is er met sex in de slaapkamer?



Sex in de sauna??? Weetje hoe warm het is in de sauna!!! Hoe ik niet nog eens z'n zwetende vent boven op mij!!!



En dat sex in de sea gebeuren? Heb er ooit eens een vaginose van opgelopen!!! Al dat zand en zout is niet goed voor je zuurgraat daar beneden!!! Damn, toen waren die skinny jeans ook nog mode Dat zout en zand komt er ook zonder seks wel in hoor.
Ik schrok: Korenwolf die wil seksen in de sauna?



Maar gelukkig ging het om een tekstueel wondertje van de fabeltastische blogschrijvers (m/v) van Viva.

Zie ik nou goed dat ze zelf hun naam ook niet meer bij hun wondertjes durven te willen vermelden.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dit leek me allemaal super spannend toen ik 18 was.....ik ben van een koude kermis thuisgekomen.



Wat een dom artikel zeg
Alle reacties Link kopieren
Sex in de sauna is echt het slechtste plek waar je sex kunt hebben.En de sauna zelf zal je er - heel terecht -gelijk uitgooien als ze je betrappen
Alle reacties Link kopieren




En nee, ik kan geen keuze maken tussen optie een en twee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 02 maart 2015 @ 20:21:

[...]



Dat zout en zand komt er ook zonder seks wel in hoor.Ik wil niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt...
life is to celebrate
Seks op het toilet in een club? Tussen die plassen op de vloer waarvan je niet weet of het water of urine is? Ieuw.





Wat een ontzettend puberaal stuk. de break out had het geschreven kunnen hebben
quote:Bieb2.0 schreef op 02 maart 2015 @ 20:21:

Ik schrok: Korenwolf die wil seksen in de sauna?

Het vervolg hierop is: 10 mensen met wie je een keer seks MOET hebben.



1. De man van je BFF. (Ik weet niet goed wat een BFF is, ik denk een speciaal soort dinnetje.)



2. Je BFF.



3. Je baas. (Tenzij je een hond bent, dan is het smerig.)



4. De meerderjarige zoon of dochter van je buren.



5. Je zwager.



6. Een Bekende Nederlander (behalve Joost Zwagerman, want daar heeft je BFF het al mee gedaan, dan wordt het incest.)



7. Je yogaleraar.



8. Een maagd / knaap



9. Je eigenste partner. (Doe eens gek.)



10. Een speeltje van Onze Adverteerder. (Dat is weliswaar geen seks, maar er moet ook brood op de plank.)
Alle reacties Link kopieren
Wat een break-out gehalte.
Alle reacties Link kopieren
@korenwolf...



Wil je een oorlog veroorzaken lol...
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 02 maart 2015 @ 20:17:

Waar ik seks MOET hebben?!

Ik moet helemaal niks! Baas in eigen kut en zo. Ze kunnen de pot op!!!



Oh shit. De pot.

Die is nu natuurlijk bezet.Ik moet niks Viva, baas in eigen kut en zo Inderdaad
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 02 maart 2015 @ 19:57:

[...]





Zo cliché.





[...]





Ordinair.





[...]





Nog meer cliché.





[...]





Nóg meer cliché en voor de laatste zin: gadver.





[...]





Daar zijn speciale sauna's voor, dus leef je uit. Niet zeuren als het een beetje ranzig is.





[...]





Op de wc? Waar vlak ervoor iemand een lekker bolus heeft zitten draaien...





[...]





Ordinair én ranzig.





[...]





Dit lijkt me vooral heel koud.





[...]





Met zo'n lekker opwindend liftmuziekje. Tja, als dat je ding is ...





[...]





Cliché en óveral zand (ach ja, wordt het daar ook een keer lekker gescrubd). zo lekker droog je reacties.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Begin me steeds meer een preutse trut te voelen. Seks in het openbaar doet mij vooral denken aan twee zestienjarigen die liever door een voorbijganger of de politie betrapt worden dan hun ouders.
Ik zou mijn naam ook niet onder zo'n dom stukje durven schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven