Seks met kleine penis

20-07-2013 20:52 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



je leest het onderwerp al..

heb sinds kort een super lieve vriend met een redelijk kleine penis..

ik zelf moet er aan wennen omdat ik hiervoor 19 cm gewent ben. je kan best zeggen dat ik hiermee verpest ben.



maar, hij is super lief... dus iemand tips voor goeie standjes waardoor je hem toch enigzinds diep kan voelen?

of andere tips om de seks nog beter te maken?



ik ben benieuwd naar jullie reacties!
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
een penis pump
Alle reacties Link kopieren
Size does matter idd, zelf ook eens een scharrel met kleine pik in bed gehad. Kon verder ook goed vingeren en beffen maar ik miste het toch echt om goed en stevig geneukt te worden.

En ik ben smal en strak tussen mijn benen dus daar ligt het niet aan.. Maar een dikke duim als pik... Daar word ik niet door bevredigd.



Maar goed, in jouw geval is het jouw vriend, die zet je niet aan de kant om zijn kleine penis lijkt me.

Dus idd creatief zijn met standjes, van achteren of missionaris en benen in zijn nek leggen.
Alle reacties Link kopieren
Als je je bekkenbodemspieren aanspant (je weet wel, alsof je je plas ophoudt) voel je stukken meer!
Als je moet vragen "zit ie er al in" dan is t echt niet de moeite waard... Rennen nu je nog kan
Alle reacties Link kopieren
quote:bergkristal schreef op 20 juli 2013 @ 22:15:

Als je je bekkenbodemspieren aanspant (je weet wel, alsof je je plas ophoudt) voel je stukken meer!





bedankt voor de tip! eindelijk een normale goeie reactie waar ik wat aan heb.. ipv die zielige mensen hier..!



bedankt!
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kindvandemaan schreef op 20 juli 2013 @ 20:55:

En gaat toch niet om lengte maar wat die dr mee kanDus wel. Het gaat om lengte en dikte. Een smalle lange penis vind ik ook eng. Dat zegt men altijd om mannen beter te laten voelen maar is niet waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:blondine20 schreef op 20 juli 2013 @ 22:27:

[...]





bedankt voor de tip! eindelijk een normale goeie reactie waar ik wat aan heb.. ipv die zielige mensen hier..!



bedankt!Hee ik heb meerdere standjes voor je genoemd hoor
quote:blondine20 schreef op 20 juli 2013 @ 22:27:

[...]





bedankt voor de tip! eindelijk een normale goeie reactie waar ik wat aan heb.. ipv die zielige mensen hier..!



bedankt!Pardon hoor, ik heb wel degelijk tips gegeven.
Op z'n hondjes? Dat is een standje waar je veel bij voelt en dieper kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, ik reageer toch ook met normale tips?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook eens een man met een kleine in mijn bed gehad. Moest inderdaad me inspannen om te voelen of ie er nu wel of niet inzat... En dan rolde hij van me af en zei: dat was lekker! Was ie dus al klaar gekomen... Tja, dat was niets, dus dat het uit raakte, daar was ik niet heel rouwig om!
Alle reacties Link kopieren
Vooral doggystyle en onderop met je benen gestrekt voel je het meeste en idd aanspannen. Vooral niet te veel vocht of glijmiddel! Dan voel je al helemaal minder.
Alle reacties Link kopieren
Jezus, jij bent snel op je (vriend's kleine) pik getrapt...quote:blondine20 schreef op 20 juli 2013 @ 22:27:

[...]





bedankt voor de tip! eindelijk een normale goeie reactie waar ik wat aan heb.. ipv die zielige mensen hier..!



bedankt!
Alle reacties Link kopieren
En bovendien gaf ik ik ook nog gewoon bruikbare tips.. Of had je gehoopt dat wij allemaal zouden zeggen dat een kleine pik ook veel voordelen heeft en veel lekkerder is dan een van 19 cm?
Alle reacties Link kopieren
Hem oraal bevredigen en hij jou met een hulpstuk?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er extentions?
Alle reacties Link kopieren
ho ho ho mensen, ik ben erg blij met alle tips! voel je niet aangesproken ging om een enkeling met een waardeloze opmerking. bedankt iig voor de tips!
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kindvandemaan schreef op 20 juli 2013 @ 20:55:

19 cm is een vrij normale lengte... hoelang noem jij klein dan? En gaat toch niet om lengte maar wat die dr mee kanEr zijn niet zoveel mannen met 19cm, maar als hij te klein voor jou is gewoon aan de kant zetten.Voortaan van te voren maar ff vragen voor je het bed in duikt scheelt altijd een hoop gezeik.
Alle reacties Link kopieren
quote:sehnsucht schreef op 20 juli 2013 @ 21:07:

Opzetstukje Hier moest ik stiekem wel om lachen....
19 cm is heel ver boven het gemiddelde, TO.







Inches to cm
quote:jaja8080 schreef op 22 juli 2013 @ 10:18:

[...]





Er zijn niet zoveel mannen met 19cm, maar als hij te klein voor jou is gewoon aan de kant zetten.Voortaan van te voren maar ff vragen voor je het bed in duikt scheelt altijd een hoop gezeik.

Of je checkt z'n schoenmaat eerst even.



ik vind ook dat je hem wel moet voelen omdat het anders geen zin heeft.

weet natuurlijk niet hoe klein die is, maar je kunt misschien op de tafel gaan zitten hem voor je laten staan. dan kan hij hem echt in z'n volledigheid er in duwen als hij je stoot. als hij dan ook hard en lang kan stoten, helpt dat een beetje mee met het gevoel en merk je misschien minder dat hij aan de kleine kant is.
En als hij tegen je aanwrijft? Juist met een kleine kan dat beter qua vorm. Daarmee kan hij precies met zijn "volle lengte" over het schaambeen/clitoris heen en weer bewegen. Met een grote heb je minder contact met elkaars lichaam daarbij en ander raakvlak maar met een kleine kan dat juist wel mooi.



Erg diep voelen is lastig, je kan inderdaad je bekkenbodemspieren aanspannen en dan kan je hem strak omspannen maar afhankelijk van de vorm en het standje en ook de man kan hij er ook soms weer makkelijker uitschieten omdat je hem er als het ware uit kan duwen als je verkeerd spant of hij niet goed er in kan blijven zitten qua stijfheid e.d..



Het klaarkomen zelf voelen wisselt per man en niet persé per formaat. Maar zijn houding, spermaspuitkracht en de manier waarop hij daarna al dan niet ontspant zijn daarvoor belangrijker dan grootte.



Volgens mij kan je hem ook dieper voelen als je op je rug ligt en hij rechtop zit en jouw benen/een been iets optilt bijvoorbeeld en ofwel hij iets voorover buigt of jij wat hoger ligt in geheel.



En ik weet niet hoe zijn vingers zijn? Soms voel je die beter er in... Als afwisseling. Sommige mannen hebben een beter formaat vinger zeg maar.
Dat standje is een beetje wat Coralie beschrijft maar dan heb je inderdaad een tafel nodig, maar zelf wat hoger liggen zoals ik beschrijf moet ook kunnen en dan wat kantelen. Ehm tja hoe leg je dat uit zonder plaatje.
Op z'n hondjes moet ik bij een groter formaat altijd oppassen omdat dan mijn baarmoedermond geraakt kan worden en dat is pijnlijk, dit als de man niet ver genoeg naar voren buigt, maar met een kleine heb ik daar eerlijk gezegd niet echt het idee bij dat je meer voelt. Maar wie weet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven