Seks met een oudere man

28-09-2016 21:07 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 16 en heb regelmatig seks met leeftijdsgenoten gehad.

Sinds kort heb ik af en toe seks met een man van 41 gehad, die ik heb leren kennen op chatten.nl.

Hij denkt dat ik 19 ben, dat heb ik hem wijs gemaakt, anders wou hij niet, omdat ik minderjarig ben.

Ik geniet meer van de seks met hem als met mijn leeftijdsgenoten.

Zijn er meer meisjes die vallen op oudere mannen?
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 21:40:

[...]



Is niet strafbaar.Hey!
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 28 september 2016 @ 21:11:

41 is geen oude man.Ik ben ouder. Oudebazin is zelfs nog ouder.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
www.tina.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf de oudere..
Alle reacties Link kopieren
16 is inderdaad legaal, maar als ze later beweert dat hij niet vrijwillig was is haar leeftijd wel een mogelijk verzwarende factor. Het liegen over de leeftijd doet het dus geen goed.
quote:Mandy00 schreef op 28 september 2016 @ 21:38:

Iedereen heeft hier blijkbaar een mening over, maar niemand beantwoordt mijn vraag.

Ik hou van seks en doe dit dus vrijwillig. Ik heb het dus vaker met jongens gedaan van ongeveer mijn leeftijd, maar een vriendin vertelde mij dat zij het liever doet met oudere mannen doet, omdat die meer ervaring hebben. Vandaar dat ik op chatten.nl ben gaan zoeken. Ik heb het nu 3x met hem gedaan en vind het inderdaad lekkerder.Babe serieus dit is toch een forum voor volwassen vrouwen??
Alle reacties Link kopieren
Als je mijn dochter was kreeg je n klets om je oren.

Nu al het verschil denken te weten tussen jonge en oudere mannen. Kind ie komt pas kieken,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Phaedra_ schreef op 28 september 2016 @ 21:41:

[...]



Hey!Hey!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mandy00 schreef op 28 september 2016 @ 21:38:

Iedereen heeft hier blijkbaar een mening over, maar niemand beantwoordt mijn vraag.



Zo gaat het hier meestal. En de dames kunnen zich kennelijk niet voorstellen dat een zestienjarige al seks heeft.

Om je vraag te beantwoorden, volwassen mannen, voor jou als zestienjarige oudere mannen, hebben meer ervaring en zijn rustiger. Daarom zijn ze/we beter in bed.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mandy00 schreef op 28 september 2016 @ 21:38:

Iedereen heeft hier blijkbaar een mening over, maar niemand beantwoordt mijn vraag.

Ik hou van seks en doe dit dus vrijwillig. Ik heb het dus vaker met jongens gedaan van ongeveer mijn leeftijd, maar een vriendin vertelde mij dat zij het liever doet met oudere mannen doet, omdat die meer ervaring hebben. Vandaar dat ik op chatten.nl ben gaan zoeken. Ik heb het nu 3x met hem gedaan en vind het inderdaad lekkerder.Om dezelfde reden vree ik vroeger liever met oudere dames.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:chrisjoh schreef op 28 september 2016 @ 21:44:

Als je mijn dochter was kreeg je n klets om je oren.

Nu al het verschil denken te weten tussen jonge en oudere mannen. Kind ie komt pas kieken,Gaap.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Een prachtige sluikreclame voor sjette punt nl



Wat wil je nu van ons?
Alle reacties Link kopieren
Is het dat @Deadpool? Ziet er heel oud en een beetje illegaal uit, die site.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Altijd Oudebaas. Donkere brunettes vrouwen van rond de 27 jaar, maar die waren onbereikbaar.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren




Ja 'oudere' mannen zijn natuurlijk beter dan knullekes van 17. Maar hou het dan voor nu bij twintigers, minstens tot je legaal bent.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden dat ik daar aan het chatten geweest ben. Ouderwets of zo 2008
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:Liberty97 schreef op 28 september 2016 @ 21:52:





Ja 'oudere' mannen zijn natuurlijk beter dan knullekes van 17. Maar hou het dan voor nu bij twintigers, minstens tot je legaal bent.Willen mensen zonder verstand van legaal of illegaal dat soort termen niet in de mond nemen?
Alle reacties Link kopieren
Waar is Keyholder als je hem nodig hebt?
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ooit een seksrelatie gehad met een jonge vrouw die kort op het forum heeft gezeten. Ze had zich ook ouder voorgedaan dan ze was (na aftrek van die 5 jaar was ze gelukkig nog steeds legaal). De teleurstelling toen ik hoorde hoe oud ze werkelijk was, bleek veel minder groot dan de opwinding die ik voelde toen ik besefte dat ik een 18 jarige in bed had.... Het gaf wel een kick. En als ik reclame mag maken... Ik heb haar via het viva seks forum leren kennen!!! Go viva go viva go viva!
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 21:53:

[...]





Willen mensen zonder verstand van legaal of illegaal dat soort termen niet in de mond nemen?



Joh doe even rustig. Ik weet dat je vanaf 16 in Nederland legaal seks mag hebben, ook met oudere. Maar voor veel mensen is 18 toch nog steeds wel het minimale om seks mee te hebben, en dan ordinair liegen is schandalig. Zou wat mij betreft net zo goed strafbaar mogen zijn.



Dus hou het op je 16e gewoon lekker bij 18-jarigen en als je per se iets ouder wil begin twintigers. Maar een vent van in de veertig... Alsjeblieft zeg. Waar zijn de ouders in dit verhaal...
quote:Durocq schreef op 28 september 2016 @ 21:49:

Is het dat @Deadpool? Ziet er heel oud en een beetje illegaal uit, die site.Ze blijft t steeds noemen dus ik vermoed dat het vermomde spam is zodat we in gestrekte draf naar die site hollen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quetzalcoatl schreef op 28 september 2016 @ 21:56:

Ooit een seksrelatie gehad met een jonge vrouw die kort op het forum heeft gezeten. Ze had zich ook ouder voorgedaan dan ze was (na aftrek van die 5 jaar was ze gelukkig nog steeds legaal). De teleurstelling toen ik hoorde hoe oud ze werkelijk was, bleek veel minder groot dan de opwinding die ik voelde toen ik besefte dat ik een 18 jarige in bed had.... Het gaf wel een kick. En als ik reclame mag maken... Ik heb haar via het viva seks forum leren kennen!!! Go viva go viva go viva!Brr... Ik had op mijn 18e ook veel seks met oudere mannen ( dom dom spijt spijt) en de rillingen lopen echt over m'n rug als i k me voorstel dat deze mannen ook zo over mij dachten/praten als jij nu doet... "toen ik besefte dat ik een 18 jarige in bed had" Echt misselijkmakend.
quote:chrisjoh schreef op 28 september 2016 @ 21:44:

Als je mijn dochter was kreeg je n klets om je oren.

Kindermishandeling is daarentegen wel strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 28 september 2016 @ 21:59:

[...]





Brr... Ik had op mijn 18e ook veel seks met oudere mannen ( dom dom spijt spijt) en de rillingen lopen echt over m'n rug als i k me voorstel dat deze mannen ook zo over mij dachten/praten als jij nu doet... "toen ik besefte dat ik een 18 jarige in bed had" Echt misselijkmakend.Moralisme achteraf. Toen vond je het lekker, je lichaam was volgroeid en je was geen kind meer. En dan nu oordelen? Mijn hobby is het overigens niet, 18-jarigen.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 28 september 2016 @ 22:06:

[...]



Moralisme achteraf. Toen vond je het lekker, je lichaam was volgroeid en je was geen kind meer. En dan nu oordelen? Mijn hobby is het overigens niet, 18-jarigen.Eh nee, ik was zeventien/achttien en mentaal instabiel, vastklampend aan oudere mannen om enige vorm van bevestiging te krijgen. Het enige goede is dat ik nu goed in bed ben door goede leermeesters, maar verder enkel spijt spijt spijt. En ik denk dat dat voor veel jonge meisjes die het op deze manier doen geldt, de meesten doen het echt niet alleen voor de 'lekker' er gaat heel wat achter schuil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven