Seks, masturbatie en afvallen.

17-04-2015 23:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt bijna te goed om waar te zijn: afvallen met seks.



Er bestaan dus dergelijke seksdiëten waarbij je een voedingsschema volgt en 3 tot 5 keer in de week seks hebt. Ze zeggen dat een goede vrijpartij van een uur wel tot de 300 calorieën kan verbranden. En dat betekent, als je 3 tot 5 keer in de week seks zou hebben, net zoals sport, dat je er toch aardig wat mee kan verbranden en dat het wel degelijk zal helpen..



Nu de grooooote vraag, haha.. Is het echt zo dat je tot 300 calorieën kan verbranden in een uur met vrijen? Vraag 2: Telt dit ook als je geen orgasmes krijgt? Vraag drie: Hoeveel zou je verbranden met alleen masturbatie? Ik ben natuurlijk geen kerel die alleen maar op mijn bureaustoel zit te fappen, want ik ben een vrouw en heb dan echte seks, maar dan met een toy. (Dus meer beweging, of zie ik dat verkeerd?)



The big question: Kan je afvallen door te masturberen? Zeg maar een dildo met zuignap op je badkamer tegels? Er vanuit gaande dat met gewoon vrijen elke week een aantal keer je wel af kan vallen?



Oja en ik let al op mijn eetpatroon maar extra beweging zou fijn zijn. En al helemaal fijn in de vorm van seks, haha. Ik denk dat meerdere mensen er zo over denken, haha.. Maar inderdaad ik heb ook een ander eetpatroon dus ik wil dit graag zien als vorm van calorieën verbranden. Is het echt te mooi om waar te zijn?



Groetjes Konijnenstaartje
Test het uit.
Het schijnt erg tegen te vallen wat je aan calorien verbrandt tijdens een sekspartij. En masturberen doe je ook geen uur toch? Of masturbeer jij een uur lang zo wild dat je harslag er van omhoog gaat?



Want dat moet je hebben he?
Alle reacties Link kopieren
Ben je je google-abo vergeten te betalen?



seksjeslankofzo
...
Alle reacties Link kopieren
Met doggy zou je ruim 300 kcal verbranden, wat een kul zeg.. beetje op je knieën zitten en hem het werk laten doen. I don't buy it.
...
Alle reacties Link kopieren
Je verliest 300 kcal met een uur zwemmen. Ik denk echt niet dat je van een uur seks hetzelfde effect krijgt als bij een uur zwemmen.

(http://www.platte-buik.nl ... -verbrand-je-met-sporten/)



(of ik doe iets heel fout in bed )
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Met een uur stevig doorwandelen bereik je hetzelfde. Is ook nog haalbaarder dan 3-5 uur seks per week. Kom je buiten en ontmoet je misschien wel iemand waar je echt seks mee kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je die dildo met zuignap gebruiken bij squats. Of je plakt 'm op een fietszadel en gaat een flink eindje fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je daar echt van gaat afvallen.



Ik denk meer met heel intensieve seks, waarbij je zweet en heel erg in beweging bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:The big question: Kan je afvallen door te masturberen? Zeg maar een dildo met zuignap op je badkamer tegels?

Ik zie dus gewoon iemand voor me die uitgeput in de badkamer zo lang mogelijk bezig is zodat ze maar veel afvalt kan er niks aan doen



En TO ik denk dat je met een uur hardlopen iets meer calorieën verbrand dan met een uurtje seks.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn man de 300 calorietjes wel haalt.

Die wipt als een konijn.

Ikzelf lig met het licht uit als een dood vogeltje op mijn rug tot hij klaar is.

Dus ik betwijfel of ik er van afval.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Okee, heel duidelijk. Niet dus. Daar was ik nieuwsgierig naar! Bedankt! Ik heb mijn antwoord. Thankyouuuu



En ik kan wel googlen, heb ik ook gedaan, maar ik heb niet de informatie kunnen vinden die ik zocht, dan is het toch niet verkeerd om gewoon te vragen? ;)
quote:Audrey-Parker schreef op 17 april 2015 @ 23:52:

Ik denk dat mijn man de 300 calorietjes wel haalt.

Die wipt als een konijn.

Ikzelf lig met het licht uit als een dood vogeltje op mijn rug tot hij klaar is.

Dus ik betwijfel of ik er van afval.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, vragen staat vrij. Ik denk alleen dat de gemiddelde forumster werkelijk geen flauw idee heeft hoeveel Kcal je verbrandt bij de gemiddelde neuq.

Als je googled "hoeveel ckal verbrandt je met seks" krijg je talloze hits, vandaar mijn verbazing.



Rianne, ik denk dat Audrey een grapje maakt. Zal het niet?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 00:10:



Rianne, ik denk dat Audrey een grapje maakt. Zal het niet?Laten we het hopen.
Alle reacties Link kopieren
Het is dus te goed om waar te zijn. Maar serieus, als het werkte had ik mijn nieuwe sport gevonden. ! Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Konijnenstaartje, even over orgasmes (en Kcal).



Ik denk dat je vriendin nooit een orgasme heeft beleefd, alleen opbouwen maar niet ontladen is geen orgasme. Als je eenmaal over de rand bent gegaan (her)ken je het en weet je dus dat het anders is dan wat je daarvóór voelde.

En ja, je verbrandt er ook Kcal mee.



Ik kom niet per definitie door seks of klaarkomen van de hoofdpijn af maar als ik geil ben en zin heb in klaarkomen maar het wil niet of lukt niet of mag niet dan kan ik daar wel hoofdpijn van krijgen. Het is alleen niet per definitie zo (helaas) dat het zeker weggaat als ik klaargekomen ben.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat je met seks zonder orgasmes minder kcal verbruikt. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel daarmee, helaas voor mij.. Sorry voor de onduidelijkheid!
Alle reacties Link kopieren
Vind je seks zonder orgasme evengoed lekker, waar haal je je genot uit?

Ben je helemaal nog nooit klaargekomen, slik je je medicijnen al heel lang?
...
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, dankjewel voor de info. Het heeft mij toch wel behoorlijk aan het twijfelen gebracht, wat een orgasme wel of niet was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn medicijnen al vanaf mijn elfde levensjaar. Een behoorlijke tijd nu al dus. Ik weet dus echt niet wat orgasmes zijn, want ik begon met latere leeftijd met seks te experimenteren. (Natuurlijk doe je zoiets niet op je elfde ;) ) Dus ja, de medicijnen zij er al heel lang. En ben nog nooit klaargekomen..
Alle reacties Link kopieren
Oh, op mijn elfde kwam ik al jaaaaren klaar hoor, ik kon prima ontdekjeplekje doen met mezelf. Best maf want door toedoen van een man gebeurde dat pas op mijn 40e ofzo.



Wat je niet kent mis je niet misschien hoewel ik me wel kan voorstellen dat je heel erg nieuwsgierig bent.
...
Alle reacties Link kopieren
Wel heb ik geprobeerd af te bouwen met de medicijnen een paar jaar geleden. Dat is niet gelukt, het had nogal negatieve effecten. Wat ik wel merkte was dat de seks VEEL intenser was. Ik voelde dat ik er zo dichtbij was.. Maar alsnog geen climax. Schokkend en bevend heb ik gevraagd of mijn vriend wilde stoppen, want het werd me echt teveel. Ik heb er nog een uur daarna last van gehad. Van het bloed ruisen in je lichaam, onregelmatige ademhaling en beven. En dan doen dat er niets aan de hand is want ik had een feestje bij iemand thuis. Haha dat vergeet ik nooit weer. Gelukkig is het niet opgevallen, want niemand heeft mij iets raars gevraagd. Haha
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat ziet men niet aan je, zo heb ik ook genante verhalen!



Wat jammer dat de seks zo veel intenser is zonder medicatie en wat rot om dat aan den lijve te voelen ook.

Ik neem aan dat er geen alternatief is, anders had je dat wel geprobeerd?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven