Seks met iemand hier op de forum

19-09-2016 11:04 675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er personen hier zijn die seks hebben gehad met iemand van op het forum, en hoe dat is vergaan.



Was het een succes? Voor herhaling vatbaar? Wat was jouw ervaring?
quote:sandra1905 schreef op 28 september 2016 @ 19:42:

[...]



Volgens mij is het een hoop geschreeuw maar weinig wol. Er wordt hier nauwelijks geneukt. Dat doe je nog steeds zelf
quote:Dreamchild schreef op 28 september 2016 @ 19:08:

[...]



Definitie van een hoer is nu juist dat deze sex heeft tegen betaling. Dus gratis hoer klopt niet.

En wat is er mis met genieten? We leven maar 1 keer!Je en dreamchild heeft mij keurig betaald hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 28 september 2016 @ 21:08:

[...]





Je en dreamchild heeft mij keurig betaald hoor.Is dit een bekentenis....
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:keukenstoel schreef op 28 september 2016 @ 20:11:

[quote]Dreamchild schreef op 28 september 2016 @ 19:08:

[...]



Definitie van een hoer is nu juist dat deze sex heeft tegen betaling. Dus gratis hoer klopt niet.

Nog triester idd een hoer laat ze tenminste nog betalen.Een hoer doet het niet voor haar plezier. Wij Viva mannen en vrouwen doen het 100% voor ons plezier. *inbox checken gaat*
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ieder zijn ding en mag ervan denken wat ze willen. Of je nou een hoer bent met of zonder plezier.



Of dat wij genieten van sex met een sv van het forum of niet.



Als iemand dat niet doet ook prima.
quote:oudebaas schreef op 28 september 2016 @ 21:51:

[...]



Een hoer doet het niet voor haar plezier. Wij Viva mannen en vrouwen doen het 100% voor ons plezier. *inbox checken gaat*Ik vind het oprecht heel mooi dat je hoop blijft houden. Petje af!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leefvandaag schreef op 28 september 2016 @ 21:42:

[...]





Is dit een bekentenis....Ik weet van niets
quote:sandra1905 schreef op 28 september 2016 @ 22:21:

[...]



Ik vind het oprecht heel mooi dat je hoop blijft houden. Petje af! Anticipation is half the fun
quote:Dreamchild schreef op 28 september 2016 @ 22:47:

[...]



Ik weet van niets 100€ per half uur toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 27 september 2016 @ 16:35:

[...]

Het is zo makkelijk lieve badmeester.





Ja met is ja.

Ja met is: are you fucking kidding me

Ja met is nee

Nee met is ja

Nee met is ja natuurlijk is er wat!

Nee met is ja

Nee met is: run like hell!! is ....
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
quote:keukenstoel schreef op 28 september 2016 @ 19:05:

vreselijk wat een gore bende zo bij elkaar.



alle reden om als single vrouw geen man meer te willen.



ze zijn totaal afgelebberd.



vrouwen doen ook niet veel onder zo te lezen.



niemand ergens een gevoel van eigenwaarde om zich niet als gratis hoer op een vivaforum te dumpen?



en maar klagen dat er geen normaal dating materiaal is voor een normale gezonde relatie?Al een tijdje geen beurt meer gehad?
En ontopic, nu ik er toch weer ben: nooit gedaan. Wel een keer via een ander forum. Maar dat was per ongeluk.
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 22:52:

[...]



Al een tijdje geen beurt meer gehad? Best een brutale post voor een newbie!
Krijg ik een privé bericht.... Ga ik naar inbox... Is er geen bericht!!!! Ra ra hoe kan dat?
quote:Amand schreef op 28 september 2016 @ 22:53:

[...]





Best een brutale post voor een newbie! Is de dementie ingetreden of het gevoel voor humor niet helemaal up to date?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 28 september 2016 @ 22:54:

Krijg ik een privé bericht.... Ga ik naar inbox... Is er geen bericht!!!! Ra ra hoe kan dat?Hekserij?
Mooi altijd wel, als een man en een vrouw seks hebben, uit vrije wil, gewoon omdat het kan, dan is zij opeens een hoer omdat ze, ehm, het gratis en zonder relatie doet?



Dat wordt doorgaans gezegd door vrouwen die geen reatie kunnen houden, niet zo van seks houden en hopen dat ze door seks een man aan zich kunnen binden en seks zien als iets wat zij geeft of toestaat en hij neemt of krijgt, maar waar hij altijd voor zou moeten betalen door middel van geld, een relatie of het aanleveren van zaad. Of een combinatie. Of iets dat hij als beloning krijgt als hij hard genoeg zijn best heeft gedaan. En tja, dames die het gewoon leuk vinden verlagen de prijs van de goederen zodat dames die seks liever schaars houden nog meer in marktwaarde dalen. Dus verbinden ze voor de lol eigenwaarde en seks maar aan elkaar, voor de vrouwen die wél graag seksen. Ofzo.



Ik snap mezelf ook niet meer, maar keukenstoel staat al even droog, dat is de conclusie.
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 22:56:

[...]



Is de dementie ingetreden of het gevoel voor humor niet helemaal up to date? Dat tweede is het sowieso niet, dus
quote:Dreamchild schreef op 28 september 2016 @ 22:56:

[...]



Hekserij? Stel nou dat het een hengel is....
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 22:59:

Mooi altijd wel, als een man en een vrouw seks hebben, uit vrije wil, gewoon omdat het kan, dan is zij opeens een hoer omdat ze, ehm, het gratis en zonder relatie doet?



Dat wordt doorgaans gezegd door vrouwen die geen reatie kunnen houden, niet zo van seks houden en hopen dat ze door seks een man aan zich kunnen binden en seks zien als iets wat zij geeft of toestaat en hij neemt of krijgt, maar waar hij altijd voor zou moeten betalen door middel van geld, een relatie of het aanleveren van zaad. Of een combinatie. Of iets dat hij als beloning krijgt als hij hard genoeg zijn best heeft gedaan. En tja, dames die het gewoon leuk vinden verlagen de prijs van de goederen zodat ze nog meer in marktwaarde dalen. Dus verbinden ze voor de lol eigenwaarde en seks maar aan elkaar, voor de vrouwen die wél graag seksen. Ofzo.



Ik snap mezelf ook niet meer, maar keukenstoel staat al even droog, dat is de conclusie.

Ik snap je wel en neem mijn hoed af voor je.



Chapeau.



Jouw samenvatting zou bij maatschappijleer (zo heette dat vroeger) in de leerstof opgenomen moeten worden. No pun. Petje af.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 28 september 2016 @ 23:00:

[...]





Stel nou dat het een hengel is....Dan zou het jammer zijn als je niet kunt bijten? Ofzo? Kweenie hoor.... ik heb niet zoveel verstand van hengelen.
God, ben ik nou al zo oud dat het 'vroeger' is dat dat vak maatschappijleer heette?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 22:59:

Mooi altijd wel, als een man en een vrouw seks hebben, uit vrije wil, gewoon omdat het kan, dan is zij opeens een hoer omdat ze, ehm, het gratis en zonder relatie doet?



Dat wordt doorgaans gezegd door vrouwen die geen reatie kunnen houden, niet zo van seks houden en hopen dat ze door seks een man aan zich kunnen binden en seks zien als iets wat zij geeft of toestaat en hij neemt of krijgt, maar waar hij altijd voor zou moeten betalen door middel van geld, een relatie of het aanleveren van zaad. Of een combinatie. Of iets dat hij als beloning krijgt als hij hard genoeg zijn best heeft gedaan. En tja, dames die het gewoon leuk vinden verlagen de prijs van de goederen zodat dames die seks liever schaars houden nog meer in marktwaarde dalen. Dus verbinden ze voor de lol eigenwaarde en seks maar aan elkaar, voor de vrouwen die wél graag seksen. Ofzo.



Ik snap mezelf ook niet meer, maar keukenstoel staat al even droog, dat is de conclusie.Ik heb het even laten bezinken, maar volgens mij raak je de spijker vol op de kop.
quote:Dreamchild schreef op 28 september 2016 @ 23:06:

[...]



Dan zou het jammer zijn als je niet kunt bijten? Ofzo? Kweenie hoor.... ik heb niet zoveel verstand van hengelen.Zeer zeker
Ja, soms doe ik dat.



Maar opvallend dat dergelijke kritiek voornamelijk richting de vrouwen gaat.



Mensen doen maar lastig over seks doorgaans. Relaties mag je op allerlei manieren saboteren, maar een keer een andere piemel in een andere vagijn en dát is dan het állerergste wat er kan gebeuren. Jem Ag wel jaren seks weigeren. Want als je Geen Zin hebt dan is het 'maar seks'.Je mag het niet met teveel mensen doen, want dan slijt de boel, maar je mag het ook niet maar bij 1 houden in je hele leven, dan heb je iets gemist. Je mag niet te jong zijn, want 14/15 is not done, maar ook niet te oud, want dat is jakkie.



Toestanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven