Seks met een oudere man

28-09-2016 21:07 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 16 en heb regelmatig seks met leeftijdsgenoten gehad.

Sinds kort heb ik af en toe seks met een man van 41 gehad, die ik heb leren kennen op chatten.nl.

Hij denkt dat ik 19 ben, dat heb ik hem wijs gemaakt, anders wou hij niet, omdat ik minderjarig ben.

Ik geniet meer van de seks met hem als met mijn leeftijdsgenoten.

Zijn er meer meisjes die vallen op oudere mannen?
Leuk die man kan dus de cel in als anderen daar achter komen. Netjes van je.
41 is geen oude man.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Een oude man is 86, probeer dat eens
Ja en?
Ja ik. Mijn man is ook 41, superoud dus.
Ja ik. Mijn verkering is 34. is ook best oud.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is 46!

Maar goed ik ben dan ook 42, ik vind 16 echt achterlijk en al zou je 19 zijn dat ook.
Alle reacties Link kopieren
16 en dan al een lijst aan minnaars... Ik word oud geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Ook 19 is te jong vind ikzelf.



Niet netjes van je om hierover te liegen. Je bedpartner is nu strafbaar en dat kan grote gevolgen hebben.



Waarom niet gewoon met je eigen leeftijdsgenoten expirimenteren?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Denk eerder dat het geheime en verboden het leuk maakt niet de leeftijd van die man.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 28 september 2016 @ 21:09:

Leuk die man kan dus de cel in als anderen daar achter komen. Netjes van je.Dit. Dat je het doet is een ding. Maar dat je niet open bent over je leeftijd en de risico's voor hem staan niet in verhouding.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer , Popcorn time en smikkelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 28 september 2016 @ 21:18:

16 en dan al een lijst aan minnaars... Ik word oud geloof ik Je bent 41?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 28 september 2016 @ 21:22:

[...]





Je bent 41?Nog niet
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet echt zijn TO
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Je dacht: ik gooi het maar eens over een andere boeg? Vertel.... heb je er eerst overleg samen over gehad? Tactiek besproken? Ja hè? Het is niet gelukt, volgende dan maar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Seks (vrijwillig uiteraard) met een minderjarige van 16 of ouder is niet strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 16e had ik überhaupt nog nooit seks gehad. Bovendien vind ik het erg lullig dat je tegen die man liegt over je leeftijd. Hup, ga maar met je barbies spelen.
Alle reacties Link kopieren
Zucht.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SallySpectra schreef op 28 september 2016 @ 21:30:

Seks (vrijwillig uiteraard) met een minderjarige van 16 of ouder is niet strafbaar.Nee maar als zij zegt dat t niet vrijwillig was..... Dan mag hij zowat zijn onschuld gaan bewijzen.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft hier blijkbaar een mening over, maar niemand beantwoordt mijn vraag.

Ik hou van seks en doe dit dus vrijwillig. Ik heb het dus vaker met jongens gedaan van ongeveer mijn leeftijd, maar een vriendin vertelde mij dat zij het liever doet met oudere mannen doet, omdat die meer ervaring hebben. Vandaar dat ik op chatten.nl ben gaan zoeken. Ik heb het nu 3x met hem gedaan en vind het inderdaad lekkerder.
Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Niemand beantwoord je vraag omdat hier voornamelijk vrouwen zitten (en een paar mannen) en deze vrijwel allemaal volwassen zijn. "Meisjes" zijn er dus nauwelijks/niet.

Misschien een ander forum zoeken voor gelijkgestemden?
Alle reacties Link kopieren
mosterd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:badmeester schreef op 28 september 2016 @ 21:09:

Leuk die man kan dus de cel in als anderen daar achter komen. Netjes van je.Is niet strafbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven