Seks met iemand hier op de forum

19-09-2016 11:04 675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er personen hier zijn die seks hebben gehad met iemand van op het forum, en hoe dat is vergaan.



Was het een succes? Voor herhaling vatbaar? Wat was jouw ervaring?
quote:s-a-r-kast schreef op 19 september 2016 @ 11:11:

Ik wil graag namen weten!



Ik voorzie een hoop gespeculeer, dus denk ook dat er beter namen kunnen komen. Oudebaas zegt dat hij er veel gedaan heeft, maar dan ben ik ook benieuwd of hij ze stuk voor stuk afwerkte, of dat hij uit efficiëntie overweging besloot om er soms twee tegelijk te doen.

Badmeester en Coralie zaten te flirten in een topic, dus ik gok dat daar misschien die slechte ervaring van hem uit voort gekomen is.

Iemand anders nog?

Zelf heb ik nog geen forumontmoetingen gehad, maar wil graag met Swifty een keer theedrinken.
Alle reacties Link kopieren
Oudebaas moet maar even op alfabetische volgorde de lijst presenteren. Overzichtelijker :D



Kan er ook een wishlist komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nooit hengels :( misschien komt dat omdat ik te vaak over mijn lief praat?
Natte tosti..
Was die liefdebaby niet van Princes op de erwt?? Staat mij vaag iets van bij.
quote:Docteur_Phile schreef op 19 september 2016 @ 11:40:

[...]





Ik voorzie een hoop gespeculeer, dus denk ook dat er beter namen kunnen komen. Oudebaas zegt dat hij er veel gedaan heeft, maar dan ben ik ook benieuwd of hij ze stuk voor stuk afwerkte, of dat hij uit efficiëntie overweging besloot om er soms twee tegelijk te doen.

Badmeester en Coralie zaten te flirten in een topic, dus ik gok dat daar misschien die slechte ervaring van hem uit voort gekomen is.

Iemand anders nog?

Zelf heb ik nog geen forumontmoetingen gehad, maar wil graag met Swifty een keer theedrinken.Zo jij let goed op. Maar nee het was niet Coralie. Ik heb jaren geleden iets met een forumster gedaan alleen ben ik vergeten hoe ze heet. De date was slecht omdat ik tijdens de daad naar de radio aan het luisteren was.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 19 september 2016 @ 11:44:

Ik krijg nooit hengels :( misschien komt dat omdat ik te vaak over mijn lief praat?

`

Misschien dan toch een andere aanpak uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Docteur_Phile schreef op 19 september 2016 @ 11:40:

[...]





Ik voorzie een hoop gespeculeer, dus denk ook dat er beter namen kunnen komen. Oudebaas zegt dat hij er veel gedaan heeft, maar dan ben ik ook benieuwd of hij ze stuk voor stuk afwerkte, of dat hij uit efficiëntie overweging besloot om er soms twee tegelijk te doen.

Badmeester en Coralie zaten te flirten in een topic, dus ik gok dat daar misschien die slechte ervaring van hem uit voort gekomen is.

Iemand anders nog?

Zelf heb ik nog geen forumontmoetingen gehad, maar wil graag met Swifty een keer theedrinken.Je bent scherp
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 19 september 2016 @ 11:44:

Ik krijg nooit hengels :( misschien komt dat omdat ik te vaak over mijn lief praat? Wil je met mij een bakkie doen? Hint hint .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 19 september 2016 @ 11:46:

Was die liefdebaby niet van Princes op de erwt?? Staat mij vaag iets van bij.Ja, met Xander.
quote:Hamzter schreef op 19 september 2016 @ 11:58:

[...]



Ja, met Xander.Ja klopt! Herinner het mij weer. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 19 september 2016 @ 11:43:

Oudebaas moet maar even op alfabetische volgorde de lijst presenteren. Overzichtelijker :D



Kan er ook een wishlist komen? Ik ben discreet. Man- of vrouwlief leest vaak mee.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 19 september 2016 @ 11:44:

Ik krijg nooit hengels :( misschien komt dat omdat ik te vaak over mijn lief praat? Geen probleem hoor. Maar je kunt zelf ook een viskaart halen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:badmeester schreef op 19 september 2016 @ 11:48:

[...]





Zo jij let goed op. Maar nee het was niet Coralie. Ik heb jaren geleden iets met een forumster gedaan alleen ben ik vergeten hoe ze heet. De date was slecht omdat ik tijdens de daad naar de radio aan het luisteren was.Haha, ik zie nu een beeld voor me waarbij jij een voetbalwedstrijd volgt op de radio en de dame in kwestie vraagt of ze wat minder geluid kan maken omdat je Jack van Gelder anders niet goed kunt horen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog geen date via VIVA-forum.

Maar wat nog niet is kan nog altijd gebeuren.

( Hengel Hengel :-)



Dus de antwoorden:

Was het een succes? Nog niet van toepassing.

Voor herhaling vatbaar? Nieuwe ervaringen altijd welkom.

Wat was jouw ervaring? nvt, misschien later een ervaring.
leef je leven maximaal, en geniet (met veel xxx).
quote:waltje_sv schreef op 19 september 2016 @ 12:13:

Nee, nog geen date via VIVA-forum.

Maar wat nog niet is kan nog altijd gebeuren.

( Hengel Hengel :-)



Dus de antwoorden:

Was het een succes? Nog niet van toepassing.

Voor herhaling vatbaar? Nieuwe ervaringen altijd welkom.

Wat was jouw ervaring? nvt, misschien later een ervaring.Je onderschrift/motto is motiverend
Stond daar niet eerst: Leef je leven maximaal met veel seks? Dat heb je snel terug gedraaid!
quote:Docteur_Phile schreef op 19 september 2016 @ 12:12:

[...]





Haha, ik zie nu een beeld voor me waarbij jij een voetbalwedstrijd volgt op de radio en de dame in kwestie vraagt of ze wat minder geluid kan maken omdat je Jack van Gelder anders niet goed kunt horen.de reden dat ik naar de radio luisterde had niks met voetbal te maken....
Alle reacties Link kopieren
@ BassGroove: Je hebt gelijk, je hebt een goed oog.

Ik zal het wel weer toevoegen, geen problem
leef je leven maximaal, en geniet (met veel xxx).
Alle reacties Link kopieren
Dat verhoogt je kansen aanzienlijk
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:waltje_sv schreef op 19 september 2016 @ 12:23:

@ BassGroove: Je hebt gelijk, je hebt een goed oog.

Ik zal het wel weer toevoegen, geen problem
Alle reacties Link kopieren
1 kans is genoeg om langdurig te kunnen genieten of niet?

Maar met een 2 or 3 kans is vergelijken mogelijk.



Hoofdzaak: Genieten van elkaar.
leef je leven maximaal, en geniet (met veel xxx).
Alle reacties Link kopieren
Telt telefoonseks ook?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:delite schreef op 19 september 2016 @ 12:31:

Telt telefoonseks ook?Gatver!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 september 2016 @ 11:12:

Ja, die zijn er! Moet je wat beter opletten hoor... er is er namelijk eentje die het graag van de daken schreeuwt dat ze dat gedaan heeft.



Alle reacties Link kopieren
Godzijdank niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven