Seks met mijn vriend

27-08-2015 14:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een 22 jarig meisje en ik heb een vraag. Mijn vriend vind het niet lekker om me te beffen, maar ik kom ook niet klaar als we seks hebben. Hierdoor is seks voor mij echt niet bijzonder en vind ik het ook redelijk tijdverspilling aan het worden. Gelukkig komt hij snel klaar dus ben ik er snel vanaf. Maar ik hoor altijd van vriendinnen dat sex zo geweldig is. Ik vraag me dan ook af hoe kan ik seks toch fijn voor me maken?
Met een leukere vriend?
Kan jezelf wel goed klaarkomen als je met jezelf speelt??
Alle reacties Link kopieren
Hoelang zijn jij en je vriend al samen? Misschien is het een idee om eens te bespreken wat jullie beide lekker vinden. Sterker nog goede communicatie is de basis van een goede relatie en goede seks. Doen jullie aan voorspel? Zorg dat je daar lang genoeg mee bezig bent tot je echt goed opgewonden bent. Verder kun je verschillende standjes proberen waarbij hij of jijzelf je clitoris stimuleerd terwijl jullie seks hebben. Heel veel vrouwen komen niet klaar van 'neuken' alleen.
Alle reacties Link kopieren
Praat met hem over wat hij wel en niet fijn vindt om te doen tijdens seks. En natuurlijk wat jij wel en niet fijn vindt. Als dat nog steeds niet helpt vrees ik dat je dan keuzes moet maken.

Maar waarom vindt hij het niet fijn om te beffen? Ik kan soms ook snel klaarkomen, dus bef ik bijna altijd om ervoor te zorgen dat de vrouw wel ergens van kan genieten.
Een langer voorspel, zijn orgasme uitstellen door het rustig aan te doen, je vriend vertellen wat je naast gebeft worden allemaal lekker vindt.



Heb je vóór je huidige vriend een relatie gehad en hoe was de seks toen? Heeft je vriend e.e.a. in huis qua seksuele ervaring of denkt hij 'erop en eraf'.
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu 1.5 jaar een relatie. En hij was mijn eerste echte sex. Daarvoor wel vanalles geprobeerd met anderen ook.



We bespreken alles en ook dit al vaker gedaan. Maar ik denk dat het aan mij ligt. Als ik met mezelf speel kom ik gewoon klaar. Als hij met zijn vingers met me speelt ook. Maar verder voel ik er niks van. We hebben ook al vanalles geprobeerd
Alle reacties Link kopieren
Proberen jullie verschillende standjes? Probeer eens op een stoel, hij zit, jij bovenop. Zo kom ik in een wip (lol)

Ik moet eerlijk zeggen, in mijn eerste relatie van 3 jaar nooit klaar gekomen. Ik wist niet beter... Tot ik mijn huidige partner tegen kwam... Haaa, dat is een orgasme!
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
quote:BabyGirl03 schreef op 27 augustus 2015 @ 14:32:

We hebben nu 1.5 jaar een relatie. En hij was mijn eerste echte sex. Daarvoor wel vanalles geprobeerd met anderen ook.



We bespreken alles en ook dit al vaker gedaan. Maar ik denk dat het aan mij ligt. Als ik met mezelf speel kom ik gewoon klaar. Als hij met zijn vingers met me speelt ook. Maar verder voel ik er niks van. We hebben ook al vanalles geprobeerdMisschien moet je dit spelen met jezelf eens combineren met nieuwe standjes? Blijf er in ieder geval over praten... seks als tijdverspilling zien op zo'n jonge leeftijd al is doodzonde!
Misschien verwacht je dat je door neuken klaarkomt? Er zijn behoorlijk wat vrouwen die door alleen een penetratie niet klaarkomen.



Bedoel je dat je vriend de eerste is met wie je all the way bent gegaan? Met anderen was het meer voelen, rommelen, handwerk?



Je zegt 'verder voel ik er niks van'. Ben je door het vingeren misschien gericht op je clitoris en nooit zo bezig met vingers/penis/dildo ín je vagina?

Voel je niks tijdens het korte neuken?
Er is niets mis met penetratie en tegelijkertijd jezelf vingeren zodat je klaar kunt komen. Of hij vingert jou tegelijkertijd maar ik weet niet hoe handig hij is.
Alle reacties Link kopieren
Yes, hij heeft me ontmaagd. En ja spelen met mezelf tijdens verschillende standjes en ook bijna alle mogelijke standjes al geprobeerd.



Ik voel er amper wat van als hij in me zit. Of het nou zijn vinger/piemel/speeltje is. Ik weet het ff niet meer
Vind je het wel prettig als een vinger/speeltje langer in je zit? Of voel je ook nog niets na bijv. een kwartier?
Alle reacties Link kopieren
"Maar ik hoor altijd van vriendinnen dat sex zo geweldig is."



Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Sex wordt zwaar overschat en waarschijnlijk heeft het grootste gedeelte van je vriendinnen ook gewoon een saai sex leven.
quote:BabyGirl03 schreef op 27 augustus 2015 @ 15:00:

Yes, hij heeft me ontmaagd. En ja spelen met mezelf tijdens verschillende standjes en ook bijna alle mogelijke standjes al geprobeerd. Maar als jij weet hoe je clitoraal kunt klaarkomen, kun je dat tijdens het neuken ook doen. Of lukt een orgasme dan niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee het lukt dan. Omdat mijn vriend dan zo snel is ben ik er niet. En als hij klaar is is de seks afgelopen



En na lang voel ik nog niets daarbinnen
Alle reacties Link kopieren
Is de seks enkel een twijfelpunt binnen jullie relatie? Ben je verder wel gelukkig met hem?
quote:JollyJ schreef op 27 augustus 2015 @ 14:19:

Met een leukere vriend?Dat.
quote:glanton schreef op 27 augustus 2015 @ 15:14:

"Maar ik hoor altijd van vriendinnen dat sex zo geweldig is."



Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Sex wordt zwaar overschat en waarschijnlijk heeft het grootste gedeelte van je vriendinnen ook gewoon een saai sex leven.

Eh. Hoezo?



Voor veel mensen is hun seksleven gewoon fijn en bevredigend. Voor to is het dat niet. Dat kan ook niet, want haar vriend doet geen moeite om het leuk te maken.
Alle reacties Link kopieren
Voor de rest is mijn vriend echt super. Lief, staat altijd voor me klaar en brengt me altijd aan het lachen. Een echte heer zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:BabyGirl03 schreef op 27 augustus 2015 @ 16:24:

Voor de rest is mijn vriend echt super. Lief, staat altijd voor me klaar en brengt me altijd aan het lachen. Een echte heer zeg maarvoor de rest..... feit is wel dat je daadwerkelijk iets mist. Zoals ik het allemaal lees mag jouw vent best eens wat meer zijn best gaan doen... Je moet het samen leuk maken in bed hoor. Anders sta jij over een jaar verlekkert naar de buurman te kijken en schrik je ervan wanneer dan opeens de seksuele spanning schijnbaar wel degelijk door je lijf heen kan gieren ;)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de tijd nemen om al spelend met elkaar te ontdekken wat lekker en goed voelt voor elk van jullie. Leg er niet zo'n druk op door van die torenhoge verwachtingen te hebben.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:elfjetwaalfje schreef op 27 augustus 2015 @ 21:52:

Gewoon de tijd nemen om al spelend met elkaar te ontdekken wat lekker en goed voelt voor elk van jullie. Leg er niet zo'n druk op door van die torenhoge verwachtingen te hebben.



Ja, verwachten dat je vriend niet alleen aan zijn eigen orgasme denkt is natuurlijk wel een torenhoge verwachting. Die druk zal er ongetwijfeld de oorzaak van zijn dat hij niet wil beffen



TO: ik zou je vriend duidelijk maken dat seks plezierig voor beiden moet zijn en dat hij daar dus maar eens zijn best voor mag gaan doen. Penetratie is het niet voor jou, dus moet hij andere dingen gaan proberen.



Ten slotte: een echte heer beft - dat staat heel duidelijk vermeld in het officiële handboek voor echte heren.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Oke, tijd voor een nieuwe vriend it is!
Alle reacties Link kopieren
quote:BabyGirl03 schreef op 29 augustus 2015 @ 10:57:

Oke, tijd voor een nieuwe vriend it is!Zo, dat is makkelijk besloten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven