Seks? mis ik iets????

07-07-2016 13:59 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voila hier een dame van 24 en ik heb nog nooit seks gehad. Ik ben niet lelijk en kan het wel gewoon met de eerste beste doen, maar ik vraag mij af of ik te laat ben en iets ''mis''. Op mijn 22e had ik de aantal keer de kans om het te doen maar het was gewoon niet van gekomen.....ik ben wel erg laat en soms schaam ik mij voor want seks is niks meer dan genieten, maar het kan je ook waardeloos laten voelen toch? IK vind vrouwen die erg nonchalant doen ov er seks klein beetje onzeker, het lijkt net als ze zich als mannen proberen te gedragen, maar ergens moet het wel soms denigrerend voor een vrouw voelen na een one night stand....en de man loopt weg, een vrouw voelt zich eenmaal verbonden met een man na seks.... enigste wat ik heb gedaan is mij laten vingeren en thats it. Mis ik iets? en heb ik wat gemist?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je eerst seks moet gaan hebben voor je uitspraken gaat doen over wat een vrouw voelt na seks. En ook daarna is generaliseren nog niet verstandig.

En nee, je bent niet té laat, het komt er heus nog wel van.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Zolang jij niet vindt dat je iets mist, is er geen probleem. Je hoeft je nergens voor te haasten, het moment komt heus nog wel en dan merk je vanzelf wat je er van vindt. Het idee dat een vrouw hulpeloos verloren achterblijft na seks is wat/heel erg kort door de bocht.

Je basisidee mag niet zijn dat je na seks je waardeloos gaat voelen. Dat is namelijk doorgaans niet het geval, dan focus je je te veel op de negatieve ervaringen die je overal hoort.

Is dat het idee dat je tegenhoudt, of is het er gewoon nog niet van gekomen doordat je met niemand die echte aantrekking had?
Alle reacties Link kopieren
Huh? Je vindt dat je rijkelijk laat bent en vraagt je af of je het niet eens moet doen en iets mist en tegelijkertijd heb je je oordeel klaar over vrouwen die daar wat losser mee omgaan want die zijn onzeker en gedragen zich als man?

Right.



Ga nou eerst maar eens neuken, dan praten we weer verder.
...
Je hebt net als ik de tomatensoep gemist
En verder.. Je opent 8 topics over jezelf in 2 en een halve week.



Misschien moet je eerst eens kijken wat je úberhaupt mist in je leven (of denkt dat je misschien mist) behalve sex
Alle reacties Link kopieren
Als je zo denigrerend denkt over vrouwen die seks hebben, dan ben je toch gewoon blij dat jij het nog niet hebt gedaan?
quote:Monatala schreef op 07 juli 2016 @ 14:01:

Ik denk dat je eerst seks moet gaan hebben voor je uitspraken gaat doen over wat een vrouw voelt na seks. En ook daarna is generaliseren nog niet verstandig.

En nee, je bent niet té laat, het komt er heus nog wel van.Dit. Interessant dat je dit op een vrouwenforum plaatst om gerustgesteld te worden terwijl je in je post rustig andere vrouwen afzeikt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je 't eerst eens gaan doen en dan je eigen ervaring delen ipv je 'wijsheden' die je nu verspreidt. Denigrerend als de man wegloopt na een ONS omdat 'wij' ons meteen verbonden voelen... Veeg mij maar op
Ik voel mij trouwens niet 'helemaal verbonden' na seks. Ik voel mij verbonden met mijn partner om heel andere redenen hoor. Seks had en heb ik voor de leuk.
Mis je iets? Nee, ja, soms.



Ik antwoord maar gewoon gelijk voor ALLE vrouwen
quote:iris1969 schreef op 07 juli 2016 @ 14:19:

Mis je iets? Nee, ja, soms.



Ik antwoord maar gewoon gelijk voor ALLE vrouwen



Heel goed, maakt het wel zo overzichtelijk.

Zeker omdat sommigen op het forum denken dat niet alle mannen en ook niet alle vrouwen hetzelfde zijn.

Hoe komen ze toch bij die nonsens. Want dat is natuurlijk WEL zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hoger je je verwachtingen legt, hoe groter de teleurstelling is.



Ja, sommige vrouwen zijn er makkelijk mee. Of beter gezegd, lijken er makkelijk mee te zijn. Dat kan verschillende redenen hebben. Maar het is vaak gewoon ook zo dat ze zichzelf kennen, ze weten wat seks is, ze weten hoe ze er mee om kunnen gaan en op welke manier ze ervan kunnen genieten, geleerd hebben om ervan te genieten, dus ook dat ze er bewust voor kiezen om er van te genieten.





Je leeftijd doet er verder dan niet toe. Het is je opvoeding en achtergrond en je eigen aangenomen moraal dat er een waarde label op drukt. En dat waarde oordeel projecteer je ook op anderen die niet conform jouw normen en waarden handelen, waarmee jij je eigen waarde oordeel en je eigen normen weer verheerlijkt als superieur om dat in stand te houden. Dit terwijl je totaal geen recht van spreken hebt omdat je geen ervaringen hebt ermee. Dat wil niet zeggen dat je eerst ervaring moet opdoen voordat je een mening mag hebben, het zegt juist dat je altijd kritisch moet zijn over je eigen mening zolang je zelf geen uitgebreide ervaring hebt.



En als je nadenkt over seks en er zo'n groot label aanhangt, zou ik zeggen, koop een dildo. Dan heb je tenminste een aantal fysieke barrières uit de weg en blijft alleen het emotionele aspect over wanneer je besluit die stap te zetten, wetende dat er fysiek in principe niets is dat je kan belemmeren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Beetje kort door de bocht, die zin.. maar goed. Als je een eventuele partner hebt waar je seksueel tot aangetrokken zal voelen, zal je het misschien wel snappen?
say what?
quote:Corona67 schreef op 07 juli 2016 @ 14:21:

[...]





Heel goed, maakt het wel zo overzichtelijk.

Zeker omdat sommigen op het forum denken dat niet alle mannen en ook niet alle vrouwen hetzelfde zijn.

Hoe komen ze toch bij die nonsens. Want dat is natuurlijk WEL zo.
Alle reacties Link kopieren
met de juiste man, voel je je absoluut niet waardeloos na de seks

En ik heb het ook (zeer nonchalant) gedaan met mannen die ik amper kende, maar ook daar voelde ik me niet waardeloos bij



Maar Jennifer, je moet echt aan jezelf gaan werken. Ga eens bij de huisarts langs

Ik heb je van de week al cognitieve therapie aangeraden
Je uitspraken doen een beetje pijn aan mijn ogen.

Help yourself zou ik zeggen.
quote:aspirientje schreef op 07 juli 2016 @ 14:17:

Ik voel mij trouwens niet 'helemaal verbonden' na seks. Ik voel mij verbonden met mijn partner om heel andere redenen hoor. Seks had en heb ik voor de leuk.Ik denk dat ze het hechtigingshormoon bedoelt dat vrouwen aan kunnen maken na de seks.
Oei, loepje.



Ga inderdaad aan jezelf werken. Je hebt belangrijkere stappen te zetten bij jezelf dan je bezig te houden met de vraag of je iets mist met seks.
Je mist in ieder geval geen oordelen over wat je niet kent.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2016 16:08
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was 23 toen ik relatie kreeg waar seks bij zat. Vroeg genoeg vond ik
Alle reacties Link kopieren
[...]

Wow. Dit als eerste post op Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2016 16:10
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
[...]



Ow heerlijk... Vrijetijdsverdrijf op het Vivaforum. Hilariteit gegarandeerd.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2016 16:10
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

laat je niet ontmaagden door een beginneling hoor TO
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2016 16:10
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven