Seks racisme

18-05-2016 23:14 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik moet dit even kwijt hier. En ben benieuwd of meer vrouwen/ mannen dit tegekomen.



Ik ben een vrouw en heb een heel donkere huidskleur. Ik ben in Afrika geboren en als baby geadopteerd. Maar los van dat ben ik zo Nederlands als wat.



Waarom is de meerderheid van de blanke Nederlandse man (waar ik toevallig nou op val) nou zo verborgen racistisch?

De volgende punten zijn steeds terugkerende thema's in mijn (seksuele) contacten met deze mannen. Het is dus niet bij iedereen zo, gelukkig maar. Het gaat echter wel om de meerderheid :(



1. Je hoeft je niet te excuseren voor het formaat van je penis. Ik heb dan wel een zwarte huidskleur. Dat wil niet zeggen dat ik ook een 'negerpenis' norm heb. Ik val niet op negers en het zal me worst wezen als dat zou verschillen. Geen van mijn vriendinnen met een blanke huid heeft ooit een excuserend vriendje gehad. En er wordt zo heel vaak een soort keuring ontlokt. Zo van: dit is em, je zal wel beter gewend zijn, maar wat vind je ervan....waarom in hemelsnaam?



2. Maak geen foto's van mijn 'zwarte' hand om je geslachtsdeel. Ik ben geen trofee. Ook al is het voor jezelf een dingetje dat je afgetrokken wordt door een 'negerin'. ( is daadwerkelijk 2 keer gebeurd).



3. Ik zie er heel Afrikaans uit. Dat betekent echt niet dat ik HIV heb. En je hoeft het echt niet zeggen dat je niet verwacht dat ik HIV heb als je je condoom pakt. Geen van mijn blanke vriendinnen heeft nooit een HIV opmerking gehad op dit soort momenten.



Marjo
quote:iris1969 schreef op 20 mei 2016 @ 19:44:

Jongens, ik zit net aan een roseetje en olijfjes om even lekker te forummen! Zullen we weer vriendjes zijn en op grond van argumenten verder discussiëren?Jaaaaaaa!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2016 @ 20:01:

Ben jij van je vrouw af, Badmeester ?Gelukkig niet! Maar ik heb al in eerdére postings aangegeven hoe serieus bovenstaande wens moet worden genomen.
Geloofwaardig verhaal, zeker gezien het je eerste post is.

Als het toch waar is: wellicht wordt het tijd om wat kritischer je (bed)partners uit te kiezen
Over racisme gesproken:

Ik zat een paar weken terug met mijn kinderen op een bankje een ijsje te eten.

Mijn kinderen zijn wat verschillend getint. Er kwam een man in pak, vijftiger bij me zitten.

Gewoon leuk praatje, zijn kinderen waren al wat ouder blabla.

Toch knap hoe ik dat alleen deed.

Dus ik zeg dat ik niet alleen ben.

Blabla verder en jongste vertelt dat pappa op het werk is.

' en jouw pappa?' Vraagt hij aan oudste

Tegen mij ' of is dat een pijnlijke vraag?'

En serieus WAAR MIJN KINDEREN BIJ ZITTEN een monoloog met een:

- compliment over dat ik ondanks mijn achterstanden zo hoog opgeleid ben

- dat het ook zo bijzonder was dat ik 2 kinderen van 1 man had, hij dacht eerst dat ik single moeder was want dat waren wij meestal. En daarna dat donkere oudste van een 'jeugdzonde' was en jongste (blond) van een betere vangst.

- maar anyhoe (alleen daarom al) dat gesettelde leventje is niks voor ons soort vrouwen, en hij woonde vlakbij en had netflix. Voor de kinderen. Ter afleiding.

Nogmaals: MIJN KINDEREN ZATEN ERNAAST.

Ik stond op (al was ik wel nieuwsgierig naar de verdere onzin) en hij zei ook nog dat hij in de 'mooie koopflat verderop woonde, kon ik die ook eens van binnen zien'.

Het ene moment zit je deugdzaam een ijsje te eten in je king louie jurkje (zou het dat zijn geweest???), het andere moment ben je een voormalige garageboxslet die op uitje naar een koopflat mag.
quote:Het-groepje schreef op 20 mei 2016 @ 20:22:

Over racisme gesproken:

Ik zat een paar weken terug met mijn kinderen op een bankje een ijsje te eten.

Mijn kinderen zijn wat verschillend getint. Er kwam een man in pak, vijftiger bij me zitten.

Gewoon leuk praatje, zijn kinderen waren al wat ouder blabla.

Toch knap hoe ik dat alleen deed.

Dus ik zeg dat ik niet alleen ben.

Blabla verder en jongste vertelt dat pappa op het werk is.

' en jouw pappa?' Vraagt hij aan oudste

Tegen mij ' of is dat een pijnlijke vraag?'

En serieus WAAR MIJN KINDEREN BIJ ZITTEN een monoloog met een:

- compliment over dat ik ondanks mijn achterstanden zo hoog opgeleid ben

- dat het ook zo bijzonder was dat ik 2 kinderen van 1 man had, hij dacht eerst dat ik single moeder was want dat waren wij meestal. En daarna dat donkere oudste van een 'jeugdzonde' was en jongste (blond) van een betere vangst.

- maar anyhoe (alleen daarom al) dat gesettelde leventje is niks voor ons soort vrouwen, en hij woonde vlakbij en had netflix. Voor de kinderen. Ter afleiding.

Nogmaals: MIJN KINDEREN ZATEN ERNAAST.

Ik stond op (al was ik wel nieuwsgierig naar de verdere onzin) en hij zei ook nog dat hij in de 'mooie koopflat verderop woonde, kon ik die ook eens van binnen zien'.

Het ene moment zit je deugdzaam een ijsje te eten in je king louie jurkje (zou het dat zijn geweest???), het andere moment ben je een voormalige garageboxslet die op uitje naar een koopflat mag.Ik kan niet geloven dat er zulke mensen bestaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 20 mei 2016 @ 20:22:

Over racisme gesproken:

Ik zat een paar weken terug met mijn kinderen op een bankje een ijsje te eten.

Mijn kinderen zijn wat verschillend getint. Er kwam een man in pak, vijftiger bij me zitten.

Gewoon leuk praatje, zijn kinderen waren al wat ouder blabla.

Toch knap hoe ik dat alleen deed.

Dus ik zeg dat ik niet alleen ben.

Blabla verder en jongste vertelt dat pappa op het werk is.

' en jouw pappa?' Vraagt hij aan oudste

Tegen mij ' of is dat een pijnlijke vraag?'

En serieus WAAR MIJN KINDEREN BIJ ZITTEN een monoloog met een:

- compliment over dat ik ondanks mijn achterstanden zo hoog opgeleid ben

- dat het ook zo bijzonder was dat ik 2 kinderen van 1 man had, hij dacht eerst dat ik single moeder was want dat waren wij meestal. En daarna dat donkere oudste van een 'jeugdzonde' was en jongste (blond) van een betere vangst.

- maar anyhoe (alleen daarom al) dat gesettelde leventje is niks voor ons soort vrouwen, en hij woonde vlakbij en had netflix. Voor de kinderen. Ter afleiding.

Nogmaals: MIJN KINDEREN ZATEN ERNAAST.

Ik stond op (al was ik wel nieuwsgierig naar de verdere onzin) en hij zei ook nog dat hij in de 'mooie koopflat verderop woonde, kon ik die ook eens van binnen zien'.

Het ene moment zit je deugdzaam een ijsje te eten in je king louie jurkje (zou het dat zijn geweest???), het andere moment ben je een voormalige garageboxslet die op uitje naar een koopflat mag.





Wauw. Bizar zeg.

Heb je geen " witte man moet in de kookpot met drie peperkorrels " act opgevoerd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 19:29:

[...]





Poezewoefje dat van die lange mannen klopt echt wel hoor!Jij bent groot zeker?
quote:poezewoefje schreef op 20 mei 2016 @ 20:30:

[...]





Jij bent groot zeker? Nee hoor slechts 1.65-:)
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 20:39:

[...]





Nee hoor slechts 1.65-:)Als dat zo is dan stel ik me toch de vraag hoe jij dat weet
quote:Het-groepje schreef op 20 mei 2016 @ 20:22:

Over racisme gesproken:

Ik zat een paar weken terug met mijn kinderen op een bankje een ijsje te eten.

Mijn kinderen zijn wat verschillend getint. Er kwam een man in pak, vijftiger bij me zitten.

Gewoon leuk praatje, zijn kinderen waren al wat ouder blabla.

Toch knap hoe ik dat alleen deed.

Dus ik zeg dat ik niet alleen ben.

Blabla verder en jongste vertelt dat pappa op het werk is.

' en jouw pappa?' Vraagt hij aan oudste

Tegen mij ' of is dat een pijnlijke vraag?'

En serieus WAAR MIJN KINDEREN BIJ ZITTEN een monoloog met een:

- compliment over dat ik ondanks mijn achterstanden zo hoog opgeleid ben

- dat het ook zo bijzonder was dat ik 2 kinderen van 1 man had, hij dacht eerst dat ik single moeder was want dat waren wij meestal. En daarna dat donkere oudste van een 'jeugdzonde' was en jongste (blond) van een betere vangst.

- maar anyhoe (alleen daarom al) dat gesettelde leventje is niks voor ons soort vrouwen, en hij woonde vlakbij en had netflix. Voor de kinderen. Ter afleiding.

Nogmaals: MIJN KINDEREN ZATEN ERNAAST.

Ik stond op (al was ik wel nieuwsgierig naar de verdere onzin) en hij zei ook nog dat hij in de 'mooie koopflat verderop woonde, kon ik die ook eens van binnen zien'.

Het ene moment zit je deugdzaam een ijsje te eten in je king louie jurkje (zou het dat zijn geweest???), het andere moment ben je een voormalige garageboxslet die op uitje naar een koopflat mag.OMG, ik twijfel tussen en
Alle reacties Link kopieren
Zo kreeg ik ooit een baantje als schoonmaakster aangeboden want ze zag mij zo hard in de weer en de ruiten zagen er zo blinkend uit.



Was mijn nieuwe buurvrouw.



Oja voordat iemand zegt dat dat normaal is. Haar reactie toen ik haar vertelde dat dit mijn eigen huis was was of ik met een blanke man getrouwt was.



Onnodig om te zeggen dat we desondanks duizend excuses nooit echt dikke vriendinnen zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 20:53:

Zo kreeg ik ooit een baantje als schoonmaakster aangeboden want ze zag mij zo hard in de weer en de ruiten zagen er zo blinkend uit.



Was mijn nieuwe buurvrouw.



Onnodig om te zeggen dat we desondanks duizend excuses nooit echt dikke vriendinnen zijn geworden.Nee, dat komt nooit meer goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 20:53:

Zo kreeg ik ooit een baantje als schoonmaakster aangeboden want ze zag mij zo hard in de weer en de ruiten zagen er zo blinkend uit.



Was mijn nieuwe buurvrouw.



Onnodig om te zeggen dat we desondanks duizend excuses nooit echt dikke vriendinnen zijn geworden.



Te erg dit, was je The Help?



quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 20:53:

Zo kreeg ik ooit een baantje als schoonmaakster aangeboden want ze zag mij zo hard in de weer en de ruiten zagen er zo blinkend uit.



Was mijn nieuwe buurvrouw.



Onnodig om te zeggen dat we desondanks duizend excuses nooit echt dikke vriendinnen zijn geworden.Fuck....
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 20:53:

Zo kreeg ik ooit een baantje als schoonmaakster aangeboden want ze zag mij zo hard in de weer en de ruiten zagen er zo blinkend uit.



Was mijn nieuwe buurvrouw.



Onnodig om te zeggen dat we desondanks duizend excuses nooit echt dikke vriendinnen zijn geworden.Ook erg!
quote:poezewoefje schreef op 20 mei 2016 @ 20:52:

[...]





Als dat zo is dan stel ik me toch de vraag hoe jij dat weet Ok. 194.
Alle reacties Link kopieren
quote:poezewoefje schreef op 20 mei 2016 @ 20:52:

[...]





Als dat zo is dan stel ik me toch de vraag hoe jij dat weet Misschien is Badmeester uroloog. Of doucht hij geregeld met een basketball team.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Niks raars hoor, ben ook weleens staande gehouden in mijn eigen straat door de politie. Zwarte vrouw met hoodie in sportkleren die door een dure buurt loopt is errug verdacht.
Je toevoeging is echt te erg!



Alsof een blanke man een huis voor je had gekocht. Niet dat je dat zelf kan of samen met je gekleurde man ofzo.
Mijn jongste was aan het huilen en toen zei een man: Oh hij mist zijn mamma!

Hij dacht dat ik de oppas was.

Dus ik zei dat ik zijn moeder was zei zijn vrouw: Zo dan heb je ook een toverdoos, zo'n blondje! Hoe kan dat nou weer!



Die vond ik dan wel weer komisch eigenlijk, heb er de rest van de dag om gegiecheld.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 20 mei 2016 @ 21:00:

Je toevoeging is echt te erg!



Alsof een blanke man een huis voor je had gekocht. Niet dat je dat zelf kan of samen met je gekleurde man ofzo.Lieverd die vraag krijg ik zo regelmatig dat ik er niet eens meer van schrik. Het idee dat je alleen via een blanke partner ergens kunt komen zit nog in heel veel mensen hun hoofd. En niemand bedoelde er nooit wat mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 21:00:

Niks raars hoor, ben ook weleens staande gehouden in mijn eigen straat door de politie. Zwarte vrouw met hoodie in sportkleren die door een dure buurt loopt is errug verdacht.Ik vind iedereen met een hoodie verdacht. Raar kledingstuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 20 mei 2016 @ 21:04:

Mijn jongste was aan het huilen en toen zei een man: Oh hij mist zijn mamma!

Hij dacht dat ik de oppas was.

Dus ik zei dat ik zijn moeder was zei zijn vrouw: Zo dan heb je ook een toverdoos, zo'n blondje! Hoe kan dat nou weer!



Die vond ik dan wel weer komisch eigenlijk, heb er de rest van de dag om gegiecheld.Een kennisje van mij had de beveiliging van de AH in haar nek toen haar dochtertje lastig deed om snoep en niet mee wou. Die dachten dat ze haar eigen blonde dochter wilde ontvoeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2016 @ 21:07:

[...]





Ik vind iedereen met een hoodie verdacht. Raar kledingstuk.



Maar ideaal als je niet met een natte kop over straat wil.



Dit was trouwens in LA en ik was toch best een beetje bang hoor. Gelukkig had ik ID bij me.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 20 mei 2016 @ 21:09:

[...]





Maar ideaal als je niet met een natte kop over straat wil.O, je had ook je kap nog op? jij durft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven