Seks? mis ik iets????

07-07-2016 13:59 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voila hier een dame van 24 en ik heb nog nooit seks gehad. Ik ben niet lelijk en kan het wel gewoon met de eerste beste doen, maar ik vraag mij af of ik te laat ben en iets ''mis''. Op mijn 22e had ik de aantal keer de kans om het te doen maar het was gewoon niet van gekomen.....ik ben wel erg laat en soms schaam ik mij voor want seks is niks meer dan genieten, maar het kan je ook waardeloos laten voelen toch? IK vind vrouwen die erg nonchalant doen ov er seks klein beetje onzeker, het lijkt net als ze zich als mannen proberen te gedragen, maar ergens moet het wel soms denigrerend voor een vrouw voelen na een one night stand....en de man loopt weg, een vrouw voelt zich eenmaal verbonden met een man na seks.... enigste wat ik heb gedaan is mij laten vingeren en thats it. Mis ik iets? en heb ik wat gemist?
Alle reacties Link kopieren
Ja ach niet geschoten altijd mis.
quote:nodoubt123 schreef op 07 juli 2016 @ 14:46:

Ja ach niet geschoten altijd mis.



Doe je dit vaker en was het tot nu toe altijd mis?



Serieus, aan alle dames hier, zijn jullie ooit ingegaan op zo'n aanbod? Vriendinnen van jullie?

Ingaan op een openingszin als: Neuken? telt ook.

Ik ken echt niemand die dat doet.

Swingers op een gelijkgestemdenfeest nagelaten natuurlijk.



Ik ben gewoon nieuwsgierig of zoiets ooit nut heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hi TO,



Nee, je bent niet "te laat". Als je liever wacht op iemand die de moeite waard is, dan ben je nooit te laat ;).



Sommige vrouwen gaan er idd losser mee om. Maar om nu direct te oordelen over deze vrouwen vind ik niet slim. Laat iedereen in z'n waarde.
Carpe Diem!
quote:Steampunkcat88 schreef op 07 juli 2016 @ 15:04:

[...]





Doe je dit vaker en was het tot nu toe altijd mis?



Serieus, aan alle dames hier, zijn jullie ooit ingegaan op zo'n aanbod? Vriendinnen van jullie?

Ingaan op een openingszin als: Neuken? telt ook.

Ik ken echt niemand die dat doet.

Swingers op een gelijkgestemdenfeest nagelaten natuurlijk.



Ik ben gewoon nieuwsgierig of zoiets ooit nut heeft.Yep en yep
De ene keer post je dat je helemaal geen ervaring hebt en nog maagd bent, dan heb je ervaring met alles maar niet met penetratie, dan weer ervaring met twee jongens en alleen met penetratie... Wat is het nou?



Maar even afgaand op de OP en de claim dat je nog nooit sex hebt gehad: ik denk dat je vanzelf een leuke jongen tegen komt zodra jij een leuke meid wordt. En dan heb ik het niet over uiterlijk, maar over iemand die lekker in haar vel zit, die interesse toont in anderen en die niet alleen gefocust is op haar eigen angsten en onzekerheden, en dat ook nog eens afreageert door anderen te veroordelen. Ik zou je dus adviseren om daar eerst eens mee aan de slag te gaan.
quote:Steampunkcat88 schreef op 07 juli 2016 @ 15:04:

[...]





Doe je dit vaker en was het tot nu toe altijd mis?



Serieus, aan alle dames hier, zijn jullie ooit ingegaan op zo'n aanbod? Vriendinnen van jullie?

Ingaan op een openingszin als: Neuken? telt ook.

Ik ken echt niemand die dat doet.

Swingers op een gelijkgestemdenfeest nagelaten natuurlijk.



Ik ben gewoon nieuwsgierig of zoiets ooit nut heeft.

Tuurlijk wel.

Je weet toch hoeveel bouwvakkers succes hebben met alleen maar fluiten.



Echt heel veel vrouwen draaien zich dan om.

"Wat leuk dat je naar me fluit. Heb je zin om mee te gaan naar mijn huis?"
En vergeet de jonge hippe straat Marokkanen niet met hun "Pssst". Succes verzekerd en dat "Kankerhoer" maakt het echt helemaal af
Alle reacties Link kopieren
Ja je mist heel veel. Volgens mij moet je naar de seksuoloog en naar de psycholoog. Want er klopt niks van jouw verhalen. Begint vervelend te worden.
quote:Corona67 schreef op 07 juli 2016 @ 14:13:

En verder.. Je opent 8 topics over jezelf in 2 en een halve week.



Misschien moet je eerst eens kijken wat je úberhaupt mist in je leven (of denkt dat je misschien mist) behalve sex



Aanvulling: ze opent al een jaar of langer precies dezelfde topics onder verschillende gebruikersnamen. Met tips doet ze nagenoeg niets. Kennelijk werkt het voor TO therapeutisch om iedere keer precies hetzelfde verhaal te typen. Heeft m.i. weinig nut. Ik denk, net als velen hier, dat ze in beweging moet komen. Blijven klagen heeft denk ik weinig zin.



En TO, voor de zoveelste keer: bespreek al deze zelfde topics met je therapeut en maak een plan van aanpak over hoe je vorm kunt geven aan je eigen leven. Je leven begint hier en nu, dus pak die kans aan.
Alle reacties Link kopieren
Inschrijven op Tinder, de eerste de beste uitzoeken waar je het op kunt. Vervolgens een nieuw topic openen en melden op dit forum of het het wachten waard was.



Advies genoeg?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 07 juli 2016 @ 15:25:

[...]



Tuurlijk wel.

Je weet toch hoeveel bouwvakkers succes hebben met alleen maar fluiten.



Echt heel veel vrouwen draaien zich dan om.

"Wat leuk dat je naar me fluit. Heb je zin om mee te gaan naar mijn huis?"Ik heb het bij dick-pic´s, nodig iemand direct uit
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 07 juli 2016 @ 16:15:

[...]



Ik heb het bij dick-pic´s, nodig iemand direct uitIk hang hem gelijk op bij de AH...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat TO aan het hengelen is.....
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:RosesAreRed schreef op 07 juli 2016 @ 15:44:

[...]

Aanvulling: ze opent al een jaar of langer precies dezelfde topics onder verschillende gebruikersnamen. Met tips doet ze nagenoeg niets. Kennelijk werkt het voor TO therapeutisch om iedere keer precies hetzelfde verhaal te typen. Heeft m.i. weinig nut. Ik denk, net als velen hier, dat ze in beweging moet komen. Blijven klagen heeft denk ik weinig zin.



En TO, voor de zoveelste keer: bespreek al deze zelfde topics met je therapeut en maak een plan van aanpak over hoe je vorm kunt geven aan je eigen leven. Je leven begint hier en nu, dus pak die kans aan.Oh.. Dat weet ik allemaal niet he
quote:Corona67 schreef op 07 juli 2016 @ 17:26:

[...]



Oh.. Dat weet ik allemaal niet he



Hoef je gelukkig ook niet allemaal te weten.

Het viel en valt mij toevallig enorm op.
quote:RosesAreRed schreef op 07 juli 2016 @ 17:43:

[...]





Hoef je gelukkig ook niet allemaal te weten.

Het viel en valt mij toevallig enorm op.Daar zijn medeforummers voor
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 07 juli 2016 @ 16:51:

Ik vermoed dat TO aan het hengelen is.....Mja, wat wil je? Dr is net een nieuwe Tarzan-fimp uitgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, volgens mij kunnen we hier beter maar geen advies geven als losbandige dames. Mijn god, wat een vooroordelen en generalisatie zeg..
quote:gucciguilty schreef op 07 juli 2016 @ 18:03:

Nou, volgens mij kunnen we hier beter maar geen advies geven als losbandige dames. Mijn god, wat een vooroordelen en generalisatie zeg.. Vrouwen zijn gewoon allemaal hetzelfde
Waarschijnlijk is je attidute een probleem, wow wat een hoogmoeds waanzin
quote:Corona67 schreef op 07 juli 2016 @ 14:13:

Misschien moet je eerst eens kijken wat je úberhaupt mist in je leven (of denkt dat je misschien mist) behalve sexIk gok een dagbesteding
quote:_Olive schreef op 07 juli 2016 @ 14:24:

Help yourself zou ik zeggen.Ze doet waarschijnlijk niet anders.
Mij natuurlijk. Duh-huh
misschien eerst n therapeut zoeken voordat je n relatie aangaat.
Ja Amand ga in therapie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven