seks met een vrouw.. wel of niet

19-08-2015 22:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 2 geleden ben ik tijden een dronke bui in een trio beland met mijn toen beste vriendin en haar ex. Na die avond was onze vriendschap nooit meer hetzelfde. Ik heb nog niet alles bij haar gedaan maar wat ik deed vond ik walgelijk.. Nu een aant jaar later lijkt het me ongelofelijk lekker om het met een sexy knappe vrouw te doen.. Ik fantaseer hierover. Zal het weer zo verschrikkelyk uitlopen of is het tog een kans om te nemen?
Wat is de kans precies?
Waarom vond je het walgelijk? Lag dat aan haar of aan het feit dat ze vrouw was?



Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen seks zou willen met mijn beste vriendin, ondanks dat ik wel seks heb gehad met een vrouw, wat ik prettig vond. Maar bij mijn beste vriendin zou ik het ook een beetje een naar idee vinden. Voor mij zou dat vooral weerzin opwekken, terwijl seks met een vrouw an sich dat niet doet.

Hoe zit dat bij jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosaaa schreef op 19 augustus 2015 @ 22:43:

Waarom vond je het walgelijk? Lag dat aan haar of aan het feit dat ze vrouw was?



Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen seks zou willen met mijn beste vriendin, ondanks dat ik wel seks heb gehad met een vrouw, wat ik prettig vond. Maar bij mijn beste vriendin zou ik het ook een beetje een naar idee vinden. Voor mij zou dat vooral weerzin opwekken, terwijl seks met een vrouw an sich dat niet doet.

Hoe zit dat bij jou?Mijn vriendin toen was thais en eigelyk (eerlyk) vond ik niks aantrekkelijk aan haar.. Mocht ik dus fantaseren over wel seks met een vrouw te hebben, denk ik aan iemand precies het tegenovergestelde van haar.. Blond.. Ga zo maar door
Ik zou sowieso geen seks hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan gaat het mij er niet om of dat een vrouw of een man is, maar of ik diegene aantrekkelijk vind.

Ik heb ook ooit een trio gehad met mijn beste vriendin, maar die vind ik aantrekkelijk, dus daar was niets walgelijks/verschrikkelijks aan.
goed idee als de vorige keer zo slecht bevallen is!
Je weet dat een i+j samen ij is hè?



Ik zeg doen! Vorige keer was het ook zo'n succes.
Alle reacties Link kopieren
Mensen, dit is een fappert.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
quote:struisvogelnest schreef op 19 augustus 2015 @ 22:58:

Mensen, dit is een fappert.Want?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 19 augustus 2015 @ 22:59:

[...]



Want?Dit is iemand die eerlijk om antwoord vraagt, en vertrouwd op antwoorden van jullie
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hoor, iets doen wat je walgelijk vindt. Go girllll
ach ja, misschien is het wel net zoiets als dat je olijven moet leren eten. De eerste keer vind je het vies, maar daarna bevalt het beter.
quote:Starshine schreef op 19 augustus 2015 @ 23:31:

ach ja, misschien is het wel net zoiets als dat je olijven moet leren eten. De eerste keer vind je het vies, maar daarna bevalt het beter.Of als oesters. Hoe vaak je het ook doet, het blijft een gore zoute kledder in je mond.
Huh.. je fantaseert over sex met een vrouw maar je gaat binnenkort een verwen weekend geven aan je vriend gezien je andere topic.



Nou verwen je vriend en jezelf en maak er een trio weekend/avond van.
Ik heb sex gehad met een vrouw en vond er niks aan. Niet voor herhaling vatbaar, dacht ik meteen. Dan lijkt het me logisch dat je het niet nog eens wil doen. Dat het je beste vriendin was, maakt niet zoveel uit want ze heeft een vrouwenlijf. Als je het woord walging gebruikt, slaat dat op de sex, lijkt mij, niet op haar, toch?
Alle reacties Link kopieren
Naar bed met mijn beste vriendin? Brrrrrrrr ... het is een lieve en leuke meid, maar moet er niet aan denken om met een bekende in bed te belanden.
Alle reacties Link kopieren
Als je iets walgelijk vond, waarom dan een tweede keer proberen?
Omdat dat aan die vriendin lag, dat was voor haar geen aantrekkelijke vrouw.
quote:OldWood schreef op 20 augustus 2015 @ 00:57:

Als je iets walgelijk vond, waarom dan een tweede keer proberen?Inderdaad, dat gaat toch ieders verstand te boven?
Alle reacties Link kopieren
t klinkt alsof je je zou moeten forceren?

Waarom zou je?

Bij twijfel niet doen, denk ik maar zo op seksgebied.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
oh je hebt n vriend?

en plant en verwenweekend voor hem...........ik mis dat deel waarin staat dat je vriend t goed vindt dat je die walgelijke ervaring met je vriendin met een voor jou wel foxxxxy vrouw wilt herkansen.



Anders zou je naast misschien weer een deceptie ook nog relatieproblemen kunnen krijgen.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:FancyF schreef op 19 augustus 2015 @ 22:46:

[...]





Mijn vriendin toen was thais en eigelyk (eerlyk) vond ik niks aantrekkelijk aan haar.. Mocht ik dus fantaseren over wel seks met een vrouw te hebben, denk ik aan iemand precies het tegenovergestelde van haar.. Blond.. Ga zo maar doorblond en ga zo maar door?
Alle reacties Link kopieren
Waarom probeer je het niet gewoon, als je de kans hebt? De vorige keer met een vrouw was niet je smaak, vanwege alcohol/niet zo'n aantrekkelijk persoon/geen goede klik. Als je er nu over fantaseert, probeer je het toch? Maakt niet zoveel uit wat anderen hier op het forum ervan vinden...



Kan helemaal top zijn, kan weer tegenvallen. Niks houdt je tegen (tenzij je een vriend oid hebt).
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:bugs schreef op 20 augustus 2015 @ 20:53:

Waarom probeer je het niet gewoon, als je de kans hebt? De vorige keer met een vrouw was niet je smaak, vanwege alcohol/niet zo'n aantrekkelijk persoon/geen goede klik. Als je er nu over fantaseert, probeer je het toch? Maakt niet zoveel uit wat anderen hier op het forum ervan vinden...



Kan helemaal top zijn, kan weer tegenvallen. Niks houdt je tegen (tenzij je een vriend oid hebt). die heeft ze! (in een andere topic is ze namelijk een verwenweekend voor hem aan het plannen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven