Seks met mijn beste vriend

10-02-2016 00:10 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar woon ik nu op mezelf en en sinds 4 maanden is het voorbij met mijn vriend. Ik heb in die 4 maanden mij behoorlijk laten gaan. Samen met een paar vrienden heb ik de afgelopen maanden de stad onveilig gemaakt. Samen met mijn beste vriend (voor het gemak noemen we hem even Stefan) hebben we hier veel over gelachen. Nu met de carnaval zijn we behoorlijk veel opstap geweest. Stefan en ik hadden afgelopen zondag geen zin om opstap te gaan, dus hebben we met zen tweeën onze kater uitgezeten op de bank. We lagen die avond op de bank en van het een kwam het ander. Ik ben bang dat dit onze vriendschap verpest, ook omdat we samen studeren. De middag erna hebben we samen afgesproken om het er niet meer over te hebben en het tussen ons te houden. Alleen krijg ik het niet meer uit mijn hoofd en kan het er met niemand over hebben.
Alle reacties Link kopieren
hoe bedoel je stad onveilig gemaakt? jullie liepen met messen te zwaaien ?
Gewoon de drank de schuld geven, dat doen heel veel mensen die seks hebben gehad en er achteraf spijt van hadden.
Alle reacties Link kopieren
... kan het er met niemand over hebben.



Met ons toch wel? Dus: hoe was de seks? Wat hebben jullie gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 10 februari 2016 @ 00:13:

Gewoon de drank de schuld geven, dat doen heel veel mensen die seks hebben gehad en er achteraf spijt van hadden.



De grote vraag is echter: Heeft TO er spijt van?



Want als jullie beide vrijgezel zijn en iets voor elkaar voelen dan zie ik het probleem niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt het niet uit je hoofd...want? Gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Nee ze zijn gaan zakkenrollen, beroven en hebben stoplichten gesaboteerdquote:zwitsal_nijntje schreef op 10 februari 2016 @ 00:12:

hoe bedoel je stad onveilig gemaakt? jullie liepen met messen te zwaaien ?
Alle reacties Link kopieren
@SilverShadow nee dat is juist het probleem we waren nuchter

@Faranya Het zijn niet echt gevoelens denk ik ofja het gevoel was er op dat moment wel maar de ochtend erna niet meer

en @zwitsal_nijntje serieus?
Wat wil je er aan doen dan? Je hebt geen tijdmachine. Deal with it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 10 februari 2016 @ 00:18:

[...]





De grote vraag is echter: Heeft TO er spijt van?



Want als jullie beide vrijgezel zijn en iets voor elkaar voelen dan zie ik het probleem niet zo. Dat weet ik dus juist niet we zouden er niet meer over praten en doen alsof het nooit was gebeurd
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 10 februari 2016 @ 00:35:

Wat wil je er aan doen dan? Je hebt geen tijdmachine. Deal with it.het is niet dat ik terug in de tijd wil ik wil niet dat ik dalijk terug kom op school en het ongemakkelijk is
Het is alleen ongemakkelijk als je het zelf ongemakkelijk maakt. Waar maak je je nou zo druk om? Je habben seks, het was leuk, maar jullie doen het nooit meer.

Klaar, move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizann19 schreef op 10 februari 2016 @ 00:30:

@SilverShadow nee dat is juist het probleem we waren nuchter

@Faranya Het zijn niet echt gevoelens denk ik ofja het gevoel was er op dat moment wel maar de ochtend erna niet meer

en @zwitsal_nijntje serieus?



ja serieus jij zegt dat je maanden de stad onveilig hebt gemaakt. Dus jij was er en toen was niemand meer veilig om op straat te zijn moest er politie aan pas komen wat hebben jullie voor midaden gepleegd ?



zie geen andere gedachte bij iets onveilig maken
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 10 februari 2016 @ 00:44:

[...]





ja serieus jij zegt dat je maanden de stad onveilig hebt gemaakt. Dus jij was er en toen was niemand meer veilig om op straat te zijn moest er politie aan pas komen wat hebben jullie voor midaden gepleegd ?



zie geen andere gedachte bij iets onveilig makenIk vindt het echt heel zorgwekkend dat je figuurlijk en letterlijk niet weet te onderscheiden
Alle reacties Link kopieren
Moet je ook niet doen hé TO, simpel zat! Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 10 februari 2016 @ 00:52:

Moet je ook niet doen hé TO, simpel zat! Toch?ja dat vond ik ook altijd en toch is het ergens die avond fout gegaan en de ochtend erna
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizann19 schreef op 10 februari 2016 @ 01:00:

[...]





ja dat vond ik ook altijd en toch is het ergens die avond fout gegaan en de ochtend ernaDus heb je de vriendschap naar een ander level gebracht, daar kun je dus niet meer omheen en dat kun je dus ook niet meer terug draaien, accepteer wat er nog van de vriendschap is overgebleven en bespreek dit zo goed mogelijk met elkaar, meer kun je niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste vraag is wat houdt bij jou beste vriend zijn in?

Ken je hem al heel lang en er is er niets meer dan vriendschap geweest of ken je hem nog niet zo lang maar trek je veel met hem op?

Ik vind daar toch een verschil inzitten, mijn beste vriend ken ik al 11 jaar, ik kan daar de seksuele aantrekkingskracht niet meer in vinden. Maar ik kan wel ineens meer voelen voor een jongen die ik korter dan een jaar ken.

Ik bedacht mij laatst een hele filosofie over hoe het zit met vrienden en aantrekkingskracht, dat ga ik hier niet uittypen dat duurt veel te lang :P

Maar ik denk wel dat je moet begrijpen dat de vriendschap hierdoor veranderd is en dat je moet bedenken waar je nu heen wil met deze relatie.
Je bent echt niet de eerste en de enige die een keer seks met een vriend heeft gehad. Als het voor jullie beide gewoon iets eenmaligs was zie ik het problerm niet zo.



Tenzij je hem leuk vind?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben toch samen afgesproken om het er niet meer over te hebben? Nou, klaar toch?!
Gewoon soort van rebound sex geweest. Komt vaak voor. Gewoon laten gaan. Je (negatieve) gedachten hierover zullen met de tijd vast minder worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizann19 schreef op 10 februari 2016 @ 00:50:

[...]



Ik vindt het echt heel zorgwekkend dat je figuurlijk en letterlijk niet weet te onderscheidende opmerking onveilig maken is gewoon zo raar zie het vaker voorbij komen maar het heeft niks met een onveilige situatie te maken
quote:zwitsal_nijntje schreef op 10 februari 2016 @ 06:56:

[...]

de opmerking onveilig maken is gewoon zo raar zie het vaker voorbij komen maar het heeft niks met een onveilige situatie te maken



TO bedoelt gewoon dat ze los gegaan zijn in de stad. Flink stappen. Kroeg in, kroeg uit.



Misschien een enkele ramkraak, maar dat mag geen naam hebben.



Is dus gewoon een "gezegde". Ik heb ook nog nooit iemand echt "een kat op het spek zien binden".
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizann19 schreef op 10 februari 2016 @ 00:50:

[...]



Ik vindt het echt heel zorgwekkend dat je figuurlijk en letterlijk niet weet te onderscheidenik vind(geen T) spelfouten zorgwekkender
Alle reacties Link kopieren
TO als je het op die manier afsluit " niks meer over zeggen en zogenaamd vergeten "

Dan maak je het ongemakkelijk.



Waarom zou je er niet open over zijn met hem?

Ik heb het ook meegemaakt, avond flink doorgezakt en toen met beste vriend naar bed gegaan... daarbij was zelfs mijn moeder en zus ervan op de hoogte doordat we blijkbaar te luidruchtig waren.. Ja het was even ongemakkelijk maar we gingen er maar grapjes over maken, en daardoor kunnen wij er nu nog omlachen en zit er zeker geen schaamte bij.



Hou het lekker luchtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven